Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gaaf of eenheidsworst
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ThaMaestro
SunSational Essentials

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by basd
Ga jij je es effe lekker de ballen uit je broek schamen!

nou lekker niet! ik begrijp je reactie best, begrijp me nie verkeerd , maar laat me me wat duidelijker verklaren.

wat ik zei over weinig dj's hier in de regio heb je denk k verkeerd begrepen. ik had t niet zozeer over kwalitieit, maar over kwantiteit (hoewel ik kwaliteit prefereer; heb liever 1 goeie dj dan 10 bekende). hier is t aantal mogelijkheden voor n goeie clubnight zéér beperkt t.o.v. het 'Westen'.
wat ik zei was ook bedoeld om aan te geven dat je hier in Twenthe niet zo makkelijk een dj van 'formaat' ziet optreden. nou ben ik geen favoriet van FLG, maar iets als;
- 1 van de SHM-members
- Matthew Dekay
- Erick Morillo
- Roger Sanchez
- Hed Kandi
- een DJ van t Defected-label
... zie je hier weinig/niet, laat staan n house-dj(-duo) als Deep Dish of i.d.
dat is hier natuurlijk zeer onwaarschijnlijk. terwijl DD laatst wel in de Westergasfabriek heeft gestaan. Armin zal je hier ook niet snel zien, terwijl de armada nights toch zo nu en dan plaatsvinden in t westen. wie er allemaal in E'de (en omgeving) draait ben ik niet helemaal 100% van op de hoogte, maar weet wel dat t lang niet zo uitgebreid is als in t westen. daarnaast ligt mijn smaak niet bij techno, hoewel Joris Voorn n uitzondering is voor me. daar zou k best wel eens heen willen. maar dj's als Robert Hood, Ken Ishii, Steve Rachmad en nog meer zijn vast en zeker kwalitatief zeer goed. voor hun genre miss wel de lijstaanvoerders. maar daar had ik t niet over. ik luister ook nooit naar dietechno. gezien dit topic heb ik t vooral over house. en als ik zo nu en dan sig's hier zie van NLTA's, of verhalen lees over clubnights, die gaan over de beter house dj's, dan kwijl ik jaloezie ... DAT zie je hier niet. atak is volgens mij best vooruitstrevend, maar daar houdt t verder ook wel zo'n beetje mee op (qua mogelijkheden hier in de regio). de hoeveelheid uitgaangelegensheden hier, met thema-avonden voor bepaalde stijlen als houde e.d., is zéér beperkt. vandaar ..

ps; ik wist btw wel dát Joris (die bedoelde ik ook met Voorn) wel ns in de Atak draait/draaide, maar wist echter níet dat ie er resident was.

House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.

Old Post Apr-19-2007 11:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for ThaMaestro Click here to Send ThaMaestro a Private Message Add ThaMaestro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Twente ligt toch vlakbij duitsland? Daar zijn toch wel fatsoenlijke clubs met house? Tribehouse?

Old Post Apr-19-2007 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by ThaMaestro
nou lekker niet! ik begrijp je reactie best, begrijp me nie verkeerd , maar laat me me wat duidelijker verklaren.

