Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation White
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

innercity 2000 was toch de laatste keer

Hard = goed

Old Post Apr-18-2002 08:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

Op de Sensation site staat dat dit jaar Sensation 10 euro duurder is doordat iedereen een DVD van het feest krijgt thuis gestuurd da win ik toch wel weer beter....

Old Post Apr-18-2002 09:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Mja enorm vet.....

Old Post Apr-18-2002 09:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by serialkillah
Op de Sensation site staat dat dit jaar Sensation 10 euro duurder is doordat iedereen een DVD van het feest krijgt thuis gestuurd da win ik toch wel weer beter....

Sta je eerst een half uur in de rij om je gegevens in te voeren zodat je niet alleen een leuke DVD krijgt maar jaren daarna nog ID&T meuk in de bus, ja daar doen we t allemaal voor.

Goeie marketing weer ID&T

Old Post Apr-18-2002 09:52 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Sta je eerst een half uur in de rij om je gegevens in te voeren zodat je niet alleen een leuke DVD krijgt maar jaren daarna nog ID&T meuk in de bus, ja daar doen we t allemaal voor.

Goeie marketing weer ID&T

je staat niet in de rij, je moet je op de site inschrijven, over de rest heb je wel gelijk krijgt een jaarabonnement op het id-t blad

Old Post Apr-18-2002 09:54 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Donna
Mja enorm vet.....

leuk toch! kunnen we lekker met zn allen, ongegeneerd, "Heeee-Hooooo" roepen en gezellig springnichten!

en dat voor maar 55 euro..
nou, das geen geld!!

Old Post Apr-18-2002 10:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Idd, het wordt gewoon een springnichten feest met veel TMF-publiek.
De naam Sensation is zo'n hype geworden (ze maken er zelf bij Ajax al reclame voor), dat het echt een fout publiek aantrekt.
Dat publiek boeit het geen ruk welke dj er staat, als ze maar tegen al hun andere 538/TMF-maten stoer kunnen doen dat ze op Sensation zijn geweest. Echt sick... stelletje stakkers.
Ga dan naar een echt feest toe.

Btw, dit is een MENING, dus ga maar ff lekker iemand anders flamen

Ik hou sowieso niet van die grote feesten, alleen DanceValley is wel relaxed. Daar heb je tenminste nog 90% echte party people.
Grote feesten heb je vaak een behoorlijk fout publiek. Kwas vorig jaar een keer op Massive, en toen begon het hele publiek te heeeeee-hoooo-en. De helft van het publiek heeft echt 60% van de avond staan kijken. Toen ik met wat maten begon te dansen zat iedereen je aan te kijken van 'wat doettie nou?'. Nou ik ben bijna naar huis gegaan, zo triest feest als dat was.

Ik snap ook niet waarom veel mensen echt alleen gek zijn van Armin/Marco V/Tiesto/Ferry. Dat ze graag die mensen in een line-up willen zien. Oke, ze zijn misschien wel kwali, maar dan kan je net zo goed een recent setje van hun downloaden. Want a) dat scheelt geld en b) dan hoor je dezelfde platen en c) dan sta je niet bij dat kutte TMF publiek.

Doe eens wat nieuws, ga eens een keer naar een onbekende dj, of naar de wat kleinere feesten.
Nou, trouwens, doe eigenlijk maar nie, want dan kom ik jullie niet tegen Blijf ik wel bij mijn kleine feessies, mogen jullie naar de TMF-awards

Greetz,
SnuggLe

Old Post Apr-18-2002 11:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by SnuggLe
Idd, het wordt gewoon een springnichten feest met veel TMF-publiek.
De naam Sensation is zo'n hype geworden (ze maken er zelf bij Ajax al reclame voor), dat het echt een fout publiek aantrekt.
Dat publiek boeit het geen ruk welke dj er staat, als ze maar tegen al hun andere 538/TMF-maten stoer kunnen doen dat ze op Sensation zijn geweest. Echt sick... stelletje stakkers.
Ga dan naar een echt feest toe.

Btw, dit is een MENING, dus ga maar ff lekker iemand anders flamen

Ik hou sowieso niet van die grote feesten, alleen DanceValley is wel relaxed. Daar heb je tenminste nog 90% echte party people.
Grote feesten heb je vaak een behoorlijk fout publiek. Kwas vorig jaar een keer op Massive, en toen begon het hele publiek te heeeeee-hoooo-en. De helft van het publiek heeft echt 60% van de avond staan kijken. Toen ik met wat maten begon te dansen zat iedereen je aan te kijken van 'wat doettie nou?'. Nou ik ben bijna naar huis gegaan, zo triest feest als dat was.

Ik snap ook niet waarom veel mensen echt alleen gek zijn van Armin/Marco V/Tiesto/Ferry. Dat ze graag die mensen in een line-up willen zien. Oke, ze zijn misschien wel kwali, maar dan kan je net zo goed een recent setje van hun downloaden. Want a) dat scheelt geld en b) dan hoor je dezelfde platen en c) dan sta je niet bij dat kutte TMF publiek.

Doe eens wat nieuws, ga eens een keer naar een onbekende dj, of naar de wat kleinere feesten.
Nou, trouwens, doe eigenlijk maar nie, want dan kom ik jullie niet tegen Blijf ik wel bij mijn kleine feessies, mogen jullie naar de TMF-awards

Greetz,
SnuggLe

Ja snuggle grote god ik aanbid u, laat uw woorden over dit forum gaan.
Bekeer deze mensen tot uw geloof en het zal met de gehele wereld beter gaan.

Old Post Apr-18-2002 12:33  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

quote:
Originally posted by SnuggLe

*knip*

Greetz,
SnuggLe

inderdaad Snuggle! alleen Johan Gielen is goed!!

[ff serieus]
maarja, je kan dit wel blijven roepen wat je net allemaal zei, het merendeel van dit board blijkt er echter niet vatbaar voor. iedereen loopt maar te roepen dat de kwaliteit achter uit gaat en "TMF-publiek dit en TMF publiek dat" en "waarom komt dit nummer nou weer in de top 40" en blablabla. maarja, je zorgt er zelf voor door met zn allen lekker weer die 55 euro neer te tellen voor een sensation etc.
nou vind ik het niet erg dat er mensen zo graag naar Sensation en soortgelijke feesten willen maar ga dan niet lopen zaniken dat het allemaal zo "commercieel" wordt de laatste tijd. je bent er namelijk zelf debet aan!!!
[/ff serieus]

Old Post Apr-18-2002 13:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

bleh

Old Post Apr-18-2002 13:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

quote:
Originally posted by Miss Proximus
bleh

ahaa..

Old Post Apr-18-2002 13:58  Netherlands
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Jukx

[ff serieus]
maarja, je kan dit wel blijven roepen wat je net allemaal zei, het merendeel van dit board blijkt er echter niet vatbaar voor. iedereen loopt maar te roepen dat de kwaliteit achter uit gaat en "TMF-publiek dit en TMF publiek dat" en "waarom komt dit nummer nou weer in de top 40" en blablabla. maarja, je zorgt er zelf voor door met zn allen lekker weer die 55 euro neer te tellen voor een sensation etc.
nou vind ik het niet erg dat er mensen zo graag naar Sensation en soortgelijke feesten willen maar ga dan niet lopen zaniken dat het allemaal zo "commercieel" wordt de laatste tijd. je bent er namelijk zelf debet aan!!!
[/ff serieus]

pas maar op voor je het weet ben je arrogant...

Old Post Apr-18-2002 14:52  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation White
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with ID, please! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRecyclopedia Eclectronica - "Earresistible (A1)" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:53.

Forum Rules: