Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remofski
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2007
Location: Antwerp

Af en toe een Cherry Moon retro avondje ja. Daar zie je nog wel eens een Yves Deruyter of een Phiphi of een Kevin Jee draaien. (Mijn vermoeden is dat Progrez daar ook terug de smaak te pakken heeft gekregen )

NL kan op dat vlak echt wel niet met België vergeleken worden, zeker niet met de link van 1 siteje.

Old Post Jan-06-2008 12:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Remofski Click here to Send Remofski a Private Message Add Remofski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lolo
I play Trance no Dance



Registered: Dec 2002
Location: Brussels, Belgium

quote:
Originally posted by MindP
@ Progrez: http://partyflock.nl/party/106192:B...tes_Bonzai.html

Ik snap dat "Bonzai" in .nl wat minder leeft dan back in Belgie maar toch, dit aantal bezoekers geeft (mij in ieder geval) niet direct aanleiding te denken dat er behoefte is naar meer van dit soort feestjes.
Tilburg is daarbij niet eens zover van Belgie.

Ik heb zelf ook veel met Bonzai en ken ook een aantal mensen die die hard Bonzai fan zijn dus mocht je eens het initiatief willen nemen een Bonzai feestje te willen organiseren dan kunnen we onze krachten wellicht bundelen

Ik ben vroeger overigens weleens in de Cherrymoon geweest, doen ze daar niks meer?
http://www.youtube.com/watch?v=FlLo...tes_Bonzai.html

[[ LINK REMOVED ]]

Ook erg lekker


Ben jij degene die 2 keer een optie bij mijn management voor gigs heeft laten opschrijven en daarna zich omdraaide omdat ik zogezegd "duurder" was dan de "concurrentie"?? Het is een eer u te lezen :-D


___________________
Http://www.airwave-music.com is my new site. Djairwave.com is no more. A new era has begun

Old Post Jan-07-2008 06:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Lolo Click here to Send Lolo a Private Message Visit Lolo's homepage! Add Lolo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater



Registered: Aug 2004
Location:

quote:
Originally posted by TOR
Za 1/3 in Ieper blijkbaar. Samen met Fire & Fred Baker. Geen idee of er nog namen bijkomen.



Hier zal ik hoogstwsl wel naartoe gaan, niet zo ver van deur..
Laatste set

Old Post Jan-07-2008 12:50  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MindP
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2007
Location: Arnhem, The Netherlands

quote:
Originally posted by Lolo
Ben jij degene die 2 keer een optie bij mijn management voor gigs heeft laten opschrijven en daarna zich omdraaide omdat ik zogezegd "duurder" was dan de "concurrentie"?? Het is een eer u te lezen :-D


PM on your way.


___________________


Luminosity - Solarstone Album Tour @ Club Players NL 16-05-08

Solarstone - Mark Norman - DJ Shah - Galen Behr - Kris O'Neil - Re-Ward

Old Post Jan-07-2008 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for MindP Click here to Send MindP a Private Message Add MindP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest



Registered: May 2004
Location: Antwerp

Nu we toch over Bonzai en dj-sets bezig zijn. We zijn 2002:

quote:
Coming up on the 11th of October in Cherrymoon, Lokeren, Belgium :
-- 10 years Bonzai Trance Progressive --
Djs playing that evening : Humate, Paul Mendez, Yves Deruyter, M.I.KE., Airwave, Fire, Aldo M.

Doors open at 22h, doorprice 10 Euro.


Also on the 12th of October :
-- 10 Years Bonzai Classics at Waagnatie, Antwerp --
Dj's & Live-acts : Energy 52, Ramirez, Bonzai Classic Trax, Yves Deruyter, Bountyhunter, Sven Lanvin & Delirium!


Kwijlen met de kraan open. De flyers kan ik helaas niet meer vinden, maar ik herinner me nog dat ze blauw-grijs en zwart-oranje waren.


___________________

No Rules, Great Old

Old Post Jan-09-2008 14:31  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz



Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium

Die eerste avond heb ik meegemaakt. Niet al te veel volk toen, maar desondanks wel sfeer. En Paul Mendez die out of the blue (nu ja...) Magic Impuls van Exposure erin knalt. Waanzin


___________________
www.dj-vega.net

Old Post Jan-09-2008 14:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MindP
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2007
Location: Arnhem, The Netherlands

Wat denken jullie van Binary Finary, Darren Tate of Jose Amnesia?
Allemaal grote namen wat producties betreft maar ik heb ze iig nog nooit zien draaien. Zou wel erg benieuwd zijn naar ze!


___________________


Luminosity - Solarstone Album Tour @ Club Players NL 16-05-08

Solarstone - Mark Norman - DJ Shah - Galen Behr - Kris O'Neil - Re-Ward

Old Post Jan-25-2008 09:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for MindP Click here to Send MindP a Private Message Add MindP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by MindP
Wat denken jullie van Binary Finary, Darren Tate of Jose Amnesia?
Allemaal grote namen wat producties betreft maar ik heb ze iig nog nooit zien draaien. Zou wel erg benieuwd zijn naar ze!



Darren Tate draaide ooit onder zijn Jurgen Vries project op de Mega Music Dance Experience geloof ik. Kan me er niet veel van herrineren, was wel aardig setje.

Old Post Jan-25-2008 09:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Welke DJ(s) zou jij graag willen zien/horen in 2008?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help this ID from Menno De Jong? [2007] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel feat. Melanie - "You Feel" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!