Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Korea & Japan
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Tall21
Over wel of geen pingel gesproken... Was die van Spanje terecht???


NEE

Old Post Jun-03-2002 15:12 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tall21
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands

Ik d8 trouwens dat ze fouten van scheidsrechters gingen herstellen dit wk. Weet niet meer precies in welke wedstrijd het was, maar was een onwijze schwalbe, en uit die vrije trap erna werd prachtig gescoord. Dat zou dan toch ook niet mogen?!?!?!


___________________

Old Post Jun-03-2002 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tall21 Click here to Send Tall21 a Private Message Add Tall21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by Tall21
Ik d8 trouwens dat ze fouten van scheidsrechters gingen herstellen dit wk. Weet niet meer precies in welke wedstrijd het was, maar was een onwijze schwalbe, en uit die vrije trap erna werd prachtig gescoord. Dat zou dan toch ook niet mogen?!?!?!


er worden eventuele verkeerde gele kaarten terug getrokken, als er een overtreding gegeven word voor een schwalbe kunnen ze er natuurlijk niks aan doen

het was trouwens geen penalty die van spanje, maar het was ook niet echt een dikke schwalbe, hij werd licht aangeraakt en het was op de hoek van het strafschopgebied, dan ga je maar al te graag liggen


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jun-03-2002 16:46 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
theoden
Senior tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Dordrecht, Netherlands

lol, het was rivaldo bij de hoekvlag.
een turkse speler schoot de bal richting rivaldo, maar schoot iets harder dan gebruikelijk. de bal raakte rivaldo (die voorover gebukt stond) vervolgens op het been. Waarna rivaldo naar de grond stortte en naar het gezicht greep.
de scheids trok direct de 2de gele kaart voor deze turk die vervolgens het veld verliet.

het vreemde aan dit alles is, de grensrechter (2de scheids als het ware) staat er nog geen 2 meter vandaan, en negeert het hele schouwspel.


___________________
"logic takes you from A to B, imagination takes you everywhere"

Old Post Jun-04-2002 10:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for theoden Click here to Send theoden a Private Message Add theoden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

HOERE CHINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

verliezen ze...

Old Post Jun-04-2002 10:58 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tall21
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands

Relaaaaaaaxxxxxxxxxxxx......... Zuid Korea gewonnen!!!!

sja, als nederland niet meedoet, dan maar ff een nieuwe favoriet kiezen!!


___________________

Old Post Jun-04-2002 13:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tall21 Click here to Send Tall21 a Private Message Add Tall21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

quote:
Originally posted by Tall21
Relaaaaaaaxxxxxxxxxxxx......... Zuid Korea gewonnen!!!!

sja, als nederland niet meedoet, dan maar ff een nieuwe favoriet kiezen!!


ja precies!! go hiddink!!!

ik lees net dit,

quote:

De FIFA heeft de theatrale valpartij van de Braziliaan Rivaldo in het duel met Turkije beboet met 6.800 euro. De tuchtcommissie kwam tot dat oordeel na bestudering van de videobeelden van de wedstrijd.Daarin werd duidelijk dat Hakan Unsal de bal hard tegen de knie van Rivaldo schoot die klaarstond voor het nemen van een corner.Rivaldo deed alsof hij in het gezicht werd geraakt. Het incident,in de slotminuut van het duel,leverde Hakan Unsal de rode kaart op.Rivaldo gaf na afloop min of meer toe,dat dat ook zijn oogmerk was:"Hij raakte me niet op de plaats waar het pijn deed,maar dit soort acties maak je niet.Dus kreeg hij terecht rood."


vind het wel goed dat hij als nog een straf krijgt.. al had ik het beter gevonden dat ze hem als voorbeeld hadden gesteld en hem ook ROOD hadden gegeven.. deze straf is voor hem net zoveel als ff een driewieler voor zijn zoontje kopen.... ofzo

jammer dus van de FIFA, die toch vooraf zeiden heel streng en hard de schwalbes aan te pakken.. ook vanuit het punt FAIR PLAY zou rivaldo zoieso een grotere straf moetn krijgen!


___________________

Old Post Jun-05-2002 09:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tall21
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands

quote:
Originally posted by tijs08
vind het wel goed dat hij als nog een straf krijgt.. al had ik het beter gevonden dat ze hem als voorbeeld hadden gesteld en hem ook ROOD hadden gegeven.. deze straf is voor hem net zoveel als ff een driewieler voor zijn zoontje kopen.... ofzo


Als was die gele kaart voor die turkse speler wellicht terecht, ik vind echt dat de FIFA door het theater van Rivaldo dat ze die 2e gele kaart kwijt moeten schelden!! Het rechtzetten van misverstanden los je niet op door het geven van boetes, maar door het terugdraaien van beslissingen...Wie weet, als Rivaldo geen krimp gegeven had was die 2e geel er nooit gekomen....


___________________

Old Post Jun-05-2002 09:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tall21 Click here to Send Tall21 a Private Message Add Tall21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

USA USA USA USA USA!!!!!!!!!

3-2!!!

dag klote-portugezen. net goed, ons Oranje een beetje uitschakelen.

leuk voor ernie steward en john o'brien
ik gun t ze wel. valt t jullie ook niet op dat landen die voor volk en vaderland hun hele hebben en houwen erin gooien het beste presteren??

Stand in groep D:
1. Korea
2. VS
3. Portugal
4. Polen


dat geloof je toch niet!!!!


___________________
bah

Old Post Jun-05-2002 10:54 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tall21
Senior tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Voorburg, The Netherlands

Dit zet me toch wel erg aan het denken hoor....als ierland niet eens van kameroen kan winnen, en portugal niet van USA....zijn die landen (por & ier) dan ineens zo slecht, zijn kam & USA dan ineens supergoed of is het nederlands elftal toch gewoon KUT???....

zomaar ff een gedachte..


___________________

Old Post Jun-05-2002 11:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tall21 Click here to Send Tall21 a Private Message Add Tall21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

waarschijnlijk een combo van alledrie


___________________
bah

Old Post Jun-05-2002 11:48 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

Portugal speelde gewoon bedroefend slecht. Als de Portugezen een beetje hun best doen kunnen ze echt prachtig voetbal spelen, ik hoop dus wel dat ze doorkomen...


___________________

Old Post Jun-05-2002 13:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Korea & Japan
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI can't remember the name?!? [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDraft - "Dombok Felett" (Extended Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:36.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!