Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Geweld Aantrekken?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ah, tof deze thread!
Ik werk al ruim 2 jaar in een discotheek wat nu de "boxring"wordt genoemd.
Ik werk na zoveel tijd nu wel wie wie gaat aanvallen.....en niet om alles weer over 1 kam te scheren......maar het zijn die turken en marrokanen die altijd lopen te kutten.
Ze zijn echt heel snel aangebrand.....ze zuipen niets, dansen niet maar staan alleen maar aan de zijkant tegen de muur....als er dan weer iemand perongelijk een colatje lata vallen of iemand stoot ook maar effe te hard die gasten aan....hoppa, met zijn alle der op.

Een maand geleden was ik in een andere discotheek.....
Het was een drukke zaal en er werd (KILL ME) top40-skihut zooi gedraaid (ook wel geheten, "het slettenzaaltje").....iedereen was druk aan het nichten en iemand stoot mijn colaatje TOOEEEVALLIG over een witte broek van een murrek....mwjhahoor, hij flipte...was trouwens de eerste keer dat een andere murrek een murrek tegen hield....maargoed, het zijn meestal altijd die murreken.....

Old Post Jun-13-2002 16:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

mwah..... ik vind zeker wel dat er mensen zijn die een kop hebben voor ZINVOL geweld! :P

Zoals de meeste van TA die hebben! whaha

Old Post Jun-13-2002 19:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV