Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Inbreker....
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

tis inderdaad ontzettend kut, en weet je wat t ergste is?
dat onze vriendjes van de politie weer lekker studentjes aan het naaien zijn die zonder licht rijden (niets dan respect, maar misschien is het tijd dat ze hun prioriteiten eens verleggen...)

Old Post May-25-2002 20:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by total woot
dat onze vriendjes van de politie weer lekker studentjes aan het naaien zijn die zonder licht rijden (niets dan respect, maar misschien is het tijd dat ze hun prioriteiten eens verleggen...)

nou wil ik nie raar gaan doen maar dit vin ik dus onzin..
het aantal verkeersdoden per jaar is hoog! zonder licht rijden is hiervan misschien wel een van de belangrijkste redenen voor, ik rij meestal ook zonder licht maar mijn zus die dus auto rijdt zegt iedere keer weer dat het echt nie te zien is voor een automobilist als je geen licht aan heb..
ten tweede zijn dingen zoals met snuggle is overkomen moeilijker voor de politie tegen te gaan.. dan kun je beter net zoals snuggle zelf zei iets voorzichtiger zijn en je deur gewoon altijd dicht houden..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post May-26-2002 07:46  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

dat is echt klote!! ik had er wel van gehoord dat ze veel last van insluipers hebben op de camups in utrecht maar in enschede had ik er nog weinig van gehoord!

allemaal sterkte daar!!!

Ga eens dood!

Old Post May-26-2002 12:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

quote:
Originally posted by TimeportE

nou wil ik nie raar gaan doen maar dit vin ik dus onzin..
het aantal verkeersdoden per jaar is hoog! zonder licht rijden is hiervan misschien wel een van de belangrijkste redenen voor, ik rij meestal ook zonder licht maar mijn zus die dus auto rijdt zegt iedere keer weer dat het echt nie te zien is voor een automobilist als je geen licht aan heb..
ten tweede zijn dingen zoals met snuggle is overkomen moeilijker voor de politie tegen te gaan.. dan kun je beter net zoals snuggle zelf zei iets voorzichtiger zijn en je deur gewoon altijd dicht houden..

Ik praat het rijden zonder licht ook niet goed, maar wat wel opvalt is dat er hier (groningen) 3 a 4 keer per jaar een grote controle wordt gehouden en weet je wat het grappige is? het zijn ALTIJD dezelfde weken.
dan krijg ik de indruk dat het niet gaat om onze veiligheid, maar om het feit dat oom agent aan het einde van het kwartaal nog niet genoeg bonnetjes heeft uitgeschreven, DAAR erger ik me kapot aan.

Old Post May-27-2002 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:

Ik praat het rijden zonder licht ook niet goed, maar wat wel opvalt is dat er hier (groningen) 3 a 4 keer per jaar een grote controle wordt gehouden en weet je wat het grappige is? het zijn ALTIJD dezelfde weken.
dan krijg ik de indruk dat het niet gaat om onze veiligheid, maar om het feit dat oom agent aan het einde van het kwartaal nog niet genoeg bonnetjes heeft uitgeschreven, DAAR erger ik me kapot aan.

man wat zeur je, maak niet uit wanneer het is, het gaat juist om de veiligheid! beetje dom om te zeggen........
De politie moet ook gestructureerd te werk gaan dus hebben ze vast een planning waarin jaarlijkse dingen staan genoteerd....
En natuurlijk is het kut dat de politie bonnen uit schrijft....en iedereen heeft er de schurft hekel aan.
Iedereen die een bon krijgt zegt "kan je geen boeven vangen" of "hebben julliede staatkas nog niet vol genoeg"..........en ze pakken iedereen, niet specifielk studenten...allemaal bullshit wat ej zegt.......gewoon licht op je fiets doen.....heb je ook geen bon en is de kans minder dat je geschept word......
En als je geschept wordt en je heb je licht niet aan......dan zit je te zeiken tegen jezelf dat je je licht maar beter had aan kunne doen.
Geef mij liever maar een bon dan dat ik in een rolstoel kom of onder de panne lig....enee, daar heb je geen licht nodig.......

Old Post May-27-2002 11:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:

Helemaal mee eens. Ik kan binnenkort ook weer een boete verwachten van de politie wegens 'wildplassen'.

Tada, weer €37,-

Old Post May-27-2002 11:19 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Helemaal mee eens. Ik kan binnenkort ook weer een boete verwachten van de politie wegens 'wildplassen'.

Tada, weer €37,-

petrus staat te pissen en kijkt omhoog.

"Wat zijn we aan het doen meneer?"
"uhmm, Ik ben profeet en ik zegen deze boom"
"ach meneer, dan zegen ik u met een bonnetje"

Als ze je pakken met wildplassen is echt un-phat....ik werdt ook een keertje gepakt...ik schaamde me wel en maten van me lachten me dik uit, die stonden 2o meter achter die wouten..echt slecht..maar het was het meer dan waard

Old Post May-27-2002 11:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Bazz
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

quote:

whehehehe ik heb nog nooit een bekeuring gehad hier in groningen, ondanks mijn toch wel vrij asociale fietsgedrag hier in de stad

maar goed dit gaat weer off-topic...

Old Post May-27-2002 11:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Bazz Click here to Send DJ Bazz a Private Message Visit DJ Bazz's homepage! Add DJ Bazz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

whaha bekeuring voor wildplassen is wel het ergste wat je kan overkomen

Old Post May-27-2002 11:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

quote:
Originally posted by New Wave

man wat zeur je, maak niet uit wanneer het is, het gaat juist om de veiligheid!

jij vindt dat ik zeur?

dit is het geval:
-ik ben met mijn 15 (VIJFTIENDE!) fiets bezig in 2 1/2 jaar
-als ik op het politiebureau zeg dat mijn fiets constant voor mijn deur wordt weggejat (en die van mijn huisgenoten ook) krijg ik te horen dat ik betere sloten moet kopen)
-ik heb al 2 sloten a 25,- euro per stuk op mijn fiets zitten.
-ik kan om de 3 maanden een nieuwe fiets kopen.
-als ik door rood licht rijdt terwijl er in geen velden of wegen een auto te bekennen is krijg ik een boete.

Samenvattend: ik moet 400,- euro per jaar betalen om te kunnen fietsen en het enige dat de politie eraan doet is mij een onzinnige boete eroverheen geven.

IK ZEUR??????

man, ga fietsen stelen!

grtzz
WooT

Old Post May-27-2002 12:38  Netherlands
New Wave

quote:

jij vindt dat ik zeur?

dit is het geval:
-ik ben met mijn 15 (VIJFTIENDE!) fiets bezig in 2 1/2 jaar
-als ik op het politiebureau zeg dat mijn fiets constant voor mijn deur wordt weggejat (en die van mijn huisgenoten ook) krijg ik te horen dat ik betere sloten moet kopen)
-ik heb al 2 sloten a 25,- euro per stuk op mijn fiets zitten.
-ik kan om de 3 maanden een nieuwe fiets kopen.
-als ik door rood licht rijdt terwijl er in geen velden of wegen een auto te bekennen is krijg ik een boete.

Samenvattend: ik moet 400,- euro per jaar betalen om te kunnen fietsen en het enige dat de politie eraan doet is mij een onzinnige boete eroverheen geven.

IK ZEUR??????

man, ga fietsen stelen!

grtzz
WooT

Ja je zeurt.....de politie is er om te controleren....en ze kunnen niet alles....hoe graag je dat ook wilt...duzzz..kan je wel zeggen dat het zakkevullers zijn maar...maar de doen controles met een rede.....en je fiets beveiligen is je eigen zaak, deed ik geen uitspraak over, heb je zelf in de hand......mijn fiets is ook gejat..maar als je meer eist van die wouten dan ze kunnen zit je inderdaad te zeuren ja....

mzzl

Old Post May-27-2002 13:31  Netherlands
Opti
tranceaddict in jail

ik zou een fiets terugpikken als je zovelfietsen hebt gehad...

Old Post May-27-2002 13:32 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Inbreker....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease I Need Help!!!!! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Globe - "North Pole" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:55.

Forum Rules: