Originally posted by DarkHelmet
Mido: FUCK you man!
WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol!
whehe
Je moet je niet zo aangevallen voelen!
Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet.
En het is maar internot hoor!
Dussuh KoP oP!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-21-2002 21:47
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ADO VOLGEND JAAR IN DE EREDIVISIE!!!!!!!!!
HOOLIGANS!!!!!!!!
ghehehehe
Apr-21-2002 22:01
DarkHelmet
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Rotterdam
Re: Re: Ik voel me kut - topic
quote:
Originally posted by mido
WaaaaaaaaaaaaaH ik ben in de hoofdrol!
whehe
Je moet je niet zo aangevallen voelen!
Flamen is hier van iedereen een hobby voor zover ik dat weet.
En het is maar internot hoor!
Dussuh KoP oP!
Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking.
maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen..
Apr-21-2002 22:09
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
Re: Re: Re: Ik voel me kut - topic
quote:
Originally posted by DarkHelmet
Kee, tis al goe, voelde me gwoon erg kut, en krijg je zo'n opmerking.
maar tis idd internet, en niet al te serieus nemen..
*jubel jubel*
Het is me vergeven! whehe
En ja als je je kut voeld kun je beter niet je hart hier luchten. whehe *evil grinz*
Maar in ieder geval nog een hartelijk welkom hier!
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
Apr-22-2002 07:06
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by New Wave
hhhhhhhhhmmwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, effe zien hoor..........................ajax is nog geen kampioen....(voor mij altijd maargoed)..ze moeten het nog WORDEN.....
lelijk voetbal..........mwwhhzzzzz, zoals je zelf weet heeft elk team met een nieuwe trainer een aantal maanden nodig om de draad op te pakken...........ennnuuhhhh die 'super-boeren' spelen de sterren van de hemel zeker? denk na.........14de...........enige wat ze kennen doen is 'super' hun weiland bemesten.........dus pak je trekker, zuig het stront uit je ogen en ga doen waar jullie goed in zijn
Heerlijk zo'n voetbal-thread
Jaja, lekker makkelijk zoiets.
Ga dan maar de Graafschap afzeiken als je niets beters kan verzinnen
Graafschap heeft gewoon redelijk gepresteerd met het budget dat ze hebben. Gewoon beetje pech gehad met wat blessures en een aantal wedstrijden (neem vorige week tegen Hoerenveen). Maarja, dat is altijd zo. Ze voetballen tenminste wel cool thuis.
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-22-2002 10:46
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by mr.marcello
WIJ GAAN EUROPA IN!!!! FORZA VITES!
Met vriendelijke groet.
ah neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee he
nou krijg ik dat de volgende keer dat ik mijn broer spreek ook weer te horen: vitesse gaat europa in, en die boerenclub van jou (twente, FC) niet
alvast bedankt. nu kan ik mij er alvast op voorbereiden..
___________________
Progressive
Hard = goed
Apr-22-2002 11:11
Gurian
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Twello
Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote
Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.
Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont
___________________
www.ga-eagles.cjb.net
Eagles to tha top!!!
Apr-22-2002 12:40
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by Gurian
Heb een seizoenskaart van de Go Ahead Eagles
Spelen ze een heel seizoen klote en gaan ze volgend jaar ook nog eens op vrijdag spelen. Dus voel ik me ook klote
Ma de seizoenskaart wordt volgend jaar wel goedkoper
Omdat we op vrijdag gaan spelen gaat er 10% van de prijs af en omdat dit zo'n slecht seizoen is nog eens 10%.
Maja zeg geven ook gratis bier weg als het elftal het weer eens laat liggen en geen inzet toont
En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart ?
___________________
Allemaal gelul!!
Apr-22-2002 14:12
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
quote:
Originally posted by New Wave
En hoeveel Eurocent kost je dat nu zijn seizoenskaart ?
Je krijgt er daar geld bij
P.S. kom nu niet met de zielige opmerking: Bij PSV toch ook.
Nee die seizoenskaart kost me 170 euro.