Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geweld Aantrekken?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ah, tof deze thread!
Ik werk al ruim 2 jaar in een discotheek wat nu de "boxring"wordt genoemd.
Ik werk na zoveel tijd nu wel wie wie gaat aanvallen.....en niet om alles weer over 1 kam te scheren......maar het zijn die turken en marrokanen die altijd lopen te kutten.
Ze zijn echt heel snel aangebrand.....ze zuipen niets, dansen niet maar staan alleen maar aan de zijkant tegen de muur....als er dan weer iemand perongelijk een colatje lata vallen of iemand stoot ook maar effe te hard die gasten aan....hoppa, met zijn alle der op.

Een maand geleden was ik in een andere discotheek.....
Het was een drukke zaal en er werd (KILL ME) top40-skihut zooi gedraaid (ook wel geheten, "het slettenzaaltje").....iedereen was druk aan het nichten en iemand stoot mijn colaatje TOOEEEVALLIG over een witte broek van een murrek....mwjhahoor, hij flipte...was trouwens de eerste keer dat een andere murrek een murrek tegen hield....maargoed, het zijn meestal altijd die murreken.....

Old Post Jun-13-2002 16:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P

Zoals de meeste van TA die hebben! whaha

Old Post Jun-13-2002 19:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by mido
mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jun-13-2002 20:46 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by mido

Njaah ok ros me next keer dak je zie maar ff op me bek dan

Old Post Jun-14-2002 06:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

quote:
Originally posted by Donna

Njaah ok ros me next keer dak je zie maar ff op me bek dan

Heej je voelt je aangesprokuh...... waarom?

Met jou had ik andere plannen maar daar zal ik me niet over uiten hier.

Old Post Jun-14-2002 06:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Op een grote paddestoelllll lalalalalaaaaaa

Old Post Jun-14-2002 07:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

quote:
Originally posted by Donna
Op een grote paddestoelllll lalalalalaaaaaa

Is dat lekker dan???

Old Post Jun-14-2002 08:16  Netherlands
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

misschien wel als je die paddestoep opsmult

Ga eens dood!

Old Post Jun-14-2002 10:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gurian
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2001

Zo is het bij ons ook. Komen we in een lokaal discotheekje hebben mn kameraden ruzie. wordt er eentje geschorst voor een half jaar
Af en toe gingen we er heen zonder die geschorste kameraad en geen ruzie
2 maand later komen we er weer in en mn geschorste kameraad was ook mee (der waren geen uitsmijters). En die kerel waar we de vorige keer ook ruzie mee hadden ging weer kloten. Hadden we dus weer ruzie met die kerel. Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen had ie zn pa opgebeld hadden we die ook ma op zn bek geslagen
Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)

Old Post Jun-14-2002 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gurian Click here to Send Gurian a Private Message Add Gurian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Gurian
Zo is het bij ons ook. Komen we in een lokaal discotheekje hebben mn kameraden ruzie. wordt er eentje geschorst voor een half jaar
Af en toe gingen we er heen zonder die geschorste kameraad en geen ruzie
2 maand later komen we er weer in en mn geschorste kameraad was ook mee (der waren geen uitsmijters). En die kerel waar we de vorige keer ook ruzie mee hadden ging weer kloten. Hadden we dus weer ruzie met die kerel. Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen had ie zn pa opgebeld hadden we die ook ma op zn bek geslagen
Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)

Ikke nie begrijp.
Wie heb je nou allemaal op zn bek gehouwe? en begrijp ik goed dat als je het bier goedkoper maakt, de ruzies MINDER worden??

Old Post Jun-14-2002 12:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Gurian
Wij die kerel buiten op zn bek gehoue ging ie weer naar binnen had ie zn pa opgebeld hadden we die ook ma op zn bek geslagen . Ma alleen in die plaatselijke disco's is er meestal ruzie en altijd omdat je iemands biertje omstoot terwijl die daar amper geld kosten (want op feesten kost bier veel meer)

Maak je woorden eens af man, nu lijkt t net of je die Moeder hebt neergehoekt!

Old Post Jun-14-2002 12:23 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

IDD vaag verhaaltje maar als je het 2 keer doorleest kan ik het met mijn vage kop zelfs volgen

Ga eens dood!

Old Post Jun-14-2002 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geweld Aantrekken?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Remix of "Bonicio - For the Love of You" [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Lake - Rendezvous [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:44.

Forum Rules: