|
| quote: | Originally posted by total woot
Ik praat het rijden zonder licht ook niet goed, maar wat wel opvalt is dat er hier (groningen) 3 a 4 keer per jaar een grote controle wordt gehouden en weet je wat het grappige is? het zijn ALTIJD dezelfde weken.
dan krijg ik de indruk dat het niet gaat om onze veiligheid, maar om het feit dat oom agent aan het einde van het kwartaal nog niet genoeg bonnetjes heeft uitgeschreven, DAAR erger ik me kapot aan. |
man wat zeur je, maak niet uit wanneer het is, het gaat juist om de veiligheid! beetje dom om te zeggen........
De politie moet ook gestructureerd te werk gaan dus hebben ze vast een planning waarin jaarlijkse dingen staan genoteerd....
En natuurlijk is het kut dat de politie bonnen uit schrijft....en iedereen heeft er de schurft hekel aan.
Iedereen die een bon krijgt zegt "kan je geen boeven vangen" of "hebben julliede staatkas nog niet vol genoeg"..........en ze pakken iedereen, niet specifielk studenten...allemaal bullshit wat ej zegt.......gewoon licht op je fiets doen.....heb je ook geen bon en is de kans minder dat je geschept word......
En als je geschept wordt en je heb je licht niet aan......dan zit je te zeiken tegen jezelf dat je je licht maar beter had aan kunne doen.
Geef mij liever maar een bon dan dat ik in een rolstoel kom of onder de panne lig....enee, daar heb je geen licht nodig.......