|
Re: åhå, här vare springhästar minsann
| quote: | Originally posted by Glorie
hmm....ja sant.. omröstning om vi skulle få heta t.nu-girls...som ni rösta emot...Mmmm..men sen fattade iaf jag det som att ja inte var önskvärd på sidan! Jag har t.o.m. för mig att ja frågade rakt ut på icq:n! Stensäker. har inget kvar av loggen alltså....synd. men jaja.. ja e inte lessen längre nu ha det så bra tommieboy
|
Det fanns folk inom staffen som inte vill ha er på sidan, ja. Men vi skulle aldrig rösta ut folk ala Robinson för det. Sköter man sig och följer de regler som vi satt upp så finns det ingen anledning att banna folk. Tror vi totalt har bannat 5 pers. Och det är inte speciellt mycket med tanke på att vi har över 21 000 medlemmar.
Just for the record så finns inte dom som inte gillade er kvar i staffen, dock åkte dem ut pga andra anledningar ...
Att vi rösta emot att ni skulle heta trance.nu girls var oxå ganska självklart. Ni var ingen "underliggande" site gentemot trance.nu längre. Ni var fristående och konkurrerande i vissa avseenden. Jag har lagt detta bakom mig, jag och Helena har nästan dagligen kontakt och har båda släppt det. Att jag ens drog upp det nu var för att du uttryckte dig ganska illa (läs: olyckligt).
Sedan finns det ett ganska skrattretande hat gentemot trance.nu på TA, dock inte i den svenska delen. Rätt kul läsning, folk som till det yttersta försöker hitta på saker för att skicka ner oss i smutsen... Jag förstår hur Tiesto mår, ju större man blir destå fler folk har åsikter om en ... 
|