|
| quote: | Originally posted by tijs08
nou kga ze morgen maar ff halen dan.. en goed dat je het zegt Jappio, dat het niet de RI in R'dam is.. anders was ik echt VEEEEELs te ver door gelopen en moest ik weer he-le-maal terug lopen naar Mid-Town 
|
Arme ik..
Je kan trouwens ook kaartjes halen bij:
Mid-town zuidplein, de chill-out (bijenkorf dus), basic beat, out-fitz (op de lijnbaan, dat winkeltje met die vage kleren bij de AH), en velvet op de oude binnenweg..
Keus zat tijs
LtR!
|