Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Komt ie nu wel echt??
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Omg waar gaat dit weer over. Het leek een thread te worden of Oakenfold nou wel of niet komt naar NL, maar ergens is er weer een afslag genomen naar geflame...
WTF maakt het uit waar iemand naar luistert. Alsof als je naar "underground" muziek luistert je verheven bent boven de simpele zieltjes die het met de "gewone" muziek moeten doen. Blijf dan lekker in je selecte gezelschapje hangen...
En nee dit was geen geflame, iedereen mag van mij luisteren naar wat ie wil, als ie mij dat ook laat doen.
nuff said

GreetZ, DC

laten jij en de rest van dit trance-forum de door jullie zogenoemde "TMF-kids" en de mensen die naar DJ Jean, Lasqo en al die andere (in jullie ogen) nep-trance luisteren dan ook gewoon in hun waarde?

Old Post Apr-16-2002 20:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Wat anderen van die "door ons zogenoemde "TMF-kids" en de mensen die naar DJ Jean, Lasqo en al die andere (in jullie ogen) nep-trance luisteren" vinden maakt me niet zoveel uit.
Ik kan me idd weleens ergeren als ze op een feestje weer uit hun dak gaan als ze de melodie van flight 643 horen terwijl de plaat er al 3 minuten opligt. Maar ook niet meer dan dat, als die mensen het helemaal naar hun zin hebben dan is het toch goed...
En dus waren we weer in de eindeloze commercieel-de-ja-de-nee-en-wat-vinden-we-ervan discussie belandt en daar hebbik geen zin in. laatste post in deze thread...

Old Post Apr-16-2002 20:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik ga van de Mega Music Dance Experience tot underground feesties in de Melkweg. Dus wat ben ik. WOoohoooooooo HEEEEEEE HOOOOOOOOO. DJ Jean mag ik U handtekening. Phatte liveset van Lasgo. Phat meezingen echt te gek. Mam hoe laat kom je me halen.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-16-2002 20:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

niemand heeft het hier over commercieel of niet commercieel gehad hoor Ding Chavez. je verwijt mij andermans muzieksmaak niet te respecteren. een verwijt wat dus blijkbaar op érg veel mensen op dit forum van toepassing is.

maar goed, komt Paul Oakenfold nou wel of niet!?
dat is de vraag, ik weet het niet..

Old Post Apr-16-2002 20:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Mijn broertje van 11 heeft van een cd bon die die van zijn verjaardag heeft gehad "KIDDYHOUSE" gekocht. Waar valt hij onder en zal ik nu nog wel met hem omgaan. Wat moet ik doen. Wil ik nog wel zijn broer zijn.

Ik geloof er nu wel in dat hij komt en ik ben ZEKER aanwezig. Ga ik op het podium voor hem staan duw iedereen opzij en ga ik in een break keihard staan HEEEEEEEEEEE HOOOOOOOOOOOOOOEN kijken of ie dat leuk vindt.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-16-2002 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

ahhhahahahhahhhahhh the hoorrooorrr... ik probeer met me vinger van die reply knop af te blijven... maar het lukt niet...

quote:
Originally posted by Jukx
niemand heeft het hier over commercieel of niet commercieel gehad hoor Ding Chavez.

Niet letterlijk nee maar daar komt het dus wel op neer....

quote:
]Originally posted by Jukx je verwijt mij andermans muzieksmaak niet te respecteren. een verwijt wat dus blijkbaar op érg veel mensen op dit forum van toepassing is.

ik verwijt jou niet, dat ging om iemand anders. En ja d'r zullen er hier vast meer zijn. En ja, ik zal me d'r ook weleens schuldig aan maken, maar dat zei ik dus al...

Zo ik heb het kort gehouden.

Old Post Apr-16-2002 20:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Hello!

ik las net wel een leuk stukje op de partyscene site over progressive, geschreven door Victor Brand;

Van de 11 miljoen Nederlanders die in hun vrije tijd weleens een plaatje opzetten, ben ik de grootste dromer. Ik heb een beetje mazzel in mijn leven gehad en als de economie niet helemaal op zijn reet gaat liggen, dan hoef ik me nergens zorgen over te maken. En toch droom ik soms dat ik op een groot festivalterrein sta en dan niet op het gras, maar achter de draaitafels. Uiteraard met een uitzinnig publiek voor me.
Natuurlijk gaat me dat never nooit niet lukken, maar dromen erover mag. Al word ik de beste technische Dj ter wereld, al weet ik precies wat ik moet draaien en op welk moment, dan nog word het drie keer niks met me. De reden daarvoor is even gruwelijk als simpel als stompzinnig. Ik hou van een soort van dansmuziek, waarbij de belangrijkste tools naar de toppers gaan. De platen. Net als Boskamp (en ik ga 'm niet elke keer noemen, ik bouw het een beetje af) hou ik van progressive, of zoals ze het tegenwoordig met een sjiek woord 'forward thinking music' noemen. Het probleem met progressive, en ik denk ook dat dit de reden is dat deze stijl zijn eigen graf aan het graven is, is dat de topproducties door een select aantal Dj's onder elkaar worden verdeeld en de restjes naar het lager-house worden geworpen. En daarbij las ik laatst een hele aardige opmerking op een message-board: een progressive-plaat die morgen uitkomt, is gisteren al achterhaalt. Ik hoor het je brommen: waarom ga je dan niet wat anders draaien? Omdat ik het doe voor de leuk, smart ass! Ik hoef er niet van te leven. En mijn hond vind het prachtig als ik draai. Sommige meisjes vinden het zelfs ook grappig wat ik doe. Maar dat zijn dan wel altijd toevallig de types die 'm de volgende ochtend alweer peren.

Sasha!

Old Post Apr-16-2002 22:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Remy D
DJ Jean mag ik U handtekening. Phatte liveset van Lasgo. Phat meezingen echt te gek. Mam hoe laat kom je me halen.

12 uur buiten staan, jongeman. En slik je geen pillen Remy, das reuze gevaarlijk! Mama houdt van jou!

Old Post Apr-16-2002 22:00 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Jukx

dé lul!
ik vind dat magrec straf verdient. misschien moet die de rest van de dag maar in de hoek gaan staan ofzo.

magrec, in ieder geval behoor jij, bij deze, nu ook defintief tot het groepje "beetje trieste mensen" van het TA-forum.
shame on you!
ik zou maar eens bij mezelf te rade gaan als ik jou was!

SPANK ME BABY

owja wat staat er in de sleevenotes van alle GU's....

and remember don't take life to seriously and 1 person especially.....MAGREC

Old Post Apr-17-2002 07:52  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ach, ik kreeg de laatste paar dagen echt het gevoel dat er 2 waren die zich beter waanden dan de rest omdat ze zelf zo'n exeptioneel goede muziek smaak hebben (uch uch ).

Vooral Magrec, die vind zichzelf wel zo'n Uber Bikkel omdat ie van progressive houd.

chill man
Ik respecteer ieder zijn muzieksmaak.

af en toe moet de boel hier wat worden opgefokt. Door mijn kortzichtigheid probeer ik mensen toch iets anders op bepaalde dingen te laten kijken.

Old Post Apr-17-2002 07:59  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

ik weet het het is een schande maar ik heb deze week voor het eerst een liveset van Oakie gedownload.. en het is idd anders dan ik me voorgesteld had, en ik hoor veel lui over zijn mixtechniek schelden nou ik vond der nix mis mee.. prima IMO!
maar hij zou toch eerder ook komen maar dat ging niet door ofzo toch?? ach ja, niet dat ik er heen zou gaan, heb dan bijna examens en ik wil dan na de examens na Qlubtempo

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Apr-17-2002 08:11  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by TimeportE
ik wil dan na de examens na Qlubtempo

when does the hurting stop........

Old Post Apr-17-2002 08:19  Christmas Island

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Komt ie nu wel echt??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHomelands Tune from 99 [2006] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDreamscape Feat. Thea Gilmore - We'll See [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:16.

Forum Rules: