Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Pages (36): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Yup, hier

Old Post Aug-07-2008 09:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Sterke eerste helft van de jonge Duivels, maar nu moeten ze het spel van de Brazilianen wel ondergaan.

Old Post Aug-07-2008 10:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

strontarbiter, hopeloos geval! en dat op de OS, erg.

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-07-2008 11:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Ge zou bijna beginnen denken dat Standard en Hamburg die scheids wat geld toegestoken hebben...

Old Post Aug-07-2008 11:08  Belgium
Config
Elaba!

Registered: May 2006

dat ie Kompany een 2de geel geeft ok, maar what the hell heeft Fellaini dan misdaan?

www.djconfig.com
Config Mixcloud

Old Post Aug-07-2008 11:09  Belgium
Click Here to See the Profile for Config Click here to Send Config a Private Message Add Config to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

Ik ben er kapot van.

No Rules, Great Old

Old Post Aug-07-2008 11:15  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...

Registered: Dec 2003

Familie van http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Prendergast_(referee) ???

Old Post Aug-07-2008 11:40  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Of misschien van den deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Kurt_R%C3%B6thlisberger ?

Old Post Aug-07-2008 11:58  Belgium
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

Haha, leuke Wikipedia pagina voor die vent

quote:
was sent home after the discussed game between Germany and Belgium. He earlier also refereed the UEFA Champions League final in 1993 between Marseille and Milan. He was later banned from refereeing for life after allegations of match fixing. The UEFA found Kurt Röthlisberger guilty of bribery.

Old Post Aug-07-2008 12:07  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by djcresto
Polak is een meerwaarde maar kan eenvoudig vervangen worden door Gillet. Losada kan de rol overnemen van Biglia die al meer dan een seizoen ondermaats speelt.

Als er niemand vertrekt krijgt Anderlecht zoiezo problemen op het middenveld. Chatelle, Legaer, Biglia, Gillet, Polak, Goor, Losada. Dat zijn nu eenmaal teveel spelers om 1 matchke per week te spelen.

Biglia haalt mss al lange tijd zijn beste niveau niet, maar Losada is niet de man om hem te vervangen. Biglia is eerder recupererende middenvelder terwijl dat toch niet de beste kwaliteit is van Losada, die denkt toch eerder aanvallend. Volgens mij kan die het niveau van Anderlecht ook niet aan, toch zeker niet Europees (dus het komt voor hem wel goed uit dat ze zijn uitgeschakeld, dan kan hij dit jaar ook nog niet (volledig) door de mand vallen ).
Biglia zie ik nog wel vertrekken, maar Polak houden ze dan toch beter. Die zie ik wel nog in staat de positie over te nemen van Biglia met daarvoor dan Gillet en Losada. Van Damme zou ipv Losada en voor Polak nog meer geschikt zijn maar als je die uit de verdediging haalt moet je op links weer naar Deschacht of Goor grijpen, en die zijn eigenlijk onvoldoende voor Anderlecht. Dat zorgt dan enkel maar voor meer defensieve problemen.

quote:
Originally posted by Gladius
hehe idd
manman ze zullen het nooit leren: een goei ploeg begint met een goei verdediging! altijd investeren in die dure middenvelders, en dan precies, als er nog wa geld is, ne verdediger. Dien hollander, hoe da ze die hebbe kunne kope vind ik toch wel straf hoor. Arm Anderlecht

akkoord, feit is wel dat ze Vandamme en Pareja misten, en dat is toch ook een groot verschil tov Deschacht / Goor.
Kruiswijk zou ik trouwens nog een kans geven. Hij heeft mss niet overtuigd in zn eerste match, maar die kan nog wel groeien denk ik. Die is trouwens ook gratis gehaald als ik mij niet vergis (einde contract dacht ik).

Old Post Aug-07-2008 14:35  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Kalender tweede klasse moet aangepast worden

De kalender in tweede klasse zal kort voor de start van de competitie nog aangepast moeten worden. Antwerp had een klacht ingediend omdat het telkens moet aantreden tegen de club die de week voordien bye geweest is en kreeg vandaag gelijk van het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond.

Het dossier gaat nu terug naar de Kalendercommissie. Veel tijd om een voor alle clubs aanvaardbare oplossing te vinden, heeft die niet. De competitie in tweede klasse start volgende week woensdag al. De tweede speeldag wordt op woensdag 27 augustus afgewerkt, de derde in het weekend van 30 en 31 augustus. (belga/kh)

Dit snap ik wel niet?

Old Post Aug-08-2008 07:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Devilex
Kalender tweede klasse moet aangepast worden

De kalender in tweede klasse zal kort voor de start van de competitie nog aangepast moeten worden. Antwerp had een klacht ingediend omdat het telkens moet aantreden tegen de club die de week voordien bye geweest is en kreeg vandaag gelijk van het Uitvoerend Comité van de Koninklijke Belgische Voetbalbond.

Het dossier gaat nu terug naar de Kalendercommissie. Veel tijd om een voor alle clubs aanvaardbare oplossing te vinden, heeft die niet. De competitie in tweede klasse start volgende week woensdag al. De tweede speeldag wordt op woensdag 27 augustus afgewerkt, de derde in het weekend van 30 en 31 augustus. (belga/kh)

Dit snap ik wel niet?

Is er een ploeg weggevallen waardoor we met een oneven aantal teams zitten? Geel?

Hierdoor zou Antwerp telkens een wel zeer goed uitgeruste ploeg tegenover zich krijgen. Ik vind het dus wel terecht dat zoiets wordt aangepast.

Old Post Aug-08-2008 07:24  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Voetbalseizoen 2008-2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAwesome euro tune from crotia..... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlan Braxe & Fred Falke - Most Wanted [2015]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:57.

Forum Rules: