Originally posted by Remy D
With or without you!! Geen twijfel mogelijk!! Sowieso 1 van de beste nummers aller tijden imo. All time top 3 plaat voor mij.
voor mij tselfste, verder vonnek het album All that you can't leave behind ook sterk met onder andere Beautiful day en Walk on. Van die tijd heb ik ook de live DVD @ slane castle. Machtige momenten One is ook de moeite waard.
Jun-23-2007 17:47
Ataraxya
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2005
Location: Utopia
Er staan ook nog prachtige nummers van U2 op deze dvd: (zeker het eind lied)
U2 ZOO TV Live From Sydney LE 2006
___________________
Jun-24-2007 08:56
RadiantB
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2006
Location: Wetteren
> U2
Rock is nooit mijn goesting geweest, teveel gefocust op emotioneel gezeik en te weinig op het maken van deftige muziek.
Black Metal daarentegen profiteert optimaal van de technisch veel sterkere gitaristen en drummers, de vocals zijn maar bijkomstig (de meeste mensen verstaan er toch geen kl*ten van, zelfs al is het in een bekende taal): 7 minuten chaos en mayhem, gevolgd door een panfluitbreakdown, zalig.
Folk Metal en 'Viking' Metal is ook nog wel nice, daar zitten nog wel interessante lyrics in. (Scandinavische mythologie vaak)
Combinatie van meesterlijke muzikanten en knappe vocals: Cruachan - Folk-Lore
580 instrumenten op 1 cd ffs!
Jun-24-2007 09:13
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren
quote:
Originally posted by Antony
voor mij tselfste, verder vonnek het album All that you can't leave behind ook sterk met onder andere Beautiful day en Walk on. Van die tijd heb ik ook de live DVD @ slane castle. Machtige momenten One is ook de moeite waard.
Where The Streets Have No Name niet vergeten..
Qua opbouw kunnen mening trance-platen daar nog een ferm puntje aan zuigen..
De beste U2-periode is imo nog altijd de jaren 80. Als ik die concerten van in Werchter en Vorst beluister, en de verhalen van mijn pa (fan van het eerste uur) over die memorable doortochten in Werchter in '85 enz hoor, heb ik toch wel spijt dat ik niet tien jaar eerder geboren ben...
___________________
.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.
Jun-24-2007 10:01
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Bono is een mietje die in 10 jaar niks origineels gedaan heeft
En ik ben zelf een Ier!
Jun-25-2007 19:04
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
2 nieuwe StuBru nummers die mijn aandacht trokken in de laatste week: