|
| quote: | Originally posted by pivot
zooooo00000oo nog een newbie hier....
k zat hier af en toe al beetje mee te lezen , want broer zit hier ook al tijdje (yarnie)
dus denk laat k ook maar eem zon accountje aan maken
maar was uiteraard al weer vergeten dat k die had...dus nu na paar weken me 1e post
maar dit was t weer, hoop het beetje naar me zin te hebben hier en nog wat vaker te posten 
mzzzzzzlsssss |
Ah, ik heb je volgens mij wel eens gezien op feestjes. Handje vasthouden van Yarnie 
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|