wat ik zei over weinig dj's hier in de regio heb je denk k verkeerd begrepen. ik had t niet zozeer over kwalitieit, maar over kwantiteit (hoewel ik kwaliteit prefereer; heb liever 1 goeie dj dan 10 bekende). hier is t aantal mogelijkheden voor n goeie clubnight zéér beperkt t.o.v. het 'Westen'.
wat ik zei was ook bedoeld om aan te geven dat je hier in Twenthe niet zo makkelijk een dj van 'formaat' ziet optreden. nou ben ik geen favoriet van FLG, maar iets als;
- 1 van de SHM-members
- Matthew Dekay
- Erick Morillo
- Roger Sanchez
- Hed Kandi
- een DJ van t Defected-label
... zie je hier weinig/niet, laat staan n house-dj(-duo) als Deep Dish of i.d.
dat is hier natuurlijk zeer onwaarschijnlijk. terwijl DD laatst wel in de Westergasfabriek heeft gestaan. Armin zal je hier ook niet snel zien, terwijl de armada nights toch zo nu en dan plaatsvinden in t westen. wie er allemaal in E'de (en omgeving) draait ben ik niet helemaal 100% van op de hoogte, maar weet wel dat t lang niet zo uitgebreid is als in t westen. daarnaast ligt mijn smaak niet bij techno, hoewel Joris Voorn n uitzondering is voor me. daar zou k best wel eens heen willen. maar dj's als Robert Hood, Ken Ishii, Steve Rachmad en nog meer zijn vast en zeker kwalitatief zeer goed. voor hun genre miss wel de lijstaanvoerders. maar daar had ik t niet over. ik luister ook nooit naar dietechno. gezien dit topic heb ik t vooral over house. en als ik zo nu en dan sig's hier zie van NLTA's, of verhalen lees over clubnights, die gaan over de beter house dj's, dan kwijl ik jaloezie ... DAT zie je hier niet. atak is volgens mij best vooruitstrevend, maar daar houdt t verder ook wel zo'n beetje mee op (qua mogelijkheden hier in de regio). de hoeveelheid uitgaangelegensheden hier, met thema-avonden voor bepaalde stijlen als houde e.d., is zéér beperkt. vandaar ..

ps; ik wist btw wel dát Joris (die bedoelde ik ook met Voorn) wel ns in de Atak draait/draaide, maar wist echter níet dat ie er resident was.

Okee, da's duidelijker Er zijn trouwens een tijdje terug wel redelijke housefeestjes geweest in Enschede, weet niet of die nog steeds gehouden worden maar daar stonden toch altijd wel redelijke house-namen. Geen wereldtoppers (die vragen nou eenmaal veel te veel geld, een Erick Morillo is al bijna niet in NL en dan al helemaal niet in het oosten), maar toch.. Zie trouwens daarvan niks meer in de agenda bij PF dus misschien zijn die er ook weer mee opgehouden.. Absolutely Fresh heette die organisatie ofzo. Er zijn nog wel housedingetjes in Le Monde.

D'r is ook niet echt veel publiek voor house daar, alles is hardcore/hardstyle/jump en een klein beetje techno (en die moet je al met een vergrootglas zoeken).

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-19-2007 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ThaMaestro
SunSational Essentials

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by basvh
Twente ligt toch vlakbij duitsland? Daar zijn toch wel fatsoenlijke clubs met house? Tribehouse?

dat zou wel kunnen ja, heb k 1-2-3 niet aan gedacht. maar als ik denk aan DLD, komt als eerste Zak of Index in me op. grote discotheken, met vooral hardstyle nadat de hele top 40 is geweest.
verder heeft men zo af en toen grote evenementen hier over de grens, maar dat is toch vooral hardstyle wat de klok slaat. ben je hardstyle fan, dan is t oosten echt n goeie plek om te wonen. hier kan je elke week wel ergens als n duracell konijn 5u lang op n vloertje stampen in n grote zaal met de bekendere hardstyle dj's

quote:
Originally posted by basd
D'r is ook niet echt veel publiek voor house daar, alles is hardcore/hardstyle/jump en een klein beetje techno (en die moet je al met een vergrootglas zoeken).

absolutely fresh is er nog wel dacht ik. ken iemand via msn die op die feesten draaide. dat zou evt wel wat zijn ja, maar weet niet of er bekenden namen of favo DJ's van mij aan dat concept deelnemen. als de muziek iig maar goed, zou dat wel de moeite waard zijn.

hardstyle voert hier idd de boventoon. heb laatst in t cafe hier in t dorp mn eerste 'gig' gehad; dik 3 uur draaien met 2 man, van oude classic houseplaten van t outland records label, naar de fijnere house (axwell style) van dit moment, tot de wat hardere trance platen => emjay - real high (ak47 mix) ging dr in als koek. de reacties waren wel positief, maar in dit 'gat' waar ik woon komt zoiets nooit van de vloer.
je merkt dat mensen hier niet schaamteloos de voetjes in de lucht gooie op n goeie (progressive)house plaat, maar eerst wachten tot 60% hun voor is gegaan .. dus echt n goeie dansvloer krijg je niet. en als dr iemand wat kwam vragen bij de dj-booth, was t; 'heb je nog hardstyle? draai je niet harder? iets van de party animals, dj promo, angerfirst' ... daar wordt je moedeloos van. ik kan me heel iets voorstellen van wat Foort voelde in t verhaal wat ie vertelde. hoewel de cultuur hier in t oosten me vaak goed ligt, heeft men vaak wel weinig kennis van goeie muziek. 'is jumpstyle in? okee, dan gaan we gek dansen, ookal is t morgen niet meer 'in'' .. of .. 'staan jeckyll & hyde in top 40? draai die dan'.
de discotheek hier in de buurt waar we eerder vaak heen gingen, Lucky & Co, heeft qua outtilage alles goed voor elkaar. ze zijn niet voor niets de 3e beste disco/club van t land geworden met die verkiezing laatst. maar na 2-en is t daar alleen maar stampen op hardstyle ... en daar heb ik zo de balen in.
dat mis ik hier gewoon, n plek waar je heen kan gaan en variatie aan muziek hoort, maar kwalitatief goede muziek. afwijken van de mainstream platen is goed, maar maak er geen eenheidswordt van door te draaien wat top 40 is. en dat doet men hier wel, helaas ...
maar goed, zoals je zei, dr is hier ook weinig publiek voor, dus je weet waar je aan ligt.

House was ooit house. Een gevoel, een scene, een stroming die recalcitrant was. Waar je 's middags in Outland Records, Basic Beat, Hotsound of Kareltje netjes op je beurt wachtte om platen te scoren die je in de nacht ging horen. Waar als Roderick & Anne Fleur gingen hockeyen, Jack stoer verklaarde: “Laat er house zijn en housemuziek werd geboren”. Waar ongelovigen toch predikten “God made me funky, and I’m glad He blessed me this way”.

Old Post Apr-19-2007 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for ThaMaestro Click here to Send ThaMaestro a Private Message Add ThaMaestro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

morgen in tribehouse:

Hell`s Kitchen

mainclub
Marco Carola
Damien Lazarus
Hector

houseroom
Loco Dice
Magda

Bockholtstr. 102-104
Neuss

schedule
21. April 2007
ab 22h
12 €

erg dikke line up voor 12 euri

Old Post Apr-19-2007 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

Zeker weten ja! Wil Damien Lazarus nog steeds een keer live meemaken. Volgens mij stond hij een tijd terug in 11, maar dat weet ik niet meer zeker. Supervette dj in ieder geval

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Apr-19-2007 16:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by basvh
morgen in tribehouse:

Hell`s Kitchen

mainclub
Marco Carola
Damien Lazarus
Hector

houseroom
Loco Dice
Magda

Bockholtstr. 102-104
Neuss

schedule
21. April 2007
ab 22h
12 €

erg dikke line up voor 12 euri

Het schijnt dat als je naar de DC10 in Ibiza gaat (voor de niet kenners, de club van de minimaldoorbraak 2005) ook thuiskomt van een koude kermis, qua anabolenboys en siliconenkonten en zonnebrillen op terwijl je zonder bril al bijna niets ziet.

www.balticbastian.com/

Old Post Apr-21-2007 13:15  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gaaf of eenheidsworst
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother awesome tune... [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJo Sandas - "Lost Happiness" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:45.

Forum Rules: