Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Zou ik ook wel weten.... Ze zijn er al wel, op FTP maar daar kom je niet zomaar aan. Even geduld en ze zijn op meerdere plaatsen beschikbaar.
Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch.
Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt?
Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........
Apr-30-2002 17:18
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Tovaho
Kijk, ik begrijp dat de gegevens niet aan jan en alleman worden gegeven, dat vind ik zelf wel logisch.
Maar waar moet je aan voldoen, voor je ze krijgt?
Ben namelijk nogal erg benieuwd (naar livesets in het algemeen) en zou toch wel erg graag ftp gegevens willen hebben........
Je moet contactjes hebben in 't wereldje' zeg maar...ik kan je er ook nie zo aan helpen dus...
Apr-30-2002 17:23
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
mja ach, kom eerst zelfs eens op zo'n feest kijke!
Setjes suck! Vooral van het verkeerde feest. Ze hadden echt beter A'dam kenne uitzenden dan Eindhoven!
ME HOPES SO!!!
Apr-30-2002 17:49
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ja das echt zonde dat ze niet HMH hebben uitgezonden zeg, stelletje ID&T Radio eikels, waarom Eindhoven???
Maareh maybe hebben ze die setjes wel opgenomen en worden ze deze week ergens uitgezonden....
ME HOPES SO!!!
Ik hoop het ook.. Wil de tunes van judge jules zkr nog wel een x meebeleven!! Jezus wat een set... LTR
Apr-30-2002 18:53
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHH
geen sets van de HMH... feest van mijn leven.... NIET op mp3...
welke motherf****** heeft DAT nou weer bedacht....
kan die sets van eindhoven wel (laten) downen, maar das toch anders
nou kan ik die armin set helemaal vergeten.... en net die vonnik de beste ooit....
ik ga me ff terugtrekken en portie janken ofzo
May-01-2002 07:54
blighty
Still in love with trance
Registered: Oct 2000
Hi,
Ah verdomd, vette teleurstelling dit!!
De sets uit Amsterdam waren zoooooooo vet!! Ik hoop dus echt dat ze alsnog worden uitgezonden, maar de kans daarop lijkt me helaas vrij klein