|
Damn wat een veilige leventjes toch allemaal,ben op mn 16e na mn eindexamen fulltime gaan werken waar er maar geld te halen viel,heb op mn 18e een huis gekocht,ben op mn 19e maar s voor verpleegstertje gaan studeren,en werk nu een paar nachies per week om zo voldoende muntjes binnen te trekken.
Als ik hier dan lees dat je op je 19e nog loop te vakken vullen,mja dan kom je ook niet aan feesten toe huh?
Ik zeg niet dat jullie t verkeerd doen hoor,mijn snelle levenstijl is ook niet echt politiek correct en verantwoord,maar ik leef wel,en kon stappen wat ik wilde vanaf jonge leeftijd,zijn jullie nu nooit bang dat wanneer je straks *eindelijk* s wat geld verdien je al vast gaat zitten aan een vriendin die voor der 30ste 2 kindertjes wil??
Wanneer is voor jullie de tijd om je wilde haartjes kwijt te raken eigenlijk????
Bijna iedereen leeft tegenwoordig zo *geplanned* en *safe*,dunno of dat allemaal wel zo vetjes is,afgezien dat een aantal natuurlijk zeer ervaren in t gebruik van drugs is,maja is dat niet alleen maar een escape uit t geplande leven dat je leidt??
Mja tis weer laat op de avond,ik lul weer s zwaar maar jesus hey,gooi je fuckin haar s los orso?!!