Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Gaming anno 2008!
Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

ahhh megaman alias rockman in japan, wa nen reeks... kheb em op men wii ook

push2005 heeft daar een punt, de games van nu zijn wel in HD en 3D maar soms ook heel saai om mee te spelen. Alleen de oude games doen het nog.

Ik moet wel toegeven, Mario Galaxy is nog beter als M64 die voor mij de allerbeste game ooit gemaakt was. Maja, voor de "serieuze" gamers is da geen game he.

push, je moet is afkomen dak u met Gears en Lost planet laat spelen. Het is echt abnormaal goe die 2 op den xboxke.

Grtjs
L.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post Jan-02-2008 12:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by Push2005

Trouwens Bertn, om terug op de 1ste post terug te komen; massaal veel gamers gaan voor de combinatie "Wii60" (Wii + Xbox360); dat is samen ongeveer het budget van de PS3 en je hebt gigantisch veel meer mogelijkheden en veelzijdigheid daarvoor.


Ik ben geen fan van de xbox360, zoals ik hierboven al zei. die dingen maken veel lawaai, overheaten, en er zit een probleem in de hardware dat de developers NIET wegkrijgen. Ik heb er gisteren een paar artikels over gelezen. Het feit dat Microsoft 3 jaar garantie geeft op alle consoles (zelfs op diegene die al 2 jaar oud zijn) zegt genoeg. Die mannen weten gewoon nog niet hoe ze een deftige console moeten maken. google meer eens op "red ring of death", ge vindt tientallen artikels over overbezette repair centers, grote elektroketens die zeggen dat 1 op 2 xbox360's naar hun winkel terugkeert, enzovoort.

Dan zouk nog liever investeren in de Wii2, dan koop ik ne 2de hands ps2 vooor 50 euro of zo, en een wii


___________________

Old Post Jan-03-2008 08:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

quote:
Originally posted by Bertn
Ik ben geen fan van de xbox360, zoals ik hierboven al zei. die dingen maken veel lawaai, overheaten, en er zit een probleem in de hardware dat de developers NIET wegkrijgen. Ik heb er gisteren een paar artikels over gelezen. Het feit dat Microsoft 3 jaar garantie geeft op alle consoles (zelfs op diegene die al 2 jaar oud zijn) zegt genoeg. Die mannen weten gewoon nog niet hoe ze een deftige console moeten maken. google meer eens op "red ring of death", ge vindt tientallen artikels over overbezette repair centers, grote elektroketens die zeggen dat 1 op 2 xbox360's naar hun winkel terugkeert, enzovoort.

Dan zouk nog liever investeren in de Wii2, dan koop ik ne 2de hands ps2 vooor 50 euro of zo, en een wii


heb al meer dan een jaar mijn xbox360, nog geen probleem. En 't is met alles he, da ge nen defecte kunt krijgen. Computers, wasmachines... 3 jaar garantie is toch ni overdreven. En wat overheaten betreft, er komt zeer binnenkort een oplossing, want er zijn al hackers die een ROD zelf hebben kunnen fixen.

Zorg ervoor dat je console niet in een warm omgeving zit ( dus niet op nen dvd speler of hi-fi keten bvb). VOORAL die powersupply heeft ruimte nodig. Dan krijg je geen probleem.

L.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post Jan-03-2008 09:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by Lolo
heb al meer dan een jaar mijn xbox360, nog geen probleem. En 't is met alles he, da ge nen defecte kunt krijgen. Computers, wasmachines... 3 jaar garantie is toch ni overdreven. En wat overheaten betreft, er komt zeer binnenkort een oplossing, want er zijn al hackers die een ROD zelf hebben kunnen fixen.

Zorg ervoor dat je console niet in een warm omgeving zit ( dus niet op nen dvd speler of hi-fi keten bvb). VOORAL die powersupply heeft ruimte nodig. Dan krijg je geen probleem.

L.


ik zou maar hout vasthouden als ik u was. de meeste xbox360consoles krijgen hun red ring of death na anderhalf à twee jaar. En artikels die een defect ratio van 50% opgeven en zo, kvind dat toch veel hoor. Ok, je krijgt 3 jaar garantie, maar je toestel is wel wekenlang weg ook (omdat alle repair centra momenteel volzet zijn). Neenee, ik moet er niet van weten:-)


___________________

Old Post Jan-03-2008 12:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

idd. hout vasthouden... je weet nooit, ook ni bij sony.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post Jan-03-2008 12:57  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

we hebben nu al meer dan 2 jaar zo'n PS2 Slim versie thuis, en nog niks van problemen mee gehad... Hopelijk blijft dat zo! Nu ja, we hebben die ergens gratis gekregen dus klagen gaan we zowiezo niet rap doen


___________________

Old Post Jan-03-2008 13:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

Ik ben van plan een PS3 aan te schaffen.

Ik beschik al geruime tijd over een meer dan degelijke flatscreen (Samsung), maar het is geen HD-versie. In principe zou mijn beeld dus niet zo fantastisch zijn.
Nochtans hoor ik andere bronnen die zeggen dat het verschil tussen HD en geen HD al bij al niet zo groot is. De kwaliteit van de PS3-games op een TV zonder HD zou dus nog steeds meer dan voldoende zijn.

Wat is er nu van aan?


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Jan-03-2008 13:11  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd



Registered: Oct 2004
Location: Belgium

quote:
Originally posted by Progrez
Nochtans hoor ik andere bronnen die zeggen dat het verschil tussen HD en geen HD al bij al niet zo groot is. De kwaliteit van de PS3-games op een TV zonder HD zou dus nog steeds meer dan voldoende zijn.

Wat is er nu van aan?


Dat klopt; simpelweg omdat de developpers nog niet kunnen programmeren naar de maximale capaciteiten van een PS3; en de third parties dat ook nooit zullen doen. Daarom blijft het op uw gewone tv ook best genietbaar.
Een PS3 kopen louter met het argument "maar de graphics zijn zoveel beter" getuigt van weinig inzicht; want de 360 doet het amper slechter.

Hier is een screenvergelijking voor beide systemen:
http://www.gamespot.com/features/6162742/p-2.html/

Het resultaat: betaal geen 300 euro meer voor wat extra pixels en shade-corrections die je niet nodig hebt.

quote:
Originally posted by Lolo
push, je moet is afkomen dak u met Gears en Lost planet laat spelen. Het is echt abnormaal goe die 2 op den xboxke.

Grtjs
L.


Dat zal er wel eens van komen

Old Post Jan-03-2008 13:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD



Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium

quote:
Originally posted by Push2005
Dat klopt; simpelweg omdat de developpers nog niet kunnen programmeren naar de maximale capaciteiten van een PS3; en de third parties dat ook nooit zullen doen. Daarom blijft het op uw gewone tv ook best genietbaar.
Een PS3 kopen louter met het argument "maar de graphics zijn zoveel beter" getuigt van weinig inzicht; want de 360 doet het amper slechter.


Ik denk dat je de vraag niet goed begrepen hebt, want zowel xbox360 als ps3 zijn HD ready he. OP een HD Ready TV ga je tussen beide systemen geen verschil in scherpte zien (en zéker niet op een tv die niet HD ready is, zoals die van Progrez). Wat progrez bedoelt: is er een verschil tussen SD (standard definition) en HD Ready. En het antwoord daarop is: jazeker, maar enkel als je een HD ready TV hebt. op een tv die niet HD ready is zullen de graphics van de PS3 of van de X360 niet scherper zijn dan bv de PS2. Maar op een scherm dat wel HD is is het echt MIJLEN verschil imo. Daarom vind ik dan ook: koop nog geen PS3 (of Xbox360) als je scherm geen HD is.
Langs de andere kant: Progrez, ben je er zeker van dat je TV niet HD ready is? Het kan zijn dat hij niet Full HD is (enkel ondersteund door PS3) maar dat hij wel HD ready is hoor (ondersteund door zowel PS3, X360 en zelfs de Wii in sommige gevallen). Post anders eens het typenummer van uwe TV.

In geval van dat laatste (het verschil tussen HD ready en Full HD) kan ik zeggen: het verschil is merkbaar, maar enkel op supergrote TV's (50 inch of groter). Enkel de PS3 kan op dit moment 1080p aan, maar er zijn denk ik niet veel mensen die ook zo'n tv hebben


___________________

Old Post Jan-03-2008 16:11  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

quote:
Originally posted by Bertn
Wat progrez bedoelt: is er een verschil tussen SD (standard definition) en HD Ready.

Dat bedoelde ik inderdaad. Maar ik moet Push2005 toch bewonderen voor het feit dat hij geen kans onbenut laat om de PS3 de grond in te boren.


Bon, ik weet al dat ik beter geen PS3 koop als mijn TV niet HD-ready is. Welnu, mijn TV is de Samsung LE20S51B. (Made in Slovakia )
Is hij HD-ready of niet? In de handleiding is niet onmiddellijk iets te vinden dat er naar verwijst.


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Jan-03-2008 16:50  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict



Registered: Feb 2006
Location: Opoeteren

quote:
Originally posted by Progrez
Is hij HD-ready of niet? In de handleiding is niet onmiddellijk iets te vinden dat er naar verwijst.


Normaal staat dat toch duidelijk aangeduid op het toestel zelf, op de doos in de brochures,... met het HDReady-logo..


Indien het er niet opstaat, veronderstel ik dat het geen HD(ready) is..


___________________

.:: Trance is a natural drug that will heal us all ::.

Old Post Jan-03-2008 17:16  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

quote:
Originally posted by Progrez
Dat bedoelde ik inderdaad. Maar ik moet Push2005 toch bewonderen voor het feit dat hij geen kans onbenut laat om de PS3 de grond in te boren.


Bon, ik weet al dat ik beter geen PS3 koop als mijn TV niet HD-ready is. Welnu, mijn TV is de Samsung LE20S51B. (Made in Slovakia )
Is hij HD-ready of niet? In de handleiding is niet onmiddellijk iets te vinden dat er naar verwijst.


Als je tv 1280x720 resolutie kan weergeven, dan is die hd ready. Perfect om van alle hd games te genieten. Oppassen, ps3 kabel voor hd afbeelding is een optie, kost 15 à 20 Euro denk ik.

L.


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post Jan-03-2008 17:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Gaming anno 2008!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIt should be easy... (trance) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGraffik - Lesser Man (Satoshi Tomiie Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:54.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!