Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by AlFerox

over 1 ding zijn we het allen eens en dat is dat dat gepronk met releases nergens op slaat.

ik zeg dat vanuit de gedachte dat het nutteloos is om op dit forum tegenover allemaal "n00bjes" te koop te lopen met al die prachtige releases als je toch niet bereid bent te sharen.. omwille van "de scene".

en aphex beredeneert zijn opvatting dat dat gepronk nergens op slaat weer vanuit een andere gedachte.

en als ik het goed begrepen heb is donna die mening ook gedeeltelijk toebedeeld.

dus ik zie niet in waar ik mezelf tegenspreek?

Ja foutje van mij. Ik wist niet op welke punten precies. Donna / Aphexx zijn het op sommige punten nl. ook niet eens, en op dat punt dus wel, dus hier is het mijn fout. Excuses!

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jun-07-2002 12:13 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Sharen werd al bijna niet gedaan op dit gedeelte van het forum dus zie nou ook niet zo het probleem dat t nie mag.

Die Nieuwe releases thread blijft gewoon bestaan, want die is niet bedoeld om te patseren maar om te laten zien welke rete vette platen er op de markt zijn.

En alles mag hier bijna dus . Er zijn forums waar t erger is (ik noem geen namen maar we zitte er allebei op )

Ik zou dan voorstellen om alle tags enzo weg te halen... en niet replyen met "die heb ik ook" want daar hebben we dus nix aan.

Old Post Jun-07-2002 12:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by aphex

Ik zou dan voorstellen om alle tags enzo weg te halen... en niet replyen met "die heb ik ook" want daar hebben we dus nix aan.

Dat doen we nu al ja, dat heb ik laatst ook gedaan. Dat staat in de eerste post van die thread. Je mag posten wat er uit is ja, maar geen rippers/groupen/etc noemen.

Greetz,
SnuggLe

Old Post Jun-07-2002 12:24 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001

mwa......:P

k vin t ook dat sharen hier niet mag(in deze sectie dan...in sharing sectie kan wel)....ga dan idd downloaden op audiogalaxy...of weet k veel waar..(eigen producties en setjes van TA'ers uiteraard wel)

maar wat die vette release thread betreft...lijkt idd af en toe wel beetje op patsen ..maar zoals timeport al zei..is vaak ook wel handig om te zien wat er allemaal uit is..enlaat dan idd die tags weg

greetz,

yarnie

Last edited by Yarnie on Jun-07-2002 at 16:01

Old Post Jun-07-2002 12:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Ik snap deze discussie niet helemaal, als Joost een nieuw forum wil opzetten roept idereen: "Waarom we hebben toch al een forum".

Er is al ergens een forum om te sharen, dus..

aan de andere kant is het vrij moeilijk om in die ftp "scene" te komen, dus mensen een handje helpen af en toe moet wel kunnen, toch?

grtzz
WooT

Last edited by SnuggLe on Jun-07-2002 at 13:31

Old Post Jun-07-2002 12:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by DjRV

Voornaamste reden dat ik lately niet zomaar iets meer release is omdat het teveel gespread word.

Mja indeed,en doooordat er nu zoveel gespread wordt hebben veel mensen op dit forum een p00t tussen de deur weten te krijgen die eerst net zoals de noobs van nu liepen te geilen op ftp-xs.

Rellen is idd niet uitnodigend meer hierdoor,lekker voor jezelf houden dan heb je tenminste een tijdje iets exclusiefs.

Een aantal van dit forum die nu zo lopen blazen dat er niet geshared mag worden lach ik dan ook vierkant uit want die liepen een paar maanden/weken terug nog te beggen...
Schei toch uit en doe niet zo moeilijk,zolang Swamper niet mekkert,whats the prob?
Mp3's worden vandaag de dag toch meteen aan jan en alleman doorgegeven,wat is er nog zo speciaal aan "de scene"
Kijk bijv. alleen al naar de ISOS3...

En dan komt zo'n gast als Blik op irc ff die isos beggen,hij krijgt m en is weer vertrokken,nouwww dan ben je lekker bezig zeg,NERDISCH en niks dan dat!

Old Post Jun-07-2002 13:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe

Dit kan ook een mening zijn van iemand, die ik via PM binnenkreeg. Beetje jammer, maarja, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet gewoon discussiėren.

Greetz,
SnuggLe

Valt me beetje van je tegen Snuggle dat je hier een PRIVATE message gaat posten!!! Je bent notabene MOD, dan zou je moeten weten dat dat niet kan! Ook al ben je het NOG zo niet eens met iemand, private is private. Jullie sporen ZELF aan om niet te flamen en commentaar via PM te doen. Wat hebben mensen daar aan als het dan toch in public geplaatst wordt?! Vind het een beetje laag. ONGEACHT wat er in die PM staat!!!!!

Old Post Jun-07-2002 13:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Mja dat was ik idd nog vergeten te zeggen,ik ben daar laatst ook bij blik over gevallen dat ie PM dingen pm moest houden,en ik ben dan ook best wel verrast dat jij dit hier en publiek gooit snuggie....
Ik denk dat je t achteraf ook niet echt slim van jezelf vind maar toch hey,dit kannie.....

Old Post Jun-07-2002 13:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Jullie hebben het nou allemaal over "de scene". Wat ik me nou afvraag, is er een definitie van het begrip scene ? Wanneer wordt iemand beschouwd als een "lid" van "de scene" ? Moet je naar veel feesten gaan, moet je veel cd, platen of exclusieve mp3 hebben of moet je veel posten op tranceforums ? En aan wie is het te bepalen dat je in de "scene" zit.

Errug loos begrip als je het mij vraagt. Gaarne jullie reactie graag, ben benieuwd.

Old Post Jun-07-2002 13:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin“ Rhythms

quote:
Originally posted by MaGiK54
Jullie hebben het nou allemaal over "de scene". Wat ik me nou afvraag, is er een definitie van het begrip scene ? Wanneer wordt iemand beschouwd als een "lid" van "de scene" ? Moet je naar veel feesten gaan, moet je veel cd, platen of exclusieve mp3 hebben of moet je veel posten op tranceforums ? En aan wie is het te bepalen dat je in de "scene" zit.

Errug loos begrip als je het mij vraagt. Gaarne jullie reactie graag, ben benieuwd.

De scene is zegh maar het sharing via ftp's en de mensen die rippen en in releasegroepen zitten, die dus als eerste de nieuwste tracks hebben

Old Post Jun-07-2002 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

quote:
Originally posted by MaGiK54

Nix persoonlijks ofzo... maar laten we het maar zo houden dat je niet weet wat het inhoud

[edit]
oh het is al gezegd
[/edit]

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Jun-07-2002 13:50 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Elke scene is loos wat mij betreft en bestaat alleen maar uit een hoop lucht. Want inderdaad: wie of wat bepaalt of je in de scene zit of niet? Een mens is en blijft een kuddedier wat er graag bij wil horen. Vandaar scenes. En het is toepasbaar op ELKE scene! Anders zou het geen scene heten, maar bv een club. bij een club of vereniging heb je statuten, en bij een scene niet.

ja, zelfs de band 'The Scene' vind ik nix, yagh

Old Post Jun-07-2002 13:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOlder Essential Mix tune (I think) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "Rollercoaster" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:13.

Forum Rules: