01. Zehra 02. De Geert
02. Real
04. TOR
05. Krisix
06. SpeedBoy
het wordt spannend aan de top, met een gedeelde 2de plaats..
Mar-12-2008 12:24
Magistrate
rabiate proghater
Registered: Aug 2004
01. Zehra 02. Real
03. De Geert
04. TOR
05. Krisix
06. SpeedBoy
Mar-13-2008 09:54
Real
hi!
Registered: Feb 2004
Verdoeme! Ik haak af.
Mar-13-2008 10:01
Magistrate
rabiate proghater
ID05, ID08, ID16, ID30, ID41, ID45 zijn producties van T. Verwest.
tip 4:
ID10, ID38, ID44 en ID47 zijn afkomstig van een vrij bekende Belgische producer.
Last edited by Magistrate on Mar-13-2008 at 10:19
Mar-13-2008 10:08
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
zeg, je geeft wel enorm veel tips hier, maar qua feedback in je mails ist wel redelijk magertjes! ik kan me zelfs niet herinneren dat er vroeger zoooooooveel tips werden gegeven in de id contest.
ik vind dit echt niet kunnen
Mar-13-2008 10:35
Magistrate
rabiate proghater
kgeef liever tips aan iedereen tegelijk, dan aan personen individueel. lijkt me eerlijker en gezien de lage scores ..
Originally posted by Zehra
zeg, je geeft wel enorm veel tips hier, maar qua feedback in je mails ist wel redelijk magertjes! ik kan me zelfs niet herinneren dat er vroeger zoooooooveel tips werden gegeven in de id contest.
ik vind dit echt niet kunnen
tzijn idd wel veel tips
ik heb de samples nog niet beluisterd, maar obv hetgeen ik hier zie zijn ze ook nog eens vrij "expliciet". Als er vroeger al ooit tips werden gegeven waren die toch echt wel minder duidelijk, hier wordt zelfs de naam vrijgegeven
edit: zijn dat trouwens tips over tracks die nog niet zijn geraden? Want anders is het ook niet eerlijk hé.
Mar-13-2008 10:41
Magistrate
rabiate proghater
mja we zullen zien of ze veel zullen helpen
Mar-13-2008 10:42
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Magistrate
kgeef liever tips aan iedereen tegelijk, dan aan personen individueel. lijkt me eerlijker en gezien de lage scores ..
Bwah, in welke zin is dat eerlijker? Niemand kan uit deze tips meer of minder voordeel uit halen, dus aan de scores zal dat echt niet veel veranderen, buiten het feit dat ze wat hoger zullen liggen. Maar de stand blijft in principe onveranderd.
Doorheen de 30+ contests is er een systeem gegroeid van individuele feedback via mail, waarbij de contestmaker tips kon geven op basis van elke inzending. Wat mij dan weer eerlijker lijkt. Waarom zou je dat nu ineens veranderen?
ik heb niet gezegd dat je me tips moet geven + ik heb ook niet bij elk nummer zitten gokken. als ik ergens een artiest + titel bij geef verwacht ik toch wel punten er op, ook al ist maar nul
vb uit id contest 13
37. seyton - the drake equation(?) 0/2
dat is feedback waar je iets mee kan! je weet dat 't een nummer zonder remixen is bvb
Last edited by Zehra on Mar-13-2008 at 10:55
Mar-13-2008 10:49
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
edit: zijn dat trouwens tips over tracks die nog niet zijn geraden? Want anders is het ook niet eerlijk hé.
16 heb ik
44 & 47 ook
dus ja...