|
|
|
|
 |
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Idd, smaken verschillen 
Tsja, de PWA hal(len) was vroeger een goede hal, er werden leuke feessies in gegeven. Ben benieuwd wat ze hier nu mee doen. Triavium, in Nijmegen, was ook een ijsbaan en is eigenlijk wel vergelijkbaar met de PWA hal in aanbouw. Triavium heeft ID&T na 1 of 2 parties (SpeedRazor dacht ik) ook niet meer gebruikt.
Greetz,
SnuggLe |
Zal ik je het verhaaltje erover eens vertellen, die hal ligt namelijk soort van in mijn achertuin De omliggende buurten, allemaal op zo'n 500-750 meter afstand (dus nie echt in de achtertuin ) hebben na het eerste feeest al geklaagd over geluidsoverlast, toen stond het gleuid ook echt te hard of was de isolatie niet goed want ik kon hier binnen alles horen .
Bij het 2e feest was het al beter en kon je bijna niks meer horen, alleen als je buiten ging staan hoorde je de bass. Toch gingen al die zouteloze oudjes hier in de buurt weer klagen en sindsdien mogen er, voorlopig voor onbepaalde tijd, geen parties meer gehouden worden in het Triavium...
Dus het is te hopen dat die PWA hal niet in de buurt van woonwijken ligt of dat er niet teveel zouteloze oudjes wonen 
GreetZ, DC
Apr-24-2002 12:57
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Apr-24-2002 13:30
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Apr-24-2002 16:33
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 12:15.
Forum Rules: