enne.....dat je hoofdpijn krijgt is niet omdat je uitgedroogd bent, maar dat komt doordat de alcohol ervoor zorgt dat er teveel zwavel en te weinig zuurstof in je bloed zit: niet gezond dus. als je dan water drinkt dan komt dat zuurstofgehalte weer een beetje op peil en daardoor heb je geen/minder hoofdpijn (water = h2O <-O is toch zuurstof? )
Anyway..ik heb nog nooit een kate gehad want ik wissel tijdens t stappen de mixjes al af met een colaatje hier en daar...drinkt ubehaupt een stuk lekkerder
Jun-10-2002 08:07
Jappio
.
Registered: Dec 2001
melk na het stappen? Ik drink het er altijd voor eigenlijk. Heb t wel is geprobeerd, na het stappen dan, en toen had ik echt heel mn keel vol met slijm toen ik wakker werd. Was dus ook geen suc6 voor mij Maar goed.. Bij mij werkt deze methode altijd het beste: Je wordt wakker, hebt koppijn, loopt naar de koelkast, pakt ff wat te eten en te drinken en gaat daarna weer een uurtje verder pitten. Bij mij is het dan meestal helemaal over (nie zo dat ik topfit ben, maar goed. Beetje fit is ook weer meegenomen op zo'n dag )
LTR
Jun-10-2002 08:42
Trunks
tranceaddict
Registered: Jan 2002
Kamaya had gelijk
Alcolhol ontrekt het vocht uit je lichaam, daardoor heb je dus teweinig vocht in bv je hoofd en krijg je dus hoofdpijn en heb je zon onnoemelijke droge strot s'ochtends. het beste is dus VOORDAT je gaat slapen (niet je vinger is je mond want als het "goed is" heb je al genoeg alcolhol in je bloed dat het niet helpt) is dus veel vocht in nemen. Liefst dus geen limonades ofzo maar water etc. dan kan je lichaam dus al het alcohol uit je lichaam ontrekken en daarbij genoeg vocht gebruiken zonder dat jij totaal uitdroogt ^^ functioneren de orgaantjes het best en jij kan s'ochtend gewoon weer 5 liter weg zeiken (zie daar het vocht) en toch een liter reserve houden ^^
Succes, zuipse, en Grz Trunks
Jun-10-2002 09:26
rellivisit
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
Re: Kamaya had gelijk
quote:
Originally posted by Trunks
Alcolhol ontrekt het vocht uit je lichaam, daardoor heb je dus teweinig vocht in bv je hoofd en krijg je dus hoofdpijn en heb je zon onnoemelijke droge strot s'ochtends. het beste is dus VOORDAT je gaat slapen (niet je vinger is je mond want als het "goed is" heb je al genoeg alcolhol in je bloed dat het niet helpt) is dus veel vocht in nemen. Liefst dus geen limonades ofzo maar water etc. dan kan je lichaam dus al het alcohol uit je lichaam ontrekken en daarbij genoeg vocht gebruiken zonder dat jij totaal uitdroogt ^^ functioneren de orgaantjes het best en jij kan s'ochtend gewoon weer 5 liter weg zeiken (zie daar het vocht) en toch een liter reserve houden ^^
Succes, zuipse, en Grz Trunks
Oftewel: jezelf transformeren (optimus?) in een fulltime drinker.
Jun-10-2002 09:35
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Water drinken met een eetlepel zout erin, dat helpt ook... En dat dan dus nadat je terugbent van het drinken.
Daarna zo lang mogelijk doorslapen en blijven liggen wil ook al veel helpen.
Moet je dan daarna toch echt opstaan, begin dan met een sterke bak koffie op de nuchtere maag, waardoor je ontzettend moet schijten. Dan schijt je in één keer alles eruit. Daarna even wat actiefs doen, en klaar....
Greetz,
SnuggLe
Jun-10-2002 09:44
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Goezzo snuggie,maar die eetlepel zout zou ik toch echt vervangen door een koppie drinkbouiilon orso,iets minder goor
En dat van vochttekort in je hoofd maakt me toch wel weer erg aan t lache hoor,dus jij denkt dat er in je hoofd op dat mom minder vocht zit dan ergens anders rite? Mnouw das dus niet t geval,die kopijn moet je maar ff uit miss p der verhaal gaan trekken.
Dat alcohol uitdroging veroorzaakt is alom bekent,maar egt niet alleen in je kop,wat dacht je van de niertjes?? die krijgen nog de meeste tikken van alles want die moeten der voor zorgen dat de afvalstoffen uit je bloed verdwijnen,dus afgezien van t feit dat je je beter voelt bij veel drinken zorg je ervoor dat de nieren ook aardig behandeld worden,thats all
Jun-10-2002 10:00
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Re: Kamaya had gelijk
quote:
Originally posted by Trunks het beste is dus VOORDAT je gaat slapen (niet je vinger is je mond want als het "goed is" heb je al genoeg alcolhol in je bloed dat het niet helpt)
WHOOHOO,..enof dat helpt
Jun-10-2002 10:01
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Zeer zeker wel dat t helpt!
Kun je tenminste lekkah pittuh ook
Ennuh de melkklantjes,wat dacht je hoe melk bovenop de alcoholmeuk in je maag gaat lopen gisten en brokken???
Nah na die melk wil je echtttt niet meer over je nek,moet r nie aan denken hey
Jun-10-2002 10:04
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
klopt wel wat donna en new wave zeggen!
iemand die de avond der voor over zijn nek is gegaan hoor je nooit klagen over koppijn en is meestal op het moment na het kotsen zelf ook al een stuk nuchterer!
Trouwens nu we het over melk hebben, melk is eigenlij k hardstikke slecht met zuipen.
Ik heb het ook gehoord, weet niet of het echt zo is. maaruh
vooral met volle melk....alcohol drijft op melk door de vetten)...al sje melk drinkt wordt je dus niet zo snel dronken....wordt minder snel in je bloed opgenomen....maar als het opeens 'breekt' dan krijg je die hoeveelheid alcohol heel snel en heel veel in je bloed.....
Jun-10-2002 10:53
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by New Wave
Trouwens nu we het over melk hebben, melk is eigenlij k hardstikke slecht met zuipen.
Ik heb het ook gehoord, weet niet of het echt zo is. maaruh
vooral met volle melk....alcohol drijft op melk door de vetten)...al sje melk drinkt wordt je dus niet zo snel dronken....wordt minder snel in je bloed opgenomen....maar als het opeens 'breekt' dan krijg je die hoeveelheid alcohol heel snel en heel veel in je bloed.....
das dus volgens mij enorme onzin!! (nie dat ik j eder op aan kijk tim!)
ten 1ste de alochol word geneutraliseerd door de melk en blijft er dus nie op "drijven"
ten 2de de alcohol gaat grotendeels al veel eerder je bloedbaan in en als het in de maag blijft hangen kan het volgens mij nog steeds de bloedbaan in!
ik weet het niet helemaal zeker maar ongeveer 95 % van wel
en als nou nog 1 iemand zegt dfat t komt omdat je niet genoeg water in je hoofd hebt (stelletje waterhoofden) dan prik ik diegene lek en drink van t fonteintje