Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Club Life vs. ASOT
Club Life of ASOT?
You do not have permission to vote on this poll.
Club Life 19 59.38%
A State of Trance 13 40.63%
Total: 32 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by christina
maar nee, das ook alleen maar een onnozel voorbeeldje. ge mist mijn punt. armin draait enkel nieuwe muziek, die hij soms zelf niet eens goed vindt; hij wil de mensen op de hoogte houden van wat er nieuw is, zoals hij in een artikel zei. hij geeft ook toe dat het door de computer gemixt wordt, dus het draait helemaal niet om draaikwaliteiten.
dat is helemaal niet zo het geval bij tiesto, die gewoon een show maakt om zichzelf en zijn draaistijl te promoten.

de twee zijn eigenlijk helemaal niet te vergelijken vind ik.

Je maakt ook helemaal geen punt. Welke dj draait er nu constant platen die hij niet graag hoort. Een crowdpleaser hier en daar, akkoord... Maar constant? En ASOT zit doorspekt met van die zeik die hij ook live draait; dus niet afkomen dat hij die niet graag hoort. En als ASOT écht was om nieuwe muziek te presenteren (je laat je gewoon wat wijsmaken door avb himself) dan zou hij trance van alle labels draaien.
Vroeger was dat allemaal het geval ja; maar zijn beroemdheid heeft hem corrupt gemaakt.

Moest Club Life draaien omtrent de promotie van Tiesto zelf dan zou hij zijn radioshow niet op slechts 1 kanaal programmeren maar over heel het internet; de show niet in het nederlands doen; veel commercieler draaien; de show niet zo laat programmeren enz enz.

Dat de twee misschien niet heel rechtstreeks te vergelijken vallen is waar; het is van beiden een ander concept. Maar je kan er absoluut niet rond dat ASOT het afgelopen jaar gewoon diep onder het nulpunt is gedoken qua kwaliteit...

Old Post Jun-27-2007 08:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by Push2005
Maar je kan er absoluut niet rond dat ASOT het afgelopen jaar gewoon diep onder het nulpunt is gedoken qua kwaliteit...

ik heb ook nergens het tegendeel beweerd, daar ging mijn post ook niet over. da gij een blinde asot-hater zijt, wist ik al langer.

(ik vind asot dit jaar wel terug beter worden in vergelijking met vorig jaar, da weet ge, maar dat staat los van het verschil tussen club life en asot)

Old Post Jun-27-2007 09:44  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

Ik kies toch wel voor ASOT. Ik vind dat ASOT de laatste tijd wel niet meer is wat het was. Zo vind ik dat die classic op het einde er uit moet. Als ik een classic wil opleggen doe ik da zelf wel. Ik verwacht dat er in een radioshow nieuwe platen gedraaid worden om te zien wat er nieuw is in the scene. Het is misschien wel waar dat Armin soms veel van dezelfde artiesten draait, dat is spijtig. Tiësto zijn tracklists zijn ook niet mis, maar bevatten soms veel oudere tracks die ik toch al ken. Daarom kies ik dan ook voor ASOT. De flow is ook wel beter, doordat er geen guestmixes zijn ofzo.

Om eerlijk te zijn zijn er hier wel paar die soms Tiësto echt overdreven ophemelen en Armin zwaar afbreken. Da snap ik toch nie goed. Tiësto draaide mss vroeger veel nieuwe tracks voor Armin ze draait, maar de laatste tijd denk ik dat dat toch niet meer zo is.

Old Post Jun-27-2007 11:22  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by christina
(ik vind asot dit jaar wel terug beter worden in vergelijking met vorig jaar, da weet ge, maar dat staat los van het verschil tussen club life en asot)

de laatste afleveringen die ik heb gehoord waren nochtans vrij zwak. T is wel al een tijdje geleden dat ik nog een volledige aflevering heb beluisterd

Old Post Jun-27-2007 18:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Club Life vs. ASOT
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRO Creamer & K Pres. Dr. T - Last Night I Was Dreaming (Jordan VS Creamer & K Mix) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYomanda - Spente Le Stelle [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:12.

Forum Rules: