Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie gebruikt wat???
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by M5

ik weet het

ik hou ervan om mensen in hokjes te stoppen...

leuke van deze uitspraak is dat ie zeker voor 75% klopt

Wat klopt er voor 75%???

Dat er zoveel kampers zijn die blowen?
Dan zou het dus betekenen dat er van de zoveel mensen die hier wonen 75% kamper is ongeveer?

VaaaaaaaaaaaG.....

Laat ook maar ook heb er geen zin in om er over na te denken!

Old Post May-02-2002 12:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by mido

Wat klopt er voor 75%???

Dat er zoveel kampers zijn die blowen?
Dan zou het dus betekenen dat er van de zoveel mensen die hier wonen 75% kamper is ongeveer?

VaaaaaaaaaaaG.....

Laat ook maar ook heb er geen zin in om er over na te denken!

neej precies andersom dat al die blowers op die partys vaak kampers zijn of iig een kampuiterlijk hebben

Old Post May-02-2002 12:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000

quote:
Originally posted by M5
enne die joints zijn idd zwaaar irritant...allemaal smerige kutkampers ensow...

jezus, wat valt me dit VIES van je tegen M5.. ik was altijd in de veronderstelling dat jij nog wel enige vorm van rede en rationeel denken kende. daar heb ik me dus blijkbaar behoorlijk in vergist.
dit is namelijk niet de eerste keer dat ik jou dit soort uitspraken zie doen waarin jij iedereen maar over 1 kam scheert dmv allerlei cliché-matige vooroordelen die ALLANG achterhaald en uit de tijd zijn.
jezus.. WAKE UP man!!
kom die villa van je eens uit (want volgens mij ben jij er namelijk zo eentje!! om maar even op jouw manier te spreken.. ) en open die ogen van je!!

Last edited by Jukx on May-02-2002 at 13:08

Old Post May-02-2002 13:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Jukx
dit is namelijk niet de eerste keer dat ik jou dit soort uitspraken zie doen waarin jij iedereen maar over 1 kam scheert dmv allerlei cliché-matige vooroordelen die ALLANG achterhaald en uit de tijd zijn.
jezus.. WAKE UP man!!

HALLO!!!!

ik kan me nog wel een paar threads herinneren waar jij precies hetzelfde doet

Old Post May-02-2002 13:06 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

zoals?

Old Post May-02-2002 13:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

quote:
Originally posted by M5

neej precies andersom dat al die blowers op die partys vaak kampers zijn of iig een kampuiterlijk hebben

goh, dan zijn er ineens veel kampers in Nederland zeg. die kampers houden dan trouwens wel van party-en zeg.. aangezien ze op elke party massaal aanwezig zijn.

je hoeft niet bang te zijn voor mensen die er iets anders uitzien dan jij hoor, of die iets andere kleren dragen dan dat jij doet (en ook nog eens af en toe een blow roken). en je hoeft ze al zeker niet af te schilderen als "kampers".

Old Post May-02-2002 13:27  Netherlands
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by M5

Wat laat je hier een ontzettend bekrompen en kortzichtige manier van denken zien M5, valt me erg van je tegen...
Maar goed dat je niet op Nexus komt, jij laat mensen blijkbaar niet in hun waarde, en daardoor vergal je het plezier van anderen.

Old Post May-02-2002 13:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

k ben altijd klien......tenminste geen wiet en illies dan....wel alcoh0l..

greetz,
yarnie

Old Post May-02-2002 13:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlaiR.WitcH
tranceaddict

Registered: May 2001

[QUOTE]Originally posted by Optimus
er wordt alleen gezeurd door de maker ervan...

leer jij ut verschil eens tussen zeuren en mening geven..
de enige die aan het zeuren is ben jij, over mijn mening........
Allemaal praat over "mensen in hun waarde laten",
"respect"......
degene die hier geen resprect tonen of mensen in hun waarde laten zijn de mensen die hier over mijn mening zeiken, he optimus, he Djrv...

Old Post May-02-2002 13:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for BlaiR.WitcH Click here to Send BlaiR.WitcH a Private Message Visit BlaiR.WitcH's homepage! Add BlaiR.WitcH to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by BlaiR.WitcH
[QUOTE]Originally posted by Optimus
er wordt alleen gezeurd door de maker ervan...

leer jij ut verschil eens tussen zeuren en mening geven..
de enige die aan het zeuren is ben jij, over mijn mening........
Allemaal praat over "mensen in hun waarde laten",
"respect"......
degene die hier geen resprect tonen of mensen in hun waarde laten zijn de mensen die hier over mijn mening zeiken, he optimus, he Djrv...

Tuurlijk mag jij je mening geven.
Maar als je dat op deze manier doet kun je 100% zeker weten dat je dit soort reakties krijgt. En naar mijn idee lok je het ook uit op deze manier.

Maakt op zich niet uit. Dan komt er wel leven in de brouwerij. Helaas voor jou wel over je eigen rug!

Old Post May-02-2002 14:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

ja Jukx & Eyeriz..

ik weet dat het nogal bekrompen & kortzichtig is...maar tis altijd beetje sport van me om mensen vakjes te stoppen..

soms natuurlijk onterecht...maar vaak zie ik het dan toch weer bevestigd... zoals op shockers ofzow.. (eyeriz op nexus loopt ongetwijfeld ander volk dan op grote feesten, dus voor nexus zal de stelling zeer waarschijnlijk niet op gaan)

maar eyeriz..plezier vergallen van anderen?? waar slaat dat op..ik erger me er alleen maar aan als ik die lucht weer ruik... ik spreek ze er niet op aan ofzow? gewoon lekker doorfeesten

Old Post May-02-2002 14:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Maar goed dat je niet op Nexus komt, jij laat mensen blijkbaar niet in hun waarde, en daardoor vergal je het plezier van anderen.

Ik weet niet in hoeverre jij het "in waarde late van" noemt.. als andere mensen last hebben van je gedrag.. als jij beetje loopt te blowen op een feest.. en andre mensen hebben last van die takke geur.. dan zou je opzich wel ff moge ohouden met je tiener drugs.

Als je zo graag over "in waarde laten van" wilt spreken zit je naar mijn mening wel een beetje verkeerd want het is eerder in waarde laten van mensen zoals m5 die niet andere tot last zijn met blowen.

quote:
Originally posted by Jukx

jezus, wat valt me dit VIES van je tegen M5.. ik was altijd in de veronderstelling dat jij nog wel enige vorm van rede en rationeel denken kende. daar heb ik me dus blijkbaar behoorlijk in vergist.
jezus.. WAKE UP man!!
kom die villa van je eens uit (want volgens mij ben jij er namelijk zo eentje!! om maar even op jouw manier te spreken.. ) en open die ogen van je!!

Gelukkig hebben we niet allemaal een hoge verwachting van jou gehad he jukx.. en nog viel het tegen. Maar anywayz.. Ik snap niet hoe jij nou kan rechtvaardigen om op dezelfde manier als M5 te redeneren tterwijl je juist zegt dat het zo achterlijk is.

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post May-02-2002 14:46 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie gebruikt wat???
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPossibly Easy ID [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackProject Medusa Exor - Moonshine (Donald & Gilies Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:43.

Forum Rules: