|
|
|
|
 |
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by ZZandirt
hoho, niet te negatief over ol vrouweplein. markzicht is nergens mee te vergelijken. toen henkie nog eigenaar was, zaten we daar 's zomers met een man of 5/6/7/8/9 en groeiend van het bier te proeven. (gekste rekening was 1000 gulden in de week.....oeps..) en die flipperkast....(henk was een fan...) die kon je IN de plee schuiven... nog niet op tilt... je weet wel: zo'n bal die van boven recht door het midden dreigt te gaan.... if you can't move da ball, move da machine.... gheghe
De PPM was voor jouw tijd denk ik... dat was ook nog wel koel (late 80's ) met een loei van een aquarium..later opgesplitst in vlgs mij onder meer rumours...en nog wat ongein...
en de kelder... cellie (toen nog een jochie) toch wel lekker zien draaien daar. tooen kwam de Mazzo etc en was het gedaan met a'frt
in die nieuwe flame 1 x geweest. zo triest dat we maar zo snel mogelijk dronken wilden worden. ik weet nog steeds niet hoe die scheur in mijn broek kwam, hoe we de snorfiets thuis hebben gekregen met zijn 2-en en hoe ik aan 40 meter politie-PD-afzetlint kwam in mijn jaszak.
tijden.... |
mwjha, pleintjes zijn ook wel gezellig. In de zon op terras is geweldig. Want dan loop je tenminste niet tussen al die sukkels die er allemaal pauper uit willen zien. In de zomer zit ik nog regelmatig op het terras. Ik was pas vanaf 94 in Amersfoort te vinden. Die dingen die jij noemt ben ik inderdaad niet geweest. ben trouwens heel weinig in Amersfoort geweest. Vond het er nooit wat aan. Daarom ging ik ook naar de klaveet. Gewoon lekker lomp hossen en genieten van je meters bier tijdens happyhour. Geen geouwehoer, geen kakkers, geen paupere zooi. Zuipen, kotsen, zuipen kotsen, weiland in, zeipen en naar huus. Ik heb 1 keer in Amersfoort lopen barrefen en daar vonden ze het grappig om lachen. In de Klaveet was dat heel normaal. We konden ook meer bier op dan die stadskneuzen. Ik heb tijdens een avond tappen bijgehouden hoeveel ze dronken. Boeren zijn en blijven de beste bierdrinkers. 
Dec-31-2005 16:41
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:10.
Forum Rules: