Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands
[QUOTE]Originally posted by serialkillah
qua hardcore ben ik vooral trots op
stephenson & jones - the first rebirth
BonzaiCore
___________________
HaRdStYleR
May-10-2002 10:31
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by serialkillah
buzz fuzz - xtc love
Die plaat heb ik ook.
Ben hem alleen vergeten in mijn lijstje te zetten.
Hij is overigens van: Bertocucci Feranzano
Detail! :P
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-10-2002 11:29
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
quote:
Originally posted by mido
Die plaat heb ik ook.
Ben hem alleen vergeten in mijn lijstje te zetten.
Hij is overigens van: Bertocucci Feranzano
= buzz fuzz
ik ben er ook nog een paar vergeten
traxtorm connection - beats time (stunned guys)
buzz fuzz - jealousy is a m.f (id&t verzamel vinyl)
bald terror - rotterdam
bald terror - drummachine
euromasters - alles naar de kl#te
neophyte - amiga E.P.
neophyte - Execute
___________________
May-10-2002 12:07
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
gouryella - tenshi. was me eerste vinyl ooit, heb trouwens geen idee of het wat waard is maar de emotionele waarde is wel heeeeeeeel hoog
___________________
May-10-2002 13:24
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
ik ben er ook 1 vergeten!~!!!
R.A.F. by Picotto - Tuttincoro VETTE PLAAT!! Ook best moeilijkt e krijgen
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-10-2002 16:37
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Location: Haarlem
quote:
Originally posted by serialkillah
= buzz fuzz
ik ben er ook nog een paar vergeten
Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.
*SUGT*
En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".
whehe
___________________
sig edited: image can't be more than 50kb. please refer to the sig guidelines
May-10-2002 20:05
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
ik wil ff terugkomen
ik had als meest trotse Soul Providers - Rise
maar ik ben ook trots op Underworld - Born Slippy, originele mixen!!!
GreetZ
___________________
I hate the global warming hoax
Ik heb niet veel platen, maar ik ben erg blij met deze:
Darren Flynn - Out of Sp@ce
Op aanraden van DJ Montana
Tis gewoon een lekker keihard beuknummer van BXR Superclub
___________________
I suck at making a sig...
May-11-2002 14:10
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Location: Doetinchem, The Netherlands
quote:
Originally posted by mido
Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.
*SUGT*
En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".
whehe
nee ik heb hem nie voor me ligge maar buzzy heb beide kanten gemaakt. maar maakt verder ook nie uit.
quote:
Originally posted by Optimus
toen was ik 11 ofzo!!! had ik een of andere house cd met een reet op de voorkant... weet de naam helaas niet meer en heb m niet meer.
da was techno trance
___________________
May-11-2002 16:26
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
quote:
Originally posted by mido
Man ik heb de plaat hier voor me neus liggen. Buzz Fuzz heb de B kant geremixed.
*SUGT*
En nu krijg ik zeer waarschijnlijk terug: "Ik heb ook de plaat voor me neus liggen".
whehe
jullie hebben allebei gelijk want die Bertolucci figuur is dezelfde persoon als Buzz Fuzz
HOPPA!!!!!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
May-11-2002 16:48
DJ Bor
tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sneek, Holland
EUHMM... FF denken hoor
- Iio - Rapture (Armin Van buuren remix) (Limited 500 Copies) (ookal ben ik geen trance-fan)
- LA Style - James Brown Is Dead (Origineel Label)
- Mumps - Mechnisms
___________________
MIND ME IF I'M WRONG MAN
BUT I THINK YOU'RE PARANOIDE
Aug-25-2002 13:44
mrjvp
tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by DJ Bor
- Iio - Rapture (Armin Van buuren remix) (Limited 500 Copies)
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar ik dacht dat deze plaat nog een x aantal repressings heeft gekregen. Dus meer dan 500 copies uitgebracht.
___________________
My Top Tracks:
Sholan - Can You Feel (Thrillseekers Remix)
Energy 52 - Cafe del Mar (John 00 Fleming Remix)
Jas van Houten- Heaven's Gate
Signum - 3rd Dimension
Riva - Time is the Healer (Armin van Buuren Remix)