Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] A l'attention des parigos
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by d-miurge
Donc après le premier jour de réflexion, ça s'oriente vers une chambre dans la cité U réservée aux étudiants venant de province de l'ESCP, comme un autre pote de ma classe compte faire pareil. Je vous ferai incruster aux open-bars!

et nous aux soirées minimal-progressive-house de Massi...

Old Post Jul-11-2007 13:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

bon je crecherai rue de reuilly dans le 12e.

Old Post Jul-13-2007 16:03 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by d-miurge
bon je crecherai rue de reuilly dans le 12e.

Le Vivaldi j'immagine
j'ai le souvenir d'une cuite collector labas

ps: félicitation en tout cas, un futur riche en perspective, meme si dans un premier temps faudra penser à rembourser les 24k€ de frais de scolarité
à moins que papa/maman t'aident ou que tu sois boursier ...

Old Post Jul-17-2007 17:49  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by tracid
Le Vivaldi j'immagine
j'ai le souvenir d'une cuite collector labas

ps: félicitation en tout cas, un futur riche en perspective, meme si dans un premier temps faudra penser à rembourser les 21k€ de frais de scolarité
à moins que papa/maman t'aident ou que tu sois boursier ...

Le vivaldi, exact!

Sinon je me démerde tout seul + bourse, faut savoir ce qu'on veut dans la vie!

Old Post Jul-17-2007 19:14 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001
Thumbs up

J'arrive un peu tard mais bravo pour ton admission, c'est du sérieux.

Old Post Jul-18-2007 03:56 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] A l'attention des parigos
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnkown prog trance tune. [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEpectasia - "First Love" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:47.

Forum Rules: