Ik dacht vroeger altijd nen hollander, maar blijkt idd een Duitser te zijn (thankyou discogs)
Jan-18-2008 15:46
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Niels Van Gogh is toch een Duitser dacht ik?
Ja is nen Duitser maar de plaat is wel een klassieker in België. De radio edit suckt eigenlijk maar de Tocraft remix waardoor de tune zo populair werd ruled.
De plaat werd ooit voor het eerst in België gedraaid op rebeltime ik dacht in de zomer van 1998.
Originally posted by Jasperovitsj
Niels Van Gogh is toch een Duitser dacht ik?
Oh mea culpa. Ik heb altijd gedacht dat het een Belg was.
Jan-18-2008 17:40
Remofski
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2007
@Config: Ik beweerde niet dat The Legacy beter was dan Strange World. Dat was gwn zowat de eerste tranceclip die ik op tv zag. *Zucht* Liefde op het eerste gezicht... Strange World was ook een bom van een nummer, 1 dat ik niet veel later leerde kennen.
Jan-18-2008 17:47
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by Remofski
@Config: Ik beweerde niet dat The Legacy beter was dan Strange World. Dat was gwn zowat de eerste tranceclip die ik op tv zag. *Zucht* Liefde op het eerste gezicht... Strange World was ook een bom van een nummer, 1 dat ik niet veel later leerde kennen.
als we het dan toch over de eerste tranceclip op tv hadden, dit zal wel de eerste geweest zijn voor mij:
Zelfs als klein manneke vond ik dit al een regelrechte wereldplaat, en dat is ook altijd zo gebleven. Zalige clip trouwens