Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skojar dom eller?!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Herre jissus! har fan glöm bort den här tråden! Hahaha fan jag måste ha mer koll på trådarna!

Jag har inte heller några problem med att folk spökar ut sig till fest, shit det gör ju jag tillochmed! Men det som var lite kul var att dessa crasherkids är helt lost IMO!
Flykt från vardagen sa Gaby. Jag tycker dom är på flykt från verkligheten!

One of the few ones left

Old Post Jun-05-2002 12:34  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Jag tycker dom är på flykt från verkligheten!
´

Är det inte lite därför man går på rejv då?

Old Post Jun-05-2002 15:44 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beamish
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

kommer va fullt av såna här om 1½ månad när man flyttar till Holland...bara att vänja sig

Old Post Jun-05-2002 16:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Beamish Click here to Send Beamish a Private Message Add Beamish to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002
Smiling Frog

quote:
Originally posted by Vitryss

Klart jag har fördomar! Helt absurt att tro att man inte har fördomar, försöker bara att ha mindre fördomar än andra.

Varför var mitt inlägg så onödigt då? Hur ska man utrycka sig på ett "hårt" sätt i skrift utan att spotta och svära? Uppenbarligen blev juh du förbannad, så då lyckades jag juh,

Sen tycker jag att inte respektera jävla jante svenskar är det ända rätta, gillar inte svenskaras avundsjuka.

Jag tycker mitt inlägg var ett rätt bra exemple hur du kan förolämpa utan att svära och använda ett ovårdat språk

(blev inte förbannad utan som jag skrev för argumenterandets skull, finns inte så mycket att göra mitt i natten :P)

Old Post Jun-05-2002 17:41  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

quote:
gillar inte svenskarnas avundsjuka.

VAD!!!

Vem e avundsjuk å på vad?

Snacka om fördom...

å föresten...
Va ere för fel å ha fördommar?
Man måste ju fan ha de , de e ju inte som folk kommer vakna upp en morgon å inte ha de lr hur...

Och en sak till , oftast så stämmer fördommarna man (jag) har , inte på alla så klart men på många!

Old Post Jun-05-2002 21:13  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Registered: Mar 2002
Shame / Disagreement

Har ni funderat över att det precis den här meantaliteten som har orsakat att vi har poliser som jagar oss med blåslampa bara för att vi lyssnar på "farlig" musik och beter oss annorlunda.

Att dansa flera timmar för sig själv i en industrilokal till hög musik mitt i natten med en massa blinkande lampor och annat runt omkring... det är ju annorlunda!!! POLIS!! arrestera dem, de är ju inte som vi var när vi var unga... gaaah!!! farligt!!!

Sätt dit dem för ngt.. vad som helst!
Va jasså? är det inte olagligt.. men ngt måste vi ju kunna sätta dit dem för.. hmm de rör sig ju så konstigt.. de kanske har drukit sprit.. nä då kan man inte dansa en hel natt... o vi skulle ju aldrig själva orka dansa en hel natt även om vi dricker sprit.. DE MÅSTE TA KNARK HELA HÖGEN!!!!Slå dem med batonger och skjut dem i ryggen ... de kanske är höga! och gör det nu! ring expressen!
osvosv...

tänk innan ni talar.

Old Post Jun-13-2002 10:27  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

/\ /\ /\

Öhh???

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-13-2002 13:40  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Aendy
/\ /\ /\

Öhh???

Det var min spontana reaktion också. Kunde inte riktigt följa den röda tråden där.

Old Post Jun-13-2002 14:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Sneaker Pimp

Vad jag menade var ungefär att man skall inte vara så fördömande över att någon är anorlunda samt gav ett konkret exempel på hur det kan gå så snett när man gör det.

Sedan följde lite
"Anja och Bosse Svensson reagerar över ungdomens förfall"

U follow?

Old Post Jun-13-2002 21:51  Sweden
Click Here to See the Profile for NbR Click here to Send NbR a Private Message Add NbR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by NbR

U follow?

Nä, men så är jag inte den mest klipske i världen heller.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-14-2002 09:55  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NbR
tranceaddict

Detta som följer är en extrem förenkling av verkligheten:

Någon - Titta hur de ser ut, det är något fel med att se ut så.
Jag - Det är dumt att säga så.

Nu följer en mindre förenklad verklighetsskildring, dock ej helt utan anpassning till omgivningen ;P (obs jag retas!)

Någon - Titta hur de ser ut, det är något fel med att se ut så.
Jag - Säg inte så. Kommer ni inte ihåg vilka argument som användes mot raveare i början av/under Docklandshypen, vilket i sin tur ledde till att vi har fått en kulturpolis i sverige.

Här kan ni sätta in godtycklig ironi över hur "folk" uttrycker sig om ungdomar som dansar i fabrikslokaler eller ute i skogarna till hög blip-blop-musik under blinkande lampor.

Slutsats:
"Vi" borde ha lärt oss av med att klanka ner på de som är anorlunda.

*Pust*

Old Post Jun-14-2002 11:44  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

´Jag hajar....vad han menar är att vi oxå är annorlunda...och vi vill inte att folk ska tycka dåligt om oss.. vi vill juh dansa och ha kul....därför ska vi itne heller tycka så om andra som är annorlunda.. utan låta dom göra som dom vill och respektera dom för det...right? Så tolkade jag det iallafall och jag kan hålla med om det!

Old Post Jun-14-2002 12:36 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skojar dom eller?!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack # 18 From Airwave - Progrez Episode 020 12-27-06 [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Shufflemaster - "Geylang" [Subvoice] [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:10.

Forum Rules: