|
| quote: | Originally posted by djcresto
Polak is een meerwaarde maar kan eenvoudig vervangen worden door Gillet. Losada kan de rol overnemen van Biglia die al meer dan een seizoen ondermaats speelt.
Als er niemand vertrekt krijgt Anderlecht zoiezo problemen op het middenveld. Chatelle, Legaer, Biglia, Gillet, Polak, Goor, Losada. Dat zijn nu eenmaal teveel spelers om 1 matchke per week te spelen. |
Biglia haalt mss al lange tijd zijn beste niveau niet, maar Losada is niet de man om hem te vervangen. Biglia is eerder recupererende middenvelder terwijl dat toch niet de beste kwaliteit is van Losada, die denkt toch eerder aanvallend. Volgens mij kan die het niveau van Anderlecht ook niet aan, toch zeker niet Europees (dus het komt voor hem wel goed uit dat ze zijn uitgeschakeld, dan kan hij dit jaar ook nog niet (volledig) door de mand vallen ).
Biglia zie ik nog wel vertrekken, maar Polak houden ze dan toch beter. Die zie ik wel nog in staat de positie over te nemen van Biglia met daarvoor dan Gillet en Losada. Van Damme zou ipv Losada en voor Polak nog meer geschikt zijn maar als je die uit de verdediging haalt moet je op links weer naar Deschacht of Goor grijpen, en die zijn eigenlijk onvoldoende voor Anderlecht. Dat zorgt dan enkel maar voor meer defensieve problemen.
| quote: | Originally posted by Gladius
hehe idd
manman ze zullen het nooit leren: een goei ploeg begint met een goei verdediging! altijd investeren in die dure middenvelders, en dan precies, als er nog wa geld is, ne verdediger. Dien hollander, hoe da ze die hebbe kunne kope vind ik toch wel straf hoor. Arm Anderlecht |
akkoord, feit is wel dat ze Vandamme en Pareja misten, en dat is toch ook een groot verschil tov Deschacht / Goor.
Kruiswijk zou ik trouwens nog een kans geven. Hij heeft mss niet overtuigd in zn eerste match, maar die kan nog wel groeien denk ik. Die is trouwens ook gratis gehaald als ik mij niet vergis (einde contract dacht ik).
|