|
ksal eerst proberen de brand uit te pissen als ik nog nodig naar de plee moet.. hebben we dat alvast gehad zegmaar, stel dat je het buiten moet doen, dan kan je je eigen huis niet eens zien affikken...
Lukt dat trouwens niet dat uitpissen, mja.. dan ga ik denk ik met me computercase en inhoud naar buut'n, me iRiver gaat mee, me knuffelkonijn die ik al 21 jaar heb, hmm.. effe zien.. ow, ja.. me dingen die me aan betere tijden met me ex doen herinneren, zoals foto's, ringen (2), brieven etc.. dan lijkt het alsof er iemand nog aan me denkt terwijl dat niet zo is.. ondertussen pleur ik van de trap met al die meuk (ik woon op zolder) waardoor me ouders wakker worden.. heb ik die ook gered.. :yay: .. HEE MAAR WACHT ES EFFE!??!!? WIE ZEI DAT DE BRAND S'NACHTS UITBREEK??
In dat geval paas ik me sloffen aan, pleur de auto op de oprit.. ren 10x de trap op en af en probeer al me hardware meuk, cd's, televisie, aftersjeef, afstandbediening (whats life zonder afstandbediening), telefoon, verknaakte fotoalbum, blije verzekeringspapieren (toch wel jammer als je huis affikt en je contract brandt ook in de hel), me pakkie durex voor als er een piemelnaakt vrouwke buiten mij opwacht om me te redden... (*sugt*), me laptop, me schoolboeken (ik heb die krengen zelf moeten betalen ja!), en als er nog ruimte over is stouw ik dat vol met me donald duckjes (geloof me, die troep wordt later goud waard!).
Uch.. ik heb gesproken..