Ow en voor DJ Bazz
Jij hebt een finale voorspelt die niet mogelijk is
Argentinie - Frankrijk kan geloof ik niet.
Volgens welk schema je ook speelt, 1e in de poule, 2e in de poule.
Ze konden elkaar nooit in de finale treffen.
Moet toch iets te zeiken hebben.
klopt zij kunnen niet tegen elkaar in de finale, zij komen elkaar al eerder tegen.
En New Wave speelt op mijn naam verder, dus als je mijn naam ergens onderaan ziet bungelen niet zeuren dat ik zo laag sta
Jun-02-2002 21:13
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
Location: Groningen, NL
quote:
Ow en voor DJ Bazz
Jij hebt een finale voorspelt die niet mogelijk is
Argentinie - Frankrijk kan geloof ik niet.
damned, heb niet op het wedstrijdschema gelet, ik vond hen gewoon de sterkste 2 landen.
maar goed, ik ben wel in the winning mood, gister hoogste dagscore van onze league, 180 punten
nu sta ik nog 2de, nog 20 puntjes te gaan voor de eerste plek
Jun-03-2002 09:11
Lemming
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2002
Location: Heeze, The Netherlands
Gaat lekker met mij, ik zak en ik zak en ik zak en ik zak.... Maar ik kom vast wel es terug hoor