Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Pjotr G
tja...als LPF doorgaat....wie hier kent nr 2 van LPF?
Ik toevallig lol. Jao Varela ofso, ken hem van tennis :P
May-06-2002 16:55
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Gewoon jammer!!
een duidelijk voorbeeld van zinloos geweld!
May-06-2002 16:58
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ben benieuwd wat de gevolgen zijn als hij overlijdt. Zal LPF stoppen? Groter worden door symphatie van mensen of juist minder zetels halen doordat mensen alleen op Pim stemden? En ik denk niet dat het een Nederlander was Trancefool
nou ik zou er maar niet gelijk van uitgaan dat het een buitenlander was ook al mag je die mensen niet.....dat kan je nog weles tegenvallen...
Pim Fortuyn is in het mediapark in Hilversum neergeschoten. Volgens ooggetuigen is hij overleden, dat is echter nog niet bevestigd. Volgens getuigen zijn er 6 tot 10 schoten gevallen. De schouwarts is inmiddels gearriveerd Dit gebeurt alleen in geval van overlijden. De politie zoekt het terrein af met een helikopter.
De dader is gezien in de buurt van het omroepgebouw van de RVU, zo'n 80 meter van de plek waar Fortuyn is neergeschoten. Het signalement is onduidelijk. Waarschijnlijk heeft hij een baseballcap op. Vier mensen achtervolgen de dader.
Albert Boy, de woordvoerder van Fortuyn, die naast hem liep liet weten dat Fortuyn door drie kogels is geraakt. En dat het er slecht uit ziet voor de politicus. Fortuyn (53) liep net de studio uit na een gesprek met discjockey Ruud de Wild. Ambulancepersoneel verzorgt hem. Hij is aan de linkerkant van zijn hoofd en in zijn hals en nek geraakt. De politie is bezig met sporenonderzoek. D pers wordt op afstand gehouden. Fortuyn heeft al eerder aangegeven te vrezen voor zijn veiligheid.
Sins de aanslagen van 11 spetember was de bewaking in en rond het mediapark verscherpt. Volgens getuigen was hier de laatste maanden echter weer de klad ingekomen en was het niet al te moeilijk om het terrein op te komen.
Hij is met een wit laken afgevoerd, waarschijnlijk is hij dus overleden, ook was er al een schouwarts wat ook duidt op overlijden
May-06-2002 17:04
Joost008
...Walking on Clouds...
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by serialkillah
Ze zeggen dat ie onder een weit laken is afgevoerd...
ja ik hoorde het ook en dan lijkt het me dus wel duidelijk he...GVD
DJ Danjo & Rob Styles - Duende (Signum Remix)
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
May-06-2002 17:04
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
nou is er een docu over hem op ned 2... is ech wel vaag om te zien nu
May-06-2002 17:06
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
volkskrant site zegt dat hij nu echt dood is
May-06-2002 17:08
jp
Retired tranceaddict
Ik zou zeggen: allemaal LPF stemmen als protest tegen deze schandalige gebeurtenis!
May-06-2002 17:09
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
? dus jij vind dat, alleen om zo'n dadertje "terug te pakken" je lekker moet gaan stemmen op standpunten waar je niet achter staat? Nope....zit er niet in
May-06-2002 17:13
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Zoals Jan Mulder bij Barend en Van Dorp al zei.
Je zou dood moeten gaan om de legende te worden die je eigenlijk nu bent.
En Pim is vanaf vandaag een legende in de historie van de Nederlandse politiek.