Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Wat een standaard line-up weer!!! Damn hey, origineel kun je ook niet zijn met een Hardstyle feestje!

Als ik zou gaan zou t alleen voor de Alpha Twins zijn woopay!!!!

Maar ja.....Hardstyle wordt commercieel Er zijn al van die gabbertje-achtige klonen op de radio tegenwoordig.....joepie!!!!! weg met die muziek
(vrij irri als je vriendje lekker prog staat te draaien en er komt constant zo'n Friese boer op m af om te vragen of ie ook hardstyle heeft *zucht*

Veel plezier mensen..nu t nog kan whehe

damn wat een zielige post weer van je,

Old Post May-22-2002 16:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
hoezo?

Old Post May-22-2002 16:26 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

behoorlijk triest dat je zegt: weg met die muziek, veel plezier nu het nog kan, in de gabbertijd had je ook zulke mensen die dit zeiden. maar ja hardcore is nog steeds alive and kicking dus dat zal hardstyle over 7 jaar ook nog wel zijn

Old Post May-22-2002 17:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

oh btw.......ik zat denk ik een tijdje eerder in de gabberscene dan jij dus je kunt mij geen dingen verwijten poppie

WEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Old Post May-22-2002 18:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:

oh btw.......ik zat denk ik een tijdje eerder in de gabberscene dan jij dus je kunt mij geen dingen verwijten poppie

WEEEEEEEEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

ik zit hier even lang als jij op het forum dus dat wist ik heus wel, herriner nog de verhalen dat je niet meer naar die feesten ging omdat iedereen maar ging om te vechten en zo. trouwens heb nooit in die scene gezeten was toen 10 11 12 dus ja kan je moeilijk naar global hardcore nation gaan. maar heb wel altijd de muziek op de voet gevolgd.

wat ik me nog goed kan herrineren van de gabbers dat ze wilden dat er met respect over hun muziek werd gepraat, dus spreek dan ook beetje met respect over hardstyle. ook vind je die muziek niks, je kan dat ook op een iets andere manier zeggen

Last edited by basvh on May-22-2002 at 18:31

Old Post May-22-2002 18:24  Netherlands
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by basvh
wat ik me nog goed kan herrineren van de gabbers dat ze wilden dat er met respect over hun muziek werd gepraat, dus spreek dan ook beetje met respect over hardstyle. ook vind je die muziek niks, je kan dat ook op een iets andere manier zeggen

sterker nog ik vind t best leuke muziek!! best relaxed als je je in de schoolbieb zit te vervelen om dan een Pavo cd-tje te luisteren Of in de trein naar Amsterdam ofzo

ik zal dus idd wat respectvolelr zijn vooral omdat ik gabbertje geweest ben, én omdat ik de muziek best kan waarderen

maar dus...alsnog veel plezier want dat meende ik namelijk wel haha *insert smilie die twee wapperende handen achter beide oren zet en haar tong uitsteekt*

Old Post May-22-2002 18:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Wat een standaard line-up weer!!! Damn hey, origineel kun je ook niet zijn met een Hardstyle feestje!

ach ja, ben nog nooit naar hardstyle feessie geweest dus dit is eigenlijk de perfecte manier om de "bekendere-standaard-top"-hardstyle dj's aan het werk te zien en helemaal uit mijn dak te gaan..
ps. wanneer ging je naar afrika, in september of wanneer was dat ook al weer.. mm vergeten!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-23-2002 07:15  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by TimeportE

ps. wanneer ging je naar afrika, in september of wanneer was dat ook al weer.. mm vergeten!

wil je dr weghebben ofzow?

Old Post May-23-2002 12:52 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Optimus

wil je dr weghebben ofzow?

ja duhhh.. dan is antiphus helemaal alleen thuis en kunnen we eindelijk zonder dat missy p de hele tijd tussen ons in zit wat privacy hebben! lol

voor de mensen die nie beter weten, wat ik nu net zei is nie berust op de werkelijkheid!

Old Post May-23-2002 14:54  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

ik ga 22 augustus (zie onder m'n avatar dommie )

maarre.....ik denk wel dat t lekker beuken wordt Luuc Alleen jamemr dat er zo weinig hardstyle djs zijn en dat je dus CONSTANT (ze staan hier namelijk in Frl allemaal 2 x per week zowat) dezelfden ziet

Old Post May-23-2002 18:53  Netherlands
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
ik ga 22 augustus (zie onder m'n avatar dommie )

Ja, das waarschuwing nr1.

Iemand voor Dommie uitmaken is niet toegestaan

Old Post May-25-2002 11:04 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

quote:
Qlubtempo nog niet uitverkocht!!
Nog anderhalve week geduld voor iedereen die zijn kaartje al veilig in huis heeft, maar zaterdag 1 juni is het toch echt eindelijk weer zover: Qlubtempo is back!

De laatste dagen bereiken ons verontruste vragen of Qlubtempo al uitverkocht is, dit is nog niet het geval! Wel blijkt, dat jullie er steeds meer zin in krijgen, om op 1 juni weer 10 uur lang helemaal los te gaan op die 115 DB aan Hardstyle in de HMH, uit de snelheid waarmee de kaarten nu over de toonbank gaan, maar momenteel zijn er dus nog gewoon kaarten te koop bij de filialen van de Ticketbox, de Free Record Shop en de vaste voorverkoopadressen. Wees er dus wel snel bij, want zoals gezegd gaat de kaartverkoop minstens zo HARD als de avond zelf zal zijn....!!

Kijk daarom nu op de Qlubtempo site, waar je ook alweer exact je kaarten kunt halen bij jou in de buurt. Ook vind je hier uiteraard alle overige info over bijvoorbeeld die hele stevige line up met de beste Hardstyle DJ’s uit Nederland, Duitsland en Italië....

wel raar want hiero in nijmegen was het al uuh 1 maand geleden uitverkocht.. beetje raar
nog 6 daagjes!! /me heeft zin, 115 dB = ziekkkkkk!

Old Post May-26-2002 14:27  Aruba

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Qlub Tempo (01-06-02) - > Meeting!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSee if you can ID this one...sample attached [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGolan Globus - "Blazer" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:19.

Forum Rules: