|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Marco Borsato - De Waarheid & Marco Borsato - Waarom nou Jij
Zeker ook: Everybody Hurts - Rem
Luister maar eens naar de text van alle 3.... Om gewoon kippevel van te krijgen.
Maar als het een House-plaat moet zijn, dan wordt het denk ik ook Cygnus X - Orange Theme zijn (Moonman remix).
Bij dat nummer krijg ik ook echt kippenveel. Vooral toen ik hem hoorde op Trance Energy begin 2000 (jaja, de eerste en laatste TE waar ik ben geweest). Veel mensen wisten niet eens waarom dan nummer toen gedraaid werd... echt slecht. Het was zo'n mooi moment om Duncan Stuttenheim daar toen te zien staan voor zijn broer. Ik vond het echt ontroerend... Vooral het verhaal erachter, als jullie weten wat ik bedoel.
Greetz,
SnuggLe |
Nee eerlijk gezegd nie vertel.....(als je wil)
___________________
Some dance to Remember, Some dance to Forget....
My Songs of the Moment:
Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Remix)
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
|