|
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
יש לי בן דוד שהיה בממר"ם הוא אמר לי שחלק מהזמן זה היה קצת קשה ורציני אבל חלק גדול מהמזן הוא וחברים שלו מהבסיס היו מביאים משחקים כמו אנ-ריל וכאלה ושיחקו ברשת של הצבא בקיצור... שוק
אני גם מכיר משהו שהיה ב8200 הוא אמר שזה עבודה קשה
אבל שמעו כל היחידות האלה משתלמות כי אחרי זה יש לך עבודה בת זונה
ועוד שאלה,
אני ב 5 יחידות:
מתמטיקה
פיזיקה
אנגלית
מחשבים
משהו כמו ממוצע 85 נראה לי אולי אני אשפר שנה הבאה, עם ציונים כאלה יש לי בעיה להכנס למבחני קבלה ? |
כן
זה כמו שגיל לוקח לצבא את ג'יטיאיי 3

כולם משחקים בצבא
אני זוכר אח שלי התמכר לצ'טים כמו של נענע בצבא
חחחח
קיצר
הם גם שואלים אותך על הידע שלך במחשבים ובאיזה רמה, ואיך הוא נרכש ידע ב:
dos, win95/98, win2000, pascal, c, c++, vc++, visual basic, דלפי, HTML
___________________
Never again.
|