Ik vin die van mij het mooiste... herinnerd me aan het fijne wat me te wachten staat
en de mooiste avators waren een maandje of wat terug... op housenation (1 van mido, 1 van petrus)... beetje XXL bumpers waren dat
overigens hoeft er geen nieuwe sig van mij verwacht te worden... tis nogal lastig als je een geval wat in werkelijkheid een kilometer of 5 hoog is en een paar honder meter breed (verhouding hoogte : breedte = 20:1) moet omvormen naar een piccie met een hoogte-breedteverhouding van 1:5...
en als je dan een leuke quote erin rost krijg je ook alleen maar commentaar
May-30-2002 06:46
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Apoptosis
Die avatar van Dr. Kuipers is op zich wel cool, maar je weet alleen niet 100% zeker wat voor geslacht die 2 bekkende mensen zyn...
Could be anything
en de mooiste sig belongs to moi
uuh je moet cruel intentions kijken.. dan weet je dat het buffy (sarah michelle gelar) is met ander meisje.. trouwens ook erg coole film!
en die van miss p is ook wel grappig hoor (vooral de avatar! ) en die van eye-riz ruled!!
*edit sigs van arno, komt hiero nie meer zo vaak, die rulen pas echt.. die ren en stimpy was l3333t!!