Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > MyTyK @ Yono Bar 18 avril 2009
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Dj MYTYK
Z'êtes de moins en moins!!! lol
Mais vous faites plus de bruit c'est ça? ;-)

A samedi les gars!!!

C'est ça oui...

Old Post Apr-17-2009 10:41  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

quote:
Z'êtes de moins en moins!!! lol

Moi j'habite trop loin, et la derniere fois on avait du batailler une éternité pour voir ton cul, les mecs timides c'est pas mon genre

Old Post Apr-17-2009 10:46  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007

quote:
Originally posted by matviscafcb
Moi j'habite trop loin, et la derniere fois on avait du batailler une éternité pour voir ton cul, les mecs timides c'est pas mon genre

J'ai attendu que tout le monde soit là pour me foutre à poil, désoler, mais je devais contenter un maximum de personnes, et vu qu'il n'y avait que 5 personnes sur la piste...

Cette fois je mixe directement à poil et que du son de bal musette, comme ça, le problème est réglé!

Old Post Apr-17-2009 11:16  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Cette fois je mixe directement à poil et que du son de bal musette, comme ça, le problème est réglé!

... ça va être un exploit alors, un peu dans cette veine-là :
http://www.kewego.fr/video/iLyROoaftgXO.html

Old Post Apr-17-2009 11:48  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj MYTYK
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2007

quote:
Originally posted by maxxyme
... ça va être un exploit alors, un peu dans cette veine-là :
http://www.kewego.fr/video/iLyROoaftgXO.html

Enorme!!!!

Old Post Apr-17-2009 14:10  France
Click Here to See the Profile for Dj MYTYK Click here to Send Dj MYTYK a Private Message Visit Dj MYTYK's homepage! Add Dj MYTYK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JorisC
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

C'était moi les sms (Maxxyme) et les coups de tel (Migoa) hier soir...je voulais savoir si il y avait du TA à la soirée en fait mais bon comme je n'ai pas eu d'écho, j'ai terminé dans une autre soirée. D'après le sms que j'ai reçu ce matin ça avait l'air bien ?

Old Post Apr-19-2009 13:40  France
Click Here to See the Profile for JorisC Click here to Send JorisC a Private Message Add JorisC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matviscafcb
re(t/n)ard

Registered: Jul 2007

A priori y'avais le copin(e) de poussin de la derniere fois

Old Post Apr-19-2009 13:46  France
Click Here to See the Profile for matviscafcb Click here to Send matviscafcb a Private Message Visit matviscafcb's homepage! Add matviscafcb to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Migoa
Lama Invasion

Registered: Jun 2007

Ouai joric dsl je n'ai vu tes appels que ce matin lorsque j'ai rallumé mon portable, j'ai beaucoup de mal à capter dès que je suis à Champigny en fait...

Sinon non j'y étais pas ^^

Apparement Mytyk remet ca en juin, cette fois, j'y serais

Old Post Apr-19-2009 18:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Migoa Click here to Send Migoa a Private Message Add Migoa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
gomez92
Mer il ET FOU

Registered: Mar 2006

quote:
Originally posted by Migoa
Apparement Mytyk remet ca en juin, cette fois, j'y serais

Moi aussi

Old Post Apr-19-2009 21:42  France
Click Here to See the Profile for gomez92 Click here to Send gomez92 a Private Message Visit gomez92's homepage! Add gomez92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by JorisC
C'était moi les sms (Maxxyme) et les coups de tel (Migoa) hier soir...je voulais savoir si il y avait du TA à la soirée en fait mais bon comme je n'ai pas eu d'écho, j'ai terminé dans une autre soirée. D'après le sms que j'ai reçu ce matin ça avait l'air bien ?

Okidoki je note ton num pour la prochaine fois.

Sinon EXCELLENTE petite soirée...
Disons une 30aine de personnes dans la cave au + fort de la soirée (qui a malgré tout fini à 2h, faute de monde sans doute à cause de la petite pluie) mais en tout cas ça a bien envoyé du bois !!!
J'avais souvenir de cet endroit, soirée Quattrocento octobre 2005, ça s'appelait "chez Maurice" mais vraiment tranquillou pour qui veut faire une petite soirée comme il faut.

Avis aux parisiens, on remet ça en juin !!!

Old Post Apr-20-2009 11:17  France
greg69
maydayrator

Registered: Dec 2005

on la manquera pas cette fois ci !

t'as ta tl mister mytyk ?

Old Post Apr-20-2009 15:11  France
Click Here to See the Profile for greg69 Click here to Send greg69 a Private Message Add greg69 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

idem par ici.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-20-2009 15:15  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > MyTyK @ Yono Bar 18 avril 2009
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAnyone ever heard this before [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTopmodelz - "Strings Of Infinity" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:27.

Forum Rules: