Utrecht saai met koninginnenacht? Dacht het niet! Wij hebben bijzonder goed lopen feesten! Nexus was uitverkocht (bijna 700 man!!), en de sfeer was helemaal top! Licht en geluid was NOG vetter dan de vorige keer, net zoals de decoraties... echt sprookjesachtig!
En volgens mij hebben alle dj's echt alles uit de kast gehaald met draaien! Het leuke is dat het Nexus publiek alles trekt: of het nou trance, progressive, acid of techno is. Ze zitten tenminste niet te zeiken, zijn niet zo kortzichtig dat ze maar van 1 stroming houden, maar luisteren tenminste naar MUZIEK, wat voor stroming dat nou ook is!)
Om iedereen nog meer een feestgevoel te geven, hebben we glowsticks uit Amerika over laten vliegen om gratis uit te delen. En vanuit de DJ booth was dat echt te gek om te zien: allemaal oranje (wat voor kleur anders!) glowstickjes in de lucht!!!!
Utrecht leefde met koninginnenacht, en niet zo'n beetje ook!!!!
May-01-2002 13:53
mantisnl
luuk maes
Registered: Jul 2001
Location: holland
hehe.. jah nexus, maar ik was overdag met m`n ouders he
Originally posted by Eye-Riz
Utrecht saai met koninginnenacht? Dacht het niet! Wij hebben bijzonder goed lopen feesten! Nexus was uitverkocht (bijna 700 man!!), en de sfeer was helemaal top! Licht en geluid was NOG vetter dan de vorige keer, net zoals de decoraties... echt sprookjesachtig!
En volgens mij hebben alle dj's echt alles uit de kast gehaald met draaien! Het leuke is dat het Nexus publiek alles trekt: of het nou trance, progressive, acid of techno is. Ze zitten tenminste niet te zeiken, zijn niet zo kortzichtig dat ze maar van 1 stroming houden, maar luisteren tenminste naar MUZIEK, wat voor stroming dat nou ook is!)
Om iedereen nog meer een feestgevoel te geven, hebben we glowsticks uit Amerika over laten vliegen om gratis uit te delen. En vanuit de DJ booth was dat echt te gek om te zien: allemaal oranje (wat voor kleur anders!) glowstickjes in de lucht!!!!
Utrecht leefde met koninginnenacht, en niet zo'n beetje ook!!!!
Klinkt goed!
Weet je al wanneer de volgende Nexus plaatsvindt?? Toch maar een es kijkje gaan nemen.....
May-01-2002 14:29
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
Registered: May 2001
Location: .
voorlopig even niet, zogenaamde zomerstop. kost best veel energie, feesten geven, en we hebben ook allemaal een baan. Geef dus veel vrije tijd op (vrienden zien, draaien, sporten, schiet er allemaal bij in).
Eerstvolgende keer is pas in september. (buiten een buitenfeestje om dan )
May-01-2002 16:44
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
moet het toch ff kwijt (ookal is het al eerder genoemd)
BOULEVARD OF DANCE van KOEL!!! marco v heeft met zijn set op Qontact en zijn set op BoD zeker mijn mening veranderd!!! (vroeger vond ik dat die gozer wel aardig draaide, maar sinds afgelopen weekend: WHAAAAAAAAA!!!! de tering, wat kan die kerel lekker draaien) trouwns die piet van rank 1 kan ook aardig beuken.
kwist niet wat me overkwam, k dacht dat ik wel weer nuchter was een dag na Qontact, maar van tijs08 hoorde ik dat ik er weer aardig WHIEEP uitzag (en zo voelde ik me ook) heb dus weer knetterhard staan beuken (maar zoals gezegd, negen uur is te vroeg om te stoppen....)