Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > en till....
tranceAddict eller Trance.nu?
You do not have permission to vote on this poll.
tranceAddict 29 90.63%
Trance.nu 1 3.13%
övrigt 2 6.25%
Total: 32 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Glorie
alltså jag e inte fysiskt bannad.. ja kan logga in där om ja vill.. men har inte gjort det på snart ett år, sen bråket blossade upp, så att säga... vill inte vara där! de vill som sagt inte HA mig där bara, enligt deras utsago...

rädd för konkurrens från TG....(trancegirls) har ni hört... trance.nu-största trancesajten på nätet...rädd för det.. tssss..ojoj

hehe... känn dig stolt

finns trancegirls fortfarande uppe?

Old Post Jan-13-2003 01:40  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Cool

dbl, naee... den e nerpackad i min dator
tog bort den...

eller nee, ja hitta den på min "stora" ftp.. ja skickar adressen till dig i ett pm om du inte sprider

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-13-2003 01:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
dbl, naee... den e nerpackad i min dator
tog bort den...

eller nee, ja hitta den på min "stora" ftp.. ja skickar adressen till dig i ett pm om du inte sprider

*sjunger*
"du kan lite på mig.. ja ja ja du kan lita på mig"
*sjunger*

Old Post Jan-13-2003 01:49  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Trance.nu för nyheterna och ibland eventuelt något av de forum topics som listas på högersidan på huvudsidan.

TA verkar ha mera kvalite och t.nu mera kvantite

Deras forum är dock alltid segt att surfa, nog för att detta också är det ibland.
De har ingen sökfunktion på deras forum. helt sjukt i och emd att de dessutom säger att man inte ska posta topics som det redan disskuterats.

Old Post Jan-13-2003 07:17  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tommie
tranceaddict

quote:
för att ja skapade en sajt som hette Trancegirls (eg först trancegirls från t.nu) och där samlades alla tjejer Å sen ville vi utveckla lite så vi la upp partyrapporter.. hoho.. å sen var ja inte önskvärd på T.nu längre enligt tommie & co. Alltså alla i deras staff hade en omröstning om moi!!! fatta va lågt.. två personer valde att inte delta i de tramset med omröstning... för de tyckte det var fel att frysa ut en person och dom två personerna ligger mig varmt om hjärtat idag

Hörru du jenny, det är en lögn och det vet du. Omröstningen gällde huruvida ni skulle heta trance.nu girls eller inte. Om du skulle bli bannad eller inte har vi aldrig snackat om.

tommie

Old Post Jan-13-2003 08:30 
Click Here to See the Profile for tommie Click here to Send tommie a Private Message Visit tommie's homepage! Add tommie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Hoho! Tommie i egen hög person!

Jag börjar fan undra om Jennie är Snailme eller nåt?

One of the few ones left

Old Post Jan-13-2003 09:54  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Ermmm... SVÄTTA vinner så klart!

T.nu's forum e ruttet , för många småbarn å arroganta personer som hänger dära.
Men annars e ju sidan jätte bra!
Trance communitys egna lilla lunarstorm! HaHa!

Old Post Jan-13-2003 11:12  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

jasså, en person har röstat på t.nu... förrädare!!!

Old Post Jan-13-2003 11:20 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

haha, SVÅRT att gissa vem det kan vara?

TA hela vägen säger jag bara
gillade absolut inte forums innan, sen fick jag tips om svenska delen i sen-sommras.. började läsa mer och mer och vips! så började man bli mer och mer besatt

Old Post Jan-13-2003 11:27 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

TA TA TA TA TA TA

Har ett konto på Trance.nu men jag hänger hellre här

1-0 till TA

Soundcloud!

Music by me

Old Post Jan-13-2003 11:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
åhå, här vare springhästar minsann

quote:
Originally posted by tommie
Omröstningen gällde huruvida ni skulle heta trance.nu girls eller inte. Om du skulle bli bannad eller inte har vi aldrig snackat om.

hmm....ja sant.. omröstning om vi skulle få heta t.nu-girls...som ni rösta emot...Mmmm..men sen fattade iaf jag det som att ja inte var önskvärd på sidan! Jag har t.o.m. för mig att ja frågade rakt ut på icq:n! Stensäker. har inget kvar av loggen alltså....synd. men jaja.. ja e inte lessen längre nu ha det så bra tommieboy

Tom Cloud - Told You So

Last edited by Glorie on Jan-13-2003 at 12:08

Old Post Jan-13-2003 11:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tommie
tranceaddict

quote:
hmm....ja sant.. omröstning om vi skulle få heta t.nu-girls...som ni rösta emot...Mmmm..men sen fattade iaf jag det som att ja inte var önskvärd på sidan! Jag har t.o.m. för mig att ja frågade rakt ut på icq:n! Stensäker. har inget kvar av loggen alltså....synd. men jaja.. ja e inte lessen längre nu ha det så bra tommieboy

Det fanns folk inom staffen som inte vill ha er på sidan, ja. Men vi skulle aldrig rösta ut folk ala Robinson för det. Sköter man sig och följer de regler som vi satt upp så finns det ingen anledning att banna folk. Tror vi totalt har bannat 5 pers. Och det är inte speciellt mycket med tanke på att vi har över 21 000 medlemmar.

Just for the record så finns inte dom som inte gillade er kvar i staffen, dock åkte dem ut pga andra anledningar ...

Att vi rösta emot att ni skulle heta trance.nu girls var oxå ganska självklart. Ni var ingen "underliggande" site gentemot trance.nu längre. Ni var fristående och konkurrerande i vissa avseenden. Jag har lagt detta bakom mig, jag och Helena har nästan dagligen kontakt och har båda släppt det. Att jag ens drog upp det nu var för att du uttryckte dig ganska illa (läs: olyckligt).

Sedan finns det ett ganska skrattretande hat gentemot trance.nu på TA, dock inte i den svenska delen. Rätt kul läsning, folk som till det yttersta försöker hitta på saker för att skicka ner oss i smutsen... Jag förstår hur Tiesto mår, ju större man blir destå fler folk har åsikter om en ...

Old Post Jan-13-2003 12:30 
Click Here to See the Profile for tommie Click here to Send tommie a Private Message Visit tommie's homepage! Add tommie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > en till....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help id [2006] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMario Piu feat More - "All I Need" (Hardbeat Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:59.

Forum Rules: