Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Oakenfold meeting tonight
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik gok erop dat de heer magrec gevraagd werd zijn id te showen....ofnie?

nou hij was al binnen zegt ie.. misschien dachten ze dat hij drugs had genomen ofzo iets en dat ze dat nie wilde, maar dat weet ik natuurlijk niet!

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-12-2002 15:28  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Oakie roelde de pan uit!!!!!!!
Wat een nacht!
Ghehehe, kom je aan bij Marcanti Plaza, is het eerste wat opvalt natuurlijk die enorme rij!!!!
Maarja, met een Tin bij je die op de gastenlijst staat gaat het toch een stuk sneller (ff zwaaien naar de rij :P)
Nog niet eens binnen zagen we Mido en Remy al staan bij de ingang, Ik moest nog ff worden gefouilleerd, jas ophangen en stampen maar
Tering, wat een mooie dames binnen zeg! Het kwijl van Sjinees droop over z'n kin en Mido's tong hing op de grond

Sta ik op een gegeven moment tijdens Paul Oakenfold te pissen (damn wat moest ik vaak zeg, hoe irritant!) - Hoor ik ineens de bas van Lizard doordreunen!!!! Dus ik naar boven sprinten - Het laatste stuk van Oakie was echt geweldig ja, Lizard, Punk de rest weet ik niet meer
Asstrid draaide ook erg goed, veel bekende progressive/trancy nummers gehoord en hoe langer ze draaide des te minder kon ik nog op m'n poten staan, desondanks kon ik er zeker nog wel van genieten
Kheb iig weer een nacht gehad die ik nooit zal vergeten.
K moet de volgende keer ff wat meer lullen met Xxl, Leander en Johan want die heb ik nauwelijks gesproken vannacht
Optimus, Remy, Mido, Riz, jullie zijn stuk voor stuk geweldig
m(?)!

www.balticbastian.com/

Old Post May-12-2002 17:35  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Little Theseus
m(?)!

wa?

Old Post May-12-2002 17:42 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Mwoah ja we hebben 20 minuten binnen in een aparte kamer gezeten
Gastenlijst was zoals altijd prima geregeld (+3) alleen we hadden iemand bij ons die de laatste keer dat ie naar krem was geweest ehm iets te hard ging en er toen werd uitgetrapt die zagen ze hebben dus behoorlijk stevig gefouiileerd...in kruis gepakt, schoenen uit naja buisje ghb gevonden (daarna nog een paar illies) en toen konden we allemaal mee ook id gevraagd vanmij...vage actie Iedereen pissed naja het is een klein risico wat je loopt vooral omdat ik afhankelijk ben van die personen kwa vervoer maar toch het zijn wel ervaren personen kwa de boel verstoppen maar ja als je je kleren uit moet doen gelukkig hoefde ze politie er niet bij te halen maarja wel mooi klote

ben vooral pissed omdat ze toen ook id vroegen en ik was te jong (terwijl naja ik heb een kleine deal zeg maar)
maarja mun mail naar krem organisatie is gestuurd kdenk wel dat dit voor mij goed afloopt...

_____
en ik die altijd vol lof ben...shit happens..had dit liever wel andere keer mee gemaakt...

Old Post May-12-2002 17:56  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by magrec
Mwoah ja we hebben 20 minuten binnen in een aparte kamer gezeten
Gastenlijst was zoals altijd prima geregeld (+3) alleen we hadden iemand bij ons die de laatste keer dat ie naar krem was geweest ehm iets te hard ging en er toen werd uitgetrapt die zagen ze hebben dus behoorlijk stevig gefouiileerd...in kruis gepakt, schoenen uit naja buisje ghb gevonden (daarna nog een paar illies) en toen konden we allemaal mee ook id gevraagd vanmij...vage actie Iedereen pissed naja het is een klein risico wat je loopt vooral omdat ik afhankelijk ben van die personen kwa vervoer maar toch het zijn wel ervaren personen kwa de boel verstoppen maar ja als je je kleren uit moet doen gelukkig hoefde ze politie er niet bij te halen maarja wel mooi klote

ben vooral pissed omdat ze toen ook id vroegen en ik was te jong (terwijl naja ik heb een kleine deal zeg maar)
maarja mun mail naar krem organisatie is gestuurd kdenk wel dat dit voor mij goed afloopt...

_____
en ik die altijd vol lof ben...shit happens..had dit liever wel andere keer mee gemaakt...

Pfff klooie om te horen man...zeker voor jou....Oakenfold, helemaal naar uitgekeken enzo.

Verder leuke reports mensen

Old Post May-12-2002 18:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Topavond.

Tin, Bastiaan, Maikel en Iris. Allemaal TOPPERS. Echt een leuke tijd met jullie gehad.

En Oakie draaide echt SUPER. Echt zo blij dat ik die man eindelijk gezien heb. Echt hoe het publiek reageerde op zijn opkomst. Geweldig. Nummers als Gald I ate her, Southern Sun (Gabriel and Dresden unplugged mix) en The Lizard maakte zijn set meesterlijk.

Sfeer was ook goed. Topavond.

En Tin ik ga je op Awake veel ontlopen.

Oja James Holden draaide ook heel goed. Moet ik niet vergeten. Astrid draaide ook top ondanks die fout bij haar 2e plaat.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-12-2002 19:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Ow ja, en DJ Astrid is een beetje dik geworden zeg

Old Post May-12-2002 19:30 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Optimus

Tja ze blijft maar groeien lijkt wel. Straks is ze een rolmops.

Old Post May-12-2002 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Ik zei toch al: Asstrid!

..
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Kzie ineens Shrek in Remy's Signature! (ik dacht eerst even: hee Remy in Shrek's signature! wehehe heb toch duidelijk weinig geslapen lol)

www.balticbastian.com/

Old Post May-12-2002 19:50  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Remy D

Tja ze blijft maar groeien lijkt wel. Straks is ze een rolmops.

en die kont van dr is ook al groot. ben speciaal erachter gaan staan, jezus die kont is groot man

Old Post May-12-2002 20:34 
Remy D
Oranje!!!!

quote:

en die kont van dr is ook al groot. ben speciaal erachter gaan staan, jezus die kont is groot man

Hahaha ja ik was je ook ff kwijt maar toen was je natuurlijk achter het kontje verstopt.

Old Post May-12-2002 20:40  Netherlands
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:

das sund, ze was zo knap

Old Post May-12-2002 20:55 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Oakenfold meeting tonight
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanyone knows this ? [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - "Carerra 2" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:10.

Forum Rules: