|
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik ben geen fan van de xbox360, zoals ik hierboven al zei. die dingen maken veel lawaai, overheaten, en er zit een probleem in de hardware dat de developers NIET wegkrijgen. Ik heb er gisteren een paar artikels over gelezen. Het feit dat Microsoft 3 jaar garantie geeft op alle consoles (zelfs op diegene die al 2 jaar oud zijn) zegt genoeg. Die mannen weten gewoon nog niet hoe ze een deftige console moeten maken. google meer eens op "red ring of death", ge vindt tientallen artikels over overbezette repair centers, grote elektroketens die zeggen dat 1 op 2 xbox360's naar hun winkel terugkeert, enzovoort.
Dan zouk nog liever investeren in de Wii2, dan koop ik ne 2de hands ps2 vooor 50 euro of zo, en een wii |
heb al meer dan een jaar mijn xbox360, nog geen probleem. En 't is met alles he, da ge nen defecte kunt krijgen. Computers, wasmachines... 3 jaar garantie is toch ni overdreven. En wat overheaten betreft, er komt zeer binnenkort een oplossing, want er zijn al hackers die een ROD zelf hebben kunnen fixen.
Zorg ervoor dat je console niet in een warm omgeving zit ( dus niet op nen dvd speler of hi-fi keten bvb). VOORAL die powersupply heeft ruimte nodig. Dan krijg je geen probleem.
L.