quote:Originally posted by Remy D Ik heb haar al meerdere malen in rl gezien en daar ziet ze er nog beter uit dan op de foto. Dat kan ik alleen maar beamen Voor de liefhebbers hier nog twee fotootjes: En voor de rest moeten jullie het met je fantasie doen
thanxx again Obi!! Dit is echt een bloedmooi vrouwtje.... die charlotte Hoop dur ook eens in RL tegen te komen dan!!
quote:Originally posted by tijs08 thanxx again Obi!! Dit is echt een bloedmooi vrouwtje.... die charlotte Yep, dat is correct. quote:Hoop dur ook eens in RL tegen te komen dan!! Tegenkomen, oké.. Maar als je haar met een vinger aanraakt, krijg je met Obi te maken
quote:Originally posted by Obi Tegenkomen, oké.. Maar als je haar met een vinger aanraakt, krijg je met Obi te maken haha! you made your point! wees er zuinig op zou ik zeggen!!! you lucky bastard
quote:Originally posted by tijs08 haha! you made your point!
quote:Originally posted by Obi Yep, dat is correct. Tegenkomen, oké.. Maar als je haar met een vinger aanraakt, krijg je met Obi te maken Whahaha, hebben we weer wat te doen op een ID&T/Q-dance feestje . Meisjes afpakken is voor mietjes en ik val op blond, dus van mij heb je geen last
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..