Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dis ça va pas bien??
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Clair, faute grave la Dehors!

Old Post Sep-23-2008 13:23  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

Le thread c'était pour rassurer les gens connectés que j'allais faire quelque chose. Ce n'était pas votre cas, donc vous ne pouvez pas savoir, mais c'était bien le bordel...

Et si je l'ai laissé sans rire, et sans aucune vexation de ma part suite à la remarque de Kartman de l'autre fois, c'est que justement j'ai réfléchi suite à ce message et je me suis dit qu'en effet supprimer un thread où les gens s'étaient exprimés, ça pouvait laisser une certaine frustration.

Donc, la solution aurait été de fermer le thread, mais je pense que ça vous fait du bien de vous lacher un peu en ce moment et dire du mal des modos alors je l'ai laissé

Ca vous va? Ca vous va pas? Ca va pas bien? Ma foi, exprimez-vous... ce thread est là pour ça

Old Post Sep-23-2008 16:39 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Je dis poll

Old Post Sep-23-2008 16:46  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
je suis malheureux

Obama Modo !
Obama modo !!

Old Post Sep-23-2008 16:56  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dansal62
#OU667OneBadder

Registered: Apr 2006

Et Pourquoi pas une semaine... un modo ?

Old Post Sep-23-2008 17:39  France
Click Here to See the Profile for dansal62 Click here to Send dansal62 a Private Message Visit dansal62's homepage! Add dansal62 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

C'est la Cote D'Ivoire ici ça sent les coups d'etats dans tous les coins...

Old Post Sep-23-2008 17:43  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by dansal62
Et Pourquoi pas une semaine... un modo ?

excellente idée, on crée un utilisateur qui s'appelle modo ou modo51, modo1664... enfin un nom bien qui n'existe pas encore quoi, utilisateur que l'on passe en mode modérateur et chaque semaine on se le passe. chacun lors de son accession au pouvoir change le mot de passe pour pouvoir être le seul à l'utiliser et à la fin de son règle il dit le mot de passe au suivant qui le change et ainsi de suite...

ça c'est une bonne idée à la con hein

Old Post Sep-23-2008 17:56  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

Et le mec avide de pourvoir qui garde le mot de passe...

Old Post Sep-23-2008 18:02  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by d&b
excellente idée, on crée un utilisateur qui s'appelle modo ou modo51, modo1664... enfin un nom bien qui n'existe pas encore quoi, utilisateur que l'on passe en mode modérateur et chaque semaine on se le passe. chacun lors de son accession au pouvoir change le mot de passe pour pouvoir être le seul à l'utiliser et à la fin de son règle il dit le mot de passe au suivant qui le change et ainsi de suite...

ça c'est une bonne idée à la con hein

alors oui vlà une idée qu'elle est vraiment conne. Imaginez le tour de l'autre dj là... merde vla que son nom m'échappe.. le n°1 dj trance fr

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Sep-23-2008 18:08  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PyrofraG
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by matviscafcb
Et le mec avide de pourvoir qui garde le mot de passe...

Il peut se faire ban par Anne non ??

Ou plutot on fait obligation de fournir le mot de passe à Anne en parallèle !! !

Moi elle me fait marrer cette idée c'est comme avec le @ sur IRC LOL

Je me lève et je confirme

Old Post Sep-23-2008 18:13  France
Click Here to See the Profile for PyrofraG Click here to Send PyrofraG a Private Message Add PyrofraG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DianeDesEtoiles
there there ...

Registered: Mar 2008

quote:
Originally posted by PyrofraG
Moi elle me fait marrer cette idée c'est comme avec le @ sur IRC LOL

lol .. j'ajouterai, c'est même comme les flags de geo / ircop sur voila/wanadoo (R.I.P.)

Old Post Sep-23-2008 18:38  France
Click Here to See the Profile for DianeDesEtoiles Click here to Send DianeDesEtoiles a Private Message Add DianeDesEtoiles to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
chasis.fan
Uplift Addict

Registered: Oct 2006

quote:
Originally posted by DianeDesEtoiles
lol .. j'ajouterai, c'est même comme les flags de geo / ircop sur voila/wanadoo (R.I.P.)

Va y avoir du G-Line
(/me attend la remarque de Greg69 ).

Old Post Sep-23-2008 18:40  France
Click Here to See the Profile for chasis.fan Click here to Send chasis.fan a Private Message Add chasis.fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dis ça va pas bien??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksignal runners?? [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIntimo - Retention [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:52.

Forum Rules: