Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Votre santé du moment
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
comme dit un pote, il nous en passe plus sous le nez que sous le ventre

Old Post Apr-22-2008 21:30  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by d&b

ROOOOO

Run baby run !

Old Post Apr-22-2008 21:45 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Y'a un copyright sur celle la ou c'est utilisable ?

Old Post Apr-22-2008 22:14  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
birante
Mpreisident

Registered: Nov 2006

quote:
Originally posted by d&b

T'as au moins le mérite d'être le premier a me faire rire aujourd'hui (ptet le dernier même).

Old Post Apr-23-2008 11:22  France
Click Here to See the Profile for birante Click here to Send birante a Private Message Add birante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by d&b

Mais dans la logique des choses, comme le ventre est plus bas que le nez, il y a plus de choses qui passent sous le nez que sous le ventre, à moins d'être la tête en bas.

Old Post Apr-23-2008 12:55 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

Rien à voir mais faut trop que je me remette au sport! Je pense que je vais reprendre la natation car courir je déteste ça, allez demain je m'y remets!

Bon le HS est fini vous pouvez reprendre vos activités normales

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Apr-23-2008 14:13  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

demande à d&b pour le jogging. 6h du mat', le jogging des familles, c la vie.

Ou alors demande au paysan comme il court comme une gazelle.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-23-2008 14:17  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Defcon_7
Rien à voir mais faut trop que je me remette au sport! Je pense que je vais reprendre la natation car courir je déteste ça, allez demain je m'y remets!

Faire les 2 c'est encore mieux. Surtout qu'après l'effort t'as vraiment 2 sensations différentes je trouve. La natation ca détend beaucoup plus.

Old Post Apr-23-2008 14:39  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

la mayday defcon, ça vaut tous les marathons du monde

Old Post Apr-23-2008 14:40  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

pour ceux qui n'étaient pas au courant, defcon a, à peu près, 237 dents dans la bouche :

enfin

Old Post Apr-23-2008 15:49  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

J'en reviens pas, ce week-end j'ai fait 3h de basket et de foot avec mon fils et des gamins au terrain de loisir, et depuis dimanche soir j'ai des courbatures de malade !!!

Pourtant je fais du vélo tous les jours, mais là j'ai pas utilisé les mêmes muscles de la même façon... quand je prends les escaliers en ce moment on dirait que j'ai 70 ans.

Old Post Apr-23-2008 15:58 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Insigma
Ou alors demande au paysan comme il court comme une gazelle.

Tu parle de qui ?

Truc de malade hier je me suis dis dans ma tete l espace d un instant "tiens et si j'allais courir"

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Apr-23-2008 16:27  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Votre santé du moment
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTechno track ID7 [2009] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGeorg Friedrich Händel - "Sarabande in D Minor" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:28.

Forum Rules: