Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ik vind het vrij duur maar....
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Apoptosis

Ok, misschien was die vorige post nie duidelijk of zow...
Of course, een plaat koop je meestal voor één nummer, maar de andere nummers die op diezelfde plaat staan moeten op z'n minst te pruimen zijn!! In het geval van The Truth vinnik dat andere nummer egt superslecht en dan betaal je dr OOK nog es 9.99 Euro voor, wat k so wie so al vry pryzig vind!!

Ik denk dat jij maar geen DJ moet worden......

Old Post Apr-24-2002 07:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by New Wave

Ik denk dat jij maar geen DJ moet worden......

Hoezo, omdat k die plaat geen 9.99 Euro waard vind?? (niet dat k dj ga worde of zow)

Old Post Apr-24-2002 11:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:

Hoezo, omdat k die plaat geen 9.99 Euro waard vind?? (niet dat k dj ga worde of zow)

Idd want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?

Je moet vinyl niet vergelijken met de ceedeetjes die jij koopt.................

Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben......

Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel....

Old Post Apr-24-2002 11:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:

Idd want goedkoper zul je ze bijna niet kenne kopen, en als jij zo je platen selecteerd dan duurt het 20 jaar voordat jij je platentas vol hebt........begrijp je?

Een als DJ (als je geen cd's gaat draaien dan) zou je ze toch nodig moeten hebben......

Maargoed, je hebt je mening gegeven en het "kopen" van vinyl is bij jouw niet aan de orde dus de 'wil' van 'DJ-zijn' heb jij niet......duzzzz, succes in de free record store kerel....

heo gaat t eigenlijk met de tegggggggggknow kun je al een b-tje scratchen?

Old Post Apr-24-2002 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

quote:

Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k alléén die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld...

Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor.

En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op ! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn en anders denken maar af... knap hoor

En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel...

By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 (precies diezelfde als op Only-djs)

ltr

Old Post Apr-24-2002 16:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:

hey Flapdrol!!! Niet zo denigrerend he? Eindelijk is er iemand die geen dj wil worden (uberhaupt, hoe word je dat??? Net zoals brandweerman worden als je vijf bent?).
ERRUG verstandig!!! Draaien is duur, en een vetpot is het voor de meesten niet en zal het ook nooit worden. (tegenwoordig 'is' iedereen 'dj', ten overvloede dus! als iedereen zou draaien, zouden er geen partypeople meer zijn die er naar luisteren!)
Je kunt toch ook gewoon genieten van muziek met cd's? Da's toch niet minder dan zelf draaien?

Old Post Apr-24-2002 17:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ik luister met cassettebandjes

Old Post Apr-24-2002 17:53 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

haha zo vond ik een paar weken geleden weer een bandje uit 2000 waarop armin van buuren de radio primeur draait van major league - wonder......en nog wat oude flexe setjes van tiesto van 10 minuten...(en dan heb ik er johan gielen overheen getaped whahaha)

Old Post Apr-24-2002 18:05  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Hehehe... zo heb ik nog een hele bak vol met zogeheten "Balans bandjes"

"Gabber uit Den Haag! Radio Balans op 99.4"

Old Post Apr-24-2002 18:55 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by eieregooie
Hehehe... zo heb ik nog een hele bak vol met zogeheten "Balans bandjes"

"Gabber uit Den Haag! Radio Balans op 99.4"

hmmm, ken ik nie

ik ken wel Radio Delta ofzow uit De Haag

Old Post Apr-24-2002 19:05 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Optimus

hmmm, ken ik nie

ik ken wel Radio Delta ofzow uit De Haag

Balans bestaat ook nie meer... helaas Was altijd lachen met de Cor de Splinter show... die goeie ouwe tijd he...

Old Post Apr-24-2002 20:04 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:

Jy overdryft en verdraait t een beetjeh he... Dat wat k zei geldt voor niet veel platen, maar wel o.a. voor die Cosmic Gate. Jy maakt ervan dat k alléén die platen check waarby alle nummers supergoed zijn... Zoals k al eerder zei, platen waar 1 goed nummer op staat die goed is en waarbij k de rest absoluut niet kan uitstaan en die ook nog es superduur zijn, vinnik zonde van t geld...

Wees dan concreter, je hebt het over 1 plaat, vind je het gek dat ik deze manier geantwoord heb!!

quote:

Bovendien, k heb heus wel platen in m'n bezit van 10 a 11 euro hoor.
En k weet niet waar jy dat vandaan haalt van die cdtjes by de freerecordshop, want die opmerking slaat echt HELEMAAL nerges op ! Laatste cd die k heb gekocht was In My Memory, duz. Jy vind t wel erg tof van jezelf he dat je 'zoveel' verstand heb van de platenwereld, en kraakt daarom anderen die het niet met je eens zijn e
n anders denken maar af... knap hoor

gaat niet om het tof is knakker gaat er om hoe je er over na denkt "hoe" je je platen selecteerd, en uit jouw posts krijg ik de mening dat je kwa nummers op een vinyl een miereneuker bent........
Het gaat niet om verstand hebben van platenwereld sukkel.......gaat erom dat je de nummers die je graag wilt hebben ook koopt OOK als er een verrot nummer op staat........damn.....zo laat je wel hele goeie tracks uit je verzameling.....en uit ervaring heb ik al menig maal spijt gehad dat ik platen niet gekocht heb...

quote:

En nee, de wil om professionele Dj te zyn heb k nie, maar dj-en als hobby wel...

Ik heb het niet over "professioneel" gehad.......brrrr

quote:

By the way, een maat van my krygt die Cosmic Gate voor 6.50 (precies diezelfde als op Only-djs)

Feliciteer je maat maar....

quote:

ltr

gegroet.

Old Post Apr-24-2002 20:37  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ik vind het vrij duur maar....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVocal... house ? [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Sessions - "Janeiro" (Armin Van Buuren Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:03.

Forum Rules: