|
| quote: | | NOu eerder vond ik jean ook echt altijd kut draaien....maar de laatste tijd heb ik hem best goed horen draaien...de laatste 2x in de powerzone draaide die echt lekkere goeie club.DUs ja dat viel me erg mee...Maar op grote feesten waar ik hem heb gezien is het echt schikbarend slecht. Zie hem liever op kleinere disco's draait ie tenminste meestal stukken beter |
Helemaal mee eens. Je moet Jean in een club hebben, niet op een groot feest. Jean staat op feesten als TE om zijn naam. Hij is gewoon een bekende DJ, en trekt mensen eerder over de streep om naar een feest te gaan. (Alhoewel ik Sensation 2001 toch wel een dikke phatte klapper vond) Ach dat scratchen enzo, ik vind het altijd wel geinig. Vergeet niet dat Jean zijn roots liggen bij Hip-Hop, vandaar dat ie waarschijnlijk ook nog zoveel scratcht.
Hij staat op een boel feesten inderdaad, maar ik vind dat je voor feesten zoiezo geen 'vaste' namen moet nemen zoals Jean (en ook Gielen) voor Trance Energy. Elke keer een frisse lineup is volgens mij beter dan altijd maar dezelfde 'veteranen' op die feesten. Kijk naar Shockers, niet echt veel groote namen maar wel kwalitatief allemaal erg sterk.
Kortom, ik ben blij dat Jean er nog is, hij is zo'n beetje de enige DJ in Nederland die nog een beetje relaxte groove en club draait.
Groeten,
[-JX-]