Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sveriges Radio P3 Rockar!
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
RagingEskimo
tranceaddict

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Aendy

Det är inga sändningar utan det är klipp ur olika radioprogram från P3 i 5.1 format som ligger för nedtankning. Tanken är sen att man ska bränna dem på CD-skiva för att sedan spela upp dem i CD eller DVD spelare med digital utgång till en förstärkare som klarar av 5.1 formatet och på det viset få radio i 5.1! Enligt min mening är inte det riktigt definitionen av radio... vilket ger bedömningen "SUGER" från min sida.

Mhm.. läste det också. Bra initiativ dock, och "känner" jag P3 rätt så är det väl mest en pekpinne åt vilket håll de vill ha saker och ting åt...
det är ju bara att hoppas på nån form av streaming vart det lider..

Old Post May-07-2002 15:30  Canada
Click Here to See the Profile for RagingEskimo Click here to Send RagingEskimo a Private Message Visit RagingEskimo's homepage! Add RagingEskimo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sveriges Radio P3 Rockar!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackcouple ids needed [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSystem D. - "Trancefusion" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:40.

Forum Rules: