Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto exxclusive: wie gaan??
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

dat is echt vet kut man!!

daarom heb ik ook altijd een paar nette schoentjes in de achterbak leggen want wij zijn ook wel eens geweigerd om onze schoenen, en dan sta je binnen 5 min weer met andere schoenen voor de deur , daar kijken ze soms wel raar vanop

Ga eens dood!

Old Post May-10-2002 08:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rellivisit
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001

Nogal zeikerig, maar ja zo gaat dat wel in the matrixx ja. Ik ben er een paar keer geweest en vind het echt niet zo'n geweldige supertent hoor. Gewoon een grote dansvloer en daardoor het party-gevoel, maar dat kun je heel makkelijk maken. Al is alles eromheen best goed geregeld. Ach, voor een x is het wel leuk.

HaRdStYleR

Old Post May-10-2002 10:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Ik wil niet lullig doen, maar ik vind t een beetje dom om met je sportschoenen ernartoe te gaan. Grote feesten kan dat wel, maar een discotheek/club trek ik ook altijd "normale" schoenen aan ipv me witte nikes.

Old Post May-10-2002 10:52 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Lekker kut weer jongens . Blighty en ik hebben nog wel ff gemeet, afvragende waar Kolkie en Kuipers waren

Kan zeggen dat de Matrixx een gave tent is en dat Tiesto niks en dan ook echt helemaal niks van ons heel liet. Hij draaide weer als van ouds goed . Ritje Den Haag - Nijmegen was het meer dan waard. Alleen zit nu op me werk fucked te zijn .

Old Post May-10-2002 10:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Het is natuurlijk weer makkeiljk zeggen maar, ik heb je gewaarchuwd voor het strenge deurbeleid... Het is ook raar maar waar: Puma's mogen wel maar de meeste (overduidelijke) sportschoenen niet. Ik zelf heb speciaal zwarte gekocht voor dit soort clubs, die zien er niet echt uit als sportschoenen.

Ook minder prettig dan dat je echt wat gemist hebt. Echt een van de betere Tiësto sets die ik gehoord heb. Eindelijk weer wat vernieuwende platen ertussen en verder al die heerlijke platen die staan als een huis.
Beginnen met project medusa vs exor dan kun je bij mij al niet meer stuk Dan die zo herkenbare en heerlijke opbouwende Tiësto platen, southern sun er nog ff tussen en dan met Say yes (katana mix) het stevige deel inluiden. En het was echt stevig voor Tiësto begrippen, echt 3 of 4 heeeeeele vette nog niet eerder gehoorde platen gehoord en doodmoe bij the prophet aankomen Enige minpunt was het eindigen met flight 643 na een rustigere afbouw. Dat vonnik niet echt passen, maar je kon zien dat ie het naar ze zin had met zijn inmiddels standaard platen-het-publiek-ingooien-act en het op de draaitafels klimmen en een vliegtuigje nadoen

Even dacht ik aan het begin van de avond dat Montana zou komen ipv Cor omdat die er vanaf het begin al achter Tiësto stond, amar rond 2:45 kwam Cor dan toch binnen. En wat een begin Cor ging er gelijk lekker stevig op. Helaas niet het einde mee kunnen maken vanwege een licht griepje, maar wat ik gehoord heb was het zeker een degelijk setje van Cor. En de deur uit gaan met sidewalk technician is altijd leuk

GreetZ, DC

Old Post May-10-2002 12:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Was ik ff vergeten te melden, maar Cor stond ook lekker te draaien. Gooide gelijk de beuk erin. Ben blij dat hij eindelijk de erkenning krijgt, die hem toekomt. Helaas om 4 uur naar huis gegaan, vanwege de verplichting dat ik moest werken . Gelukkig nog een paar uur geslapen en was pas 12:30 binnen hiero. Lekker tot 18:00 interneten .

Old Post May-10-2002 12:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Het is natuurlijk weer makkeiljk zeggen maar, ik heb je gewaarchuwd voor het strenge deurbeleid... Het is ook raar maar waar: Puma's mogen wel maar de meeste (overduidelijke) sportschoenen niet. Ik zelf heb speciaal zwarte gekocht voor dit soort clubs, die zien er niet echt uit als sportschoenen.

Wie gaat er nu nog op gympen stappen dan. Op een feest snap ik t wel, maar met gewoon stappen kom je bijna nergens meer binnen met gympen. Gewoon nette schoenen, staat nog beter ook (vraag maar aan de vrouwtjes)!

Old Post May-10-2002 12:23 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

BOOOHHHHHHH net wakker

Damn, zijn jullie nou allebei geweigerd (kolkiewolkie en Dr. Kuipers) vanwege jullie schoenen?? Lekker dan! Volgende keer beter dan; Impulz??

Nou een klein party report dan (ik zal jullie niet lekker maken):

Om 22:00 kwamen we ongeveer aan bij de ingang. Er stond geen rij, dus we konden gewoon relaxt doorlopen. Garderobe en fouilleren ging allemaal vrij rap. Ook zo iets stoms. Ik moest door dat poortje heen en ik werd helemaal niet na-gefouilleerd door het belletje niet ging. Alsof ik geen kunstoffen ongein bij me kan hebben, maar goed

Eenmaal in de zaal zat de stemming er al lekker is en warm dat het er was, ongelofelijk. Ik zweette als een otter. Ze moeten daar echt iets aan doen, want midden in de zaal was het niet uit te houden.

Op 00:30 besloot ik maar om naar de meeting te gaan. In het hoekje aangekomen was het aanvankelijk behoorlijk rustig. Er stond alleen een gast een beetje op zijn klokje te kijken Na een minuut of 5 komt ie naar me toe "Mag ik je een stomme vraag stellen?" En ja hoor, het was Magik! Leuk je te hebben leren kennen! We vroegen ons beide af waar Kolkie en Kuipers waren, maar nu weten we het.

Na deze vrij bescheiden TA meeting ben ik terug de zaal ingedoken voor Tijs. Hij draaide op zich wel lekker met op het eind een paar techno klappers als Gaida - Point blank (Speedy J mix). Dat was dus wel stampen geblazen. Rond 2:50 vonden we het wel leuk geweest en zijn we vertrokken.

Al met al was het wel een lekkere avond. Ik vond het alleen veels te warm.

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post May-10-2002 12:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by blighty

Na een minuut of 5 komt ie naar me toe "Mag ik je een stomme vraag stellen?" En ja hoor, het was Magik! Leuk je te hebben leren kennen! We vroegen ons beide af waar Kolkie en Kuipers waren, maar nu weten we het.

Ik vond het alleen veels te warm.

Ja zeker leuk om eens iemand van het Forum tegen te komen,lol.
De warmte was eigenlijk het enige minpuntje van de avond. Volgens mij nog nooit zo warm gehad.

Old Post May-10-2002 13:02  Netherlands
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

Ik heb dus na vanavond iig wat geleerd, ga normaal of naar grote feesten, of naar boerententen alla Dieka. Sportschoenen is nooit een probleem.....

Toen we in de rij stonden zij ik nog tegen Kolkie van goh dit is voor het eerst dat ik in een normale discotheek kom...

Zal dus ook vanaf nu altijd andere schoenen meenemen...

Enig pluspuntje, nu heb ik weer geld om naar Armin te gaan 18 mei

Old Post May-10-2002 15:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by blighty
Damn, zijn jullie nou allebei geweigerd (kolkiewolkie en Dr. Kuipers) vanwege jullie schoenen?? Lekker dan! Volgende keer beter dan; Impulz??

NEEEEEEJJJ!!!

niet allebei, ik kon in principe gewoon naar binnen...

... geloof me, ik heb me zelden zo moedeloos gevoeld als gisternacht en vandaag.... ik reed spontaan de juiste snelheid overal.... echt de hele dag nergens pit voor om iets te doen...

en idd Impulz

Hard = goed

Old Post May-10-2002 20:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto exxclusive: wie gaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktaken from Martin Garcia @ Pacha 1 (21.04.2007) [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolar Stone - Solar Coaster [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:16.

Forum Rules: