|
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Kzou graag mod hier willen zijn, gezeik hier de hele tijd, kijk naar buiten (tis kutweer damn) maar zorg dat je hier altijd vrolijk bent. DAT zouden ze is in die postregels moeten zetten. |
mwhaaaaaaaaaa de zon schijt hier nog ,
En mensen onthoud goed: Lijst TinTim staat voor "vrolijk".
Prokz, we maken voor jullie wel een speciale mooning thread.
___________________
Allemaal gelul!!
|