haha maar het oog wil ook wat....
Ze hoeft niet miss universe te zijn (mag wel natuurlijk ) maar er zijn grenzen
gsdverdamme, die 2e foto is echt oerlelijk, ik pleurde vamme stoel, sjees, mja 1e foto is cool, maar dat ze zich alleen door turken laat boren is niet leuk , mja iig wel lagge verhaaal
laterrrrrrr
May-17-2002 19:26
Tha Force
tranceaddict
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Joost008
Dat zal dan wel Heerde zijn denk ik of misschien Heeten
en Kabaal is idd een kuttent waar allemaal kleine koters komen, gaat me zussie ook altijd heen
vast nie Heerde, want ik woon in Heerde en ik had haar waarschijnlijk wel gekent en ik ken da hele Kabaal nie eens...
Ennuh van die fot zou je spontaan op de Hartbewaking belanden....
Maarre mijn vriendin is et ook via Inet een btje mee begonne, ze zit dan wel bij mij op school, dus et is geen egte Inet relatie zeg maar!
May-17-2002 19:50
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten
May-17-2002 19:54
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik weet het niet hoor maar als ik ff op die meeting rond keek is het toch wel een feit dat 80% echt met niks beters thuis komt als die dikke rolmops. De meeste mogen hun handen dichtknijpen dat ze zoiets krijgen.
Ik weet het niet hoor maar als ik ff op die meeting rond keek is het toch wel een feit dat 80% echt met niks beters thuis komt als die dikke rolmops. De meeste mogen hun handen dichtknijpen dat ze zoiets krijgen.
Jij altijd met je grote smoel, het enige wat jij doet is rukken met je avatar voor je neus!
May-17-2002 21:49
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Remy D
ik kwam met Ltheseus, dies wel lekker geil ghehehe
May-17-2002 21:54
dj_highforce
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
Originally posted by Remy D
, ga jij je nou maar rukken bij die 1e foto in deze post.
Weet je meteen eens wat jij niet kunt krijgen..
May-17-2002 22:31
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by Optimus
ik kwam met Ltheseus, dies wel lekker geil ghehehe
Terrrrrrrrrrrrrrrrrring ik was rrrrrrrrrrrretegeil!!!
Ik ben trouwens wel een keer uitgetest door een vriendin van me (toen) via msn. Voegde me toe onder ander emailadres en naam en probeerde ze me te versieren, ze stuurde me een foto (van amihotornot.com, enorme stoot op die pic) en vroeg of ik dr wilde.
Ik had nogal argwaan want na 5 minuten leek het mij niet meer geloofwaardig dus ik zei gewoon nee ik heb een vriendin dit en dat.... - ik slaagde de test -
Terrrrrrrrrrrrrrrrrring ik was rrrrrrrrrrrretegeil!!!
Ik ben trouwens wel een keer uitgetest door een vriendin van me (toen) via msn. Voegde me toe onder ander emailadres en naam en probeerde ze me te versieren, ze stuurde me een foto (van amihotornot.com, enorme stoot op die pic) en vroeg of ik dr wilde.
Ik had nogal argwaan want na 5 minuten leek het mij niet meer geloofwaardig dus ik zei gewoon nee ik heb een vriendin dit en dat.... - ik slaagde de test -
MWHA, kijk, als een wijf dit flikt dan is dat gewoon CRAP zielig.....
Die vriendin had vast een samenspel met je vriendin die je toen had...effe checken of hij me nog wel trouw is.....bleh wat een vertrouwen........(of was da nie zo? )
May-18-2002 16:16
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by New Wave
MWHA, kijk, als een wijf dit flikt dan is dat gewoon CRAP zielig.....
Die vriendin had vast een samenspel met je vriendin die je toen had...effe checken of hij me nog wel trouw is.....bleh wat een vertrouwen........(of was da nie zo? )
Ja soort van. Ik was dan wel door de test maar zij mocht eigenlijk meteen oprotten van mij. Dom van dr.
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
DJ Highforce wie komt er nou met zo'n lompe thread waar die trots zit te vertellen dat zijn rukvriendje aan een 1 of ander meisje van een foto verkering vraagt. Jij zat er natuurlijk naast van "dan pak ik lekker haar knappe nichtje". Geloven jullie ook nog dat ze verder met jullie wil chatten in het ziekenhuis, en jullie maar geilen. Whahaaha hoe wanhopig ben je dan. En blijkt het dus allemaal een leugen te zijn en was het een dikke deur waar jullie mee zaten te chatten. Hahaha treurig. En dan ook nog zeggen dat ik me ruk op zo'n kutje waar jij op geild met je vriendje. Hou toch op.
DJ Highforce wie komt er nou met zo'n lompe thread waar die trots zit te vertellen dat zijn rukvriendje aan een 1 of ander meisje van een foto verkering vraagt. Jij zat er natuurlijk naast van "dan pak ik lekker haar knappe nichtje". Geloven jullie ook nog dat ze verder met jullie wil chatten in het ziekenhuis, en jullie maar geilen. Whahaaha hoe wanhopig ben je dan. En blijkt het dus allemaal een leugen te zijn en was het een dikke deur waar jullie mee zaten te chatten. Hahaha treurig. En dan ook nog zeggen dat ik me ruk op zo'n kutje waar jij op geild met je vriendje. Hou toch op.