Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
bas(vh) en ik gaan (hoogstwaarschijnlijk) ook.. de zaterdag..
ik moet alleen nog wat regelen met ouders en geld (maar dat komt (hopelijk) wel allemaal goed! )
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik hoor nu dat de vrijdag editie gecancelled is..
als dat waar is zou misschien de line-up ook veranderen??
ach ja.. ik was toch van plan om naar de zaterdag editie te gaan.. nu wel snel zijn met kaart kopen voordat ze weg zijn
Originally posted by TimeportE
ik hoor nu dat de vrijdag editie gecancelled is..
als dat waar is zou misschien de line-up ook veranderen??
ach ja.. ik was toch van plan om naar de zaterdag editie te gaan.. nu wel snel zijn met kaart kopen voordat ze weg zijn
waar hebbie dat gelezen dan??? staat namelijk niks op de site
Originally posted by Joost008
Vrijdag 31 Mei
DJ Arne L2 Vs. Mirko Milano
shit als ik ergens benieuwd naar ben!!!! TOPPIE
hopelijk is dat bullshit wat die vrijdag-cancelling betreft!
Apr-24-2002 21:22
TimeportE
... Addicted Yet ?
quote:
Originally posted by TranceFool
waar hebbie dat gelezen dan??? staat namelijk niks op de site
basvh had dit in de platenshop gehoord... en die lui wisten het blijbaar nogal zeker. er zou te weinig animo zijn voor de vrijdag editie, wat eigenlijk best mogelijk is gezien dat bij bijna iedereen zaterdag beter uitkomt..
ik zou toch naar de zaterdag editie gaan maar als de vrijdag gecanceled zou worden meot ik wel snel zijn met mijn kaart want dat zijn der meer mensen die deze kaarten willen hebben..
Originally posted by tijs08
kaarten zijn € 35 per avond
ik geloof dat het € 65 is voor twee avonden
en als je nog in het bezit was/bent van een kaartej van QT 10 die nog in de Hemkade zou worden gehouden... dan kun je die inleveren vor een speciale 2-day pass!!
had ik toen toch maar een kaartje gehaald
Laat ik nou net zo'n fokking goedkoop kaartje van QT10 hebben! :P
whehe
Maaruh moet ik die ergens inleveren dan? Ik dacht namelijk dat dat gewoon kon bij de ingang van dat feest.....
Apr-25-2002 09:22
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2001
godver de godver, shit q-dance.....de vrijdag is inderdaad gecancelled
BEEEEEEEEEEEEETER komt DJ Mirko Milano en DJ Arne L 2 en Daniele Mondello naar de zaterdag!
laterz
Apr-29-2002 11:09
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Vin dit ook kankergenaaid!!!!!
Zoveels te keer dat ze met QT ons naiien. Weer veel beloven en niet nakomen. Wou ik gister beide kaartjes halen kon het dus idd niet. Dan maar alleen zaterdag zal ook wel phat worden