|
Nu we toch over Bonzai en dj-sets bezig zijn. We zijn 2002:
| quote: | Coming up on the 11th of October in Cherrymoon, Lokeren, Belgium :
-- 10 years Bonzai Trance Progressive --
Djs playing that evening : Humate, Paul Mendez, Yves Deruyter, M.I.KE., Airwave, Fire, Aldo M.
Doors open at 22h, doorprice 10 Euro.
Also on the 12th of October :
-- 10 Years Bonzai Classics at Waagnatie, Antwerp --
Dj's & Live-acts : Energy 52, Ramirez, Bonzai Classic Trax, Yves Deruyter, Bountyhunter, Sven Lanvin & Delirium! |
Kwijlen met de kraan open. De flyers kan ik helaas niet meer vinden, maar ik herinner me nog dat ze blauw-grijs en zwart-oranje waren.
___________________

No Rules, Great Old
|