|
| quote: | Originally posted by Tall21
Relaaaaaaaxxxxxxxxxxxx......... Zuid Korea gewonnen!!!!
sja, als nederland niet meedoet, dan maar ff een nieuwe favoriet kiezen!!  |
ja precies!! go hiddink!!!
ik lees net dit,
| quote: |
De FIFA heeft de theatrale valpartij van de Braziliaan Rivaldo in het duel met Turkije beboet met 6.800 euro. De tuchtcommissie kwam tot dat oordeel na bestudering van de videobeelden van de wedstrijd.Daarin werd duidelijk dat Hakan Unsal de bal hard tegen de knie van Rivaldo schoot die klaarstond voor het nemen van een corner.Rivaldo deed alsof hij in het gezicht werd geraakt. Het incident,in de slotminuut van het duel,leverde Hakan Unsal de rode kaart op.Rivaldo gaf na afloop min of meer toe,dat dat ook zijn oogmerk was:"Hij raakte me niet op de plaats waar het pijn deed,maar dit soort acties maak je niet.Dus kreeg hij terecht rood."
|
vind het wel goed dat hij als nog een straf krijgt.. al had ik het beter gevonden dat ze hem als voorbeeld hadden gesteld en hem ook ROOD hadden gegeven.. deze straf is voor hem net zoveel als ff een driewieler voor zijn zoontje kopen.... ofzo
jammer dus van de FIFA, die toch vooraf zeiden heel streng en hard de schwalbes aan te pakken.. ook vanuit het punt FAIR PLAY zou rivaldo zoieso een grotere straf moetn krijgen!
___________________
|