|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Apr-24-2002 13:32
|
|
|
 |
 |
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by New Wave
Idd want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?
Je moet vinyl niet vergelijken met de ceedeetjes die jij koopt.................
Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben......
Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel.... |
Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k alléén die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld...
Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor.
En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op ! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn en anders denken maar af... knap hoor 
En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel...
By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 (precies diezelfde als op Only-djs)
ltr 
Apr-24-2002 16:15
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k alléén die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld...
|
Wees dan concreter, je hebt het over 1 plaat, vind je het gek dat ik deze manier geantwoord heb!!
| quote: |
Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor.
En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op ! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn e
n anders denken maar af... knap hoor 
|
gaat niet om het tof is knakker gaat er om hoe je er over na denkt "hoe" je je platen selecteerd, en uit jouw posts krijg ik de mening dat je kwa nummers op een vinyl een miereneuker bent........
Het gaat niet om verstand hebben van platenwereld sukkel.......gaat erom dat je de nummers die je graag wilt hebben ook koopt OOK als er een verrot nummer op staat........damn.....zo laat je wel hele goeie tracks uit je verzameling.....en uit ervaring heb ik al menig maal spijt gehad dat ik platen niet gekocht heb...
En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel...
|
Ik heb het niet over "professioneel" gehad.......brrrr
By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 (precies diezelfde als op Only-djs)
|
Feliciteer je maat maar....
ltr |
gegroet.
Apr-24-2002 20:37
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 13:03.
Forum Rules: