Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Luminosity @ Beachclub Riche (2 Area's), Zandvoort, NL [05-07-2008]
Pages (34): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Tu peux toujours revendre ta place pour David Ghetto sur Ebay En plus si c'est vraiment sold out tu peux ptet la faire partir a 20 euro

Old Post Mar-27-2008 15:49  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by birante
Tu peux toujours revendre ta place pour David Ghetto sur Ebay En plus si c'est vraiment sold out tu peux ptet la faire partir a 20 euro

Oui mais jeune Padawan, que le samedi je travaille tu oublies!
Et puis aller au SDF voir l'autre SDF (Guetta quoi ) ça me fait marrer!

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Mar-27-2008 15:54  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:

Elles partent entre 80 et 90 eur actuellement

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Mar-27-2008 15:59  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

quote:

Gogo, birante ça vous tente? Si oui, je mettrai en vente mes 3 places sur eBay un peu avant l'event (vive la spéculation) comme ça on amortit les frais de voyage

Parce que la entre le lieu et le line up on sait plus ou donner de la tête...

Old Post Mar-27-2008 16:01  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Kartman
Elles partent entre 80 et 90 eur actuellement

Le pauvre Garraud qui râlait contre les quelques places à 10 euros...

Old Post Mar-27-2008 18:17 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

Lol de plus jsuis pret a parier que ce sont des mecs qui les ont acheter 10 euros qui les revendent a ce prix la
T'facon ta l'heure le medecin m'a dit d'arreter de fumer ca vallait mieux, donc pas de Garraud pour moi ( j'sais faites a multi reprises mais pouvais po m'en empecher)

Sinon Poussinette, comme je l'ai dit plus haut, mon cousin taff dans une boite de prod et m'a dit qu'il allait ptet avoir des places, comme il l'a gentiment proposé, s'il arrive a en avoir jvais pas lui dire non en fait j'en veux po blabla. Imagine que par chance il ai un accès presse, j'pourrais voir Guetta, la femme de Tiesto ( qui a mon age d'ailleurs) et me faire dedicasser mon paquet de clopes par Joachim. (cette fois jme casse, ca vaut mieux.)

Old Post Mar-27-2008 18:38  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

J'ai été missionné pour faire l'Anthem de l'EVENT

C'est COOOOOL

Old Post Mar-28-2008 09:14  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

quote:
Originally posted by FerryTayle
J'ai été missionné pour faire l'Anthem de l'EVENT

C'est COOOOOL

La classe

Sinon Ferry tu ferais comment pour y aller? Je cherche un moyen de covoiturage parce qu'on dirait que je suis le seul de l'Est à vouloir y aller

Old Post Mar-28-2008 09:54  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Toute personne qui voudrait revendre ses tickets UNIGHTED pour aller a cet event ou autre peut me contacter : je cherche a racheter des tickets.

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Mar-28-2008 09:58  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bendi
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2007

quote:
Originally posted by ponsshin
La classe

Sinon Ferry tu ferais comment pour y aller? Je cherche un moyen de covoiturage parce qu'on dirait que je suis le seul de l'Est à vouloir y aller

Très forte probabilité que j'y aille avec un pote. On partirait de Strasbourg en caisse. On voulait aussi se faire la SW juste après mais ça reste encore à voir.
En tout cas la Luminosity la je veux pas la rater.

@ Ferry : "Duo" est une pure merveille

Last edited by bendi on Mar-28-2008 at 17:17

Old Post Mar-28-2008 17:09  France
Click Here to See the Profile for bendi Click here to Send bendi a Private Message Add bendi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

quote:
Originally posted by bendi
Très forte probabilité que j'y aille avec un pote. On partirait de Strasbourg en caisse. On voulait aussi se faire la SW juste après mais ça reste encore à voir.
En tout cas la Luminosity la je veux pas la rater.

@ Ferry : "Duo" est une pure merveille

Ok on se tient au courant alors

Old Post Mar-29-2008 10:34  United Kingdom
Luminosity
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2008

few myspace links to tune in to their productions..

Kyau & Albert
Airbase
Misja Helsloot
Leon Bolier
Galen Behr [Resident]
Tenishia
Manuel Le Saux
Hydroid
Cliff Coenraad
Mike Foyle
Daniel Kandi
Sebastian Brandt
Ferry Tayle (aka Cape Town)
The Blizzard
Re-Ward
Mat Zo
Monogato aka Marninx
Cellec & Ersa presents Arabella

Old Post Mar-30-2008 13:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Luminosity Click here to Send Luminosity a Private Message Visit Luminosity's homepage! Add Luminosity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Luminosity @ Beachclub Riche (2 Area's), Zandvoort, NL [05-07-2008]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA track from Jef K's Innercity's Set [2002] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVillanord - Futurescope [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:30.

Forum Rules: