|
In willekeurige volgorde..ik heb er teveel gezien om een goeie te maken waarschijnlijk:
Pulp Fiction
The Green Mile
American History X
Snatch
American Pie 1&2
Scary Movie 1&2
En ik heb in de laatste 2 weken ali g indahouse ook een keer of 7 gezien(wel op de pc he!), en hij blijft geweldig...
Ik moest gister trouwens aan nog een paar films denken...
Leon, Assassins is ook wel leuk, Moulin Rouge, en Heat, Goodfellaz en Scarface...MAW, er zijn gewoon TE veel geoei films!!
___________________
I suck at making a sig...
Last edited by DjSuez on May-24-2002 at 07:31
|