Originally posted by Darkzwever
Ik was bijna 18 toen et gebeurde, en het was de 1e en de laatste keer dat er een rubbertje gebruikt werd. Wat een klotedingen zeg, wijven moeten gewoon meteen aan de pil
Trots ben ik op het feit dat ik monogaam ben (tot nu toe dan)
Moeders wil is wet, eerst de pil en dan naar bed
May-30-2002 10:56
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Moeders wil is wet, eerst de pil en dan naar bed
hey HOER nu jouw antwoord nog..maar we kenne het al raden.....volgens mij was jij 13....want jij hebt wat met die leeftijd en vooral als het om dames gaat
May-30-2002 11:08
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by New Wave
hey HOER nu jouw antwoord nog..maar we kenne het al raden.....volgens mij was jij 13....want jij hebt wat met die leeftijd en vooral als het om dames gaat
... en toen nog gelijk 2 op die avond ook
May-30-2002 11:14
Opti
tranceaddict in jail
Nou komt de mijne er ook bij
ik was 13 hehehe beetje last van de hormonen
tja ik weet t best vroeg, maarja, gebeurde in de vakantie in Frankrijk. Was wel op n leuke plaats langs n riviertje en n watervalletje dat van de bergen komt gestroomt.
Maar over details van het gebeuren zelf kan ik me niet over uitlaten
he hoerrrr, je was een iets van 8 maanden geleden nog bezig met vertelllen op IRC en toen was je ineens weg!!! Maak dat verhaal af!
Ik was 17 trouwens, deed t voor t eerst in de kelderbox
May-30-2002 11:15
K.nattick
tranceaddict
Registered: May 2001
Helemaal in love, 17 jaar en een babe naast me in bed. Liggen video te kijken, silence of the lambs. Vondse nix aan en begint zich te ontkleden en daarna mij. POP! En een condoom om. Kzei d'r gewoon eerlijk dattik helemaal maagd was, zij antwoordt me datse me "de weg" wel wijst. Raad wat, vlak voordattik begin…orgasme…DAMN THAT! Balen ofcourse, afgang van hier tot ginder. Maarse was echt gewoon een schat. 's Nachts maakt ze me wakker "opnieuw proberen?" Uiteindelijk is het nog goed gekomen en wij ook allebei.
May-30-2002 11:27
Dj Alpha
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2001
nou nou nou Tim , dat jij nou op mijn zusje valt van 15 Whahahaha
May-30-2002 11:38
New Wave
We are all a number......
quote:
nou nou nou Tim , dat jij nou op mijn zusje valt van 15 Whahahaha
mwhehe, alleen als ze die beugel weg doet
May-30-2002 12:10
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by K.nattick
Raad wat, vlak voordattik begin…orgasme…DAMN THAT! Balen ofcourse, afgang van hier tot ginder. Maarse was echt gewoon een schat. 's Nachts maakt ze me wakker "opnieuw proberen?" Uiteindelijk is het nog goed gekomen en wij ook allebei.
AAARRGG dat lijkt me zooo klote! op eens komt American Pie bij me op! whehe, shitt das lullig (letterlijk) maar het kwam geluk allemaal wel goed, dus das wel weer fijn